Видове бензин

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Видове бензин

Мнение от Rick » 26 апр 2006, 00:22

Значи стана ми интересно вчера на Пазарджишкия Шел спрях да зереждам и казах на човека 95, а той ме попита дали имам предвид 95 VPower. За пръв път чух че имало само 95 и отделно 95 VPower. Сложих от VPower-ра да го видя как върви, щото от доса време бях решил да пробвам. Определено се усети разлика, предимно в ускорението при потегляне. Може и да си въобразявам обаче. Та мисълта ми е според вас струва ли си ползването на по-скъп бензин от 95? Дали наистина тия работи дето ги говорят за мощноста и почистването на двигателя и т.н. са верни.
Нещо което ми направи впечатление в мойта книжка на колата, оригинална е от както е била нова колата. Та там пише по отделно инфо за всеки двигател, но на всички пише че стандартното гориво е 95 безоловен. И с черни букви е подчертано че ползването на 98 няма да доведе да никакви промени в поведението и динамиката на колата.
Това ме навя на мисълта че всички тия уж "екстри" на горивото са напълно излишни.
Нека да споделят тука колегите които имат опит или знаят нещо повече по въпроса. :wink:

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 26 апр 2006, 02:33

честно казано тези терзания, дето те вълнуват тебе и мен ме развълнуват всеки път като ида на бензиностанция и нещо в мен ми казва, че по-скъпия бензин е по-качествен, дано да не се заблуждавам, до сега форда съм го карал само и единствено с ОМВ 100 бензин
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 26 апр 2006, 08:45

Да...,доскоро и аз карах Моня само с ОМВ супер 100 или ШЕЛ в-пауър рейсинг и наистина имаше разлика особенно при набиране.Но от скоро с тези цени на бензините зареждам 95,пак от ОМВ или ШЕЛ. Колата си работи нормално с почти незабележима загуба на динамика при ускорение :lol: Но място за притеснение няма,като гледам братушките карат повечето с 92,а тяхният 92 е равен сигурно на нашия 86 или пък обратното може да е :lol: :lol:
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 26 апр 2006, 10:02

Доколкото съм чувал с високооктановия бензин колата е по-икономична......., което си е логично- колата върви по-добре следователно разхода пада. Аз лично нямам толкова пари да си правя експерименти :roll:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 10:58

Супер върви с този бензин(OMV 100),но цената му е много и едва ли разликата се избива,така че да се каже с кои излиза по евтино.Иначе който има пари да слага омв 100 направо му завиждам.

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 26 апр 2006, 11:00

аз лично сам забелязал че по някога 92H,е по добър от 95H като качество колата си варви мн по паргава е става въпрос за една и саща бензиностантзия (може би защото 95 е масов бензин и за това нещо го разреждат според мен) , та пробвайте с 92 H от някоя бензиностантзия и ще се уверите не говоря обаче за ОМV, shell ,ili
LUKOIL там е различно . А за 92 H i mondeo няма страшно аз си го карам от 1 год с 92H ,има една пластмасова джаджа която се вади и няма грижи да се кара с 92 :wink:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 11:05

джъмпер за нискооктаново гориво.Аз си мислех че само на опел може да се сложи такава глупост,но и форд са го сложили.Тоне че е глупост,но е тъпо.Нали комп управлява системата,можело е да го направят автоматично сменяне на режимите.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 апр 2006, 12:03

chery написа:.... А за 92 H i mondeo няма страшно аз си го карам от 1 год с 92H ,има една пластмасова джаджа която се вади и няма грижи да се кара с 92 :wink:
А къде се намира тази джаджа? И какво представлява?

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 26 апр 2006, 12:53

колкото по-високо е окатановото чистло, толкова по-ниска е склонността към детонация (ебати тая слонност с колко букви се пише) така, че най-добре е да си карате с ОМВ 100
Играчките се променят,
момчетата - не.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 26 апр 2006, 12:57

на картинката е показано (някъде под резервоара за чистачките)
Прикачени файлове
OctRegMondeo.JPG
октан рег. Мондео 1993-2000 (бИнзин)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 13:00

Изпревари ме колега :lol:
Октанкоректора се намира от пасажерската страна в моторния отсек

:twisted:
Прикачени файлове
oktan_place.jpg
oktan3.jpg
oktan2.jpg
oktan1.jpg
Последна промяна от Brock на 26 апр 2006, 13:32, променено общо 1 път.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 апр 2006, 13:29

Благодаря на Mondeo18TDI96 и Brock ще я поразгледам тази "джаджа"

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 16:14

а дали ескортите го имат това нещо?Или само на Мондеото са го приложили.До сега не съм чувал да имам такова нещо,но в двиг.отсек има доста такива конектори,възможно е да го има и при ескорта.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 16:29

mrdds написа:а дали ескортите го имат това нещо?Или само на Мондеото са го приложили.До сега не съм чувал да имам такова нещо,но в двиг.отсек има доста такива конектори,възможно е да го има и при ескорта.
Ами те двигателите на повечето коли го имат - просто потърси и ще видиш дали е там.

:twisted:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 16:45

аз знам че има такива конектори,но те са 3,4 и незнам кои за какво е.Виждал съм ги,на един от тях даже сме включвали тестер за инжекциона.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 17:02

mrdds написа:аз знам че има такива конектори,но те са 3,4 и незнам кои за какво е.Виждал съм ги,на един от тях даже сме включвали тестер за инжекциона.
Ти картинките по-горе не ги ли виждаш :shock:
Съмнявам се че ще сложат по-различни куплонзи на другите модели...

:twisted:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 26 апр 2006, 20:37

Значи излиза, че наистина е по-хубаво да се кара с по-скъп бензин (каква изненада :lol: ), тогава и аз отказвам 95 и почвам с пауъра... или пък OMV 100? Кое е по-хубаво, ако изобщо има разлика...

Потребителски аватар
paintman
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от paintman » 26 апр 2006, 22:04

еко кинитрон 100 е най хубав според мен

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 май 2006, 19:09

Абе колеги, не е нужно да побългаряваме колите си, значи производителя е определил с какъв бензин да се кара нито по-слаб нито по-силен /ниско октанов бензин = детонации и висок разход; с по високи октани колата върви супер, но клапаните здават багажа + цената му за литър става вече доста скъпо/ Калкото до това не важно колко октана пише че е бензина, а колко в действителност е /поне в рамките на РБ/, защото дори и в реномераните вериги се случва след като заредиш, колата направо да умре.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта