Съвет за покупка на Форд Пума
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 май 2006, 18:58
- Модел на автомобила: Puma(надявам се)
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Форд Пума
Здравейте! Извинявам се, ако не си задавам въпроса в правилната част на форума. Ако е необходимо, моля коригирайте го. Въпросът ми е следния: Искам да купя Форд Пума, обаче не съм много на ясно с поддръжката на този автомобил като цени на резервни части, колко лесно се намират? Едрогабаритните, приемливо скъпи ли са, в сравнение с поддръжката на средностатистически Форд, или красивите линии на колата си имат цена? Двигателя 1,4 ми е в полезрението, бих обаче размислил, ако ме посъветвате друго. Общо взето това са основните въпроси. Изобщо, модела има ли типични болежки и на какво да обърна внимание при първоначален оглед, типично за модела. Благодаря!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти,
Пума е сравнително екзотичен модел на Форд, като това се отнася най-вече до визията! Ако под едрогабаритни части разбираш стъкла, врати, калници, брони и т.н. - Да, ще ги намираш трудно и евентуално скъпо. Но търсенето на такива части не пожелавам на никой!
Останалата част от автомобила е ходовата, интериора и двигателя.
Интериора със съвсем малки различия е като на Фиеста Мк5 (ако не се лъжа), което е + защото такива Фиести има и то доста. Д ане говорим, че е възможно да се поставят отделни елементи от по-старите Фиести.
Същото се отнася и за ходовата част - разбира се ще има малки различия - да кажем спортно окачване (мисля че е опция за ммодификацията с 1700 сс двигател). Остава двигателя - тук положението е същото. В Пума слагат 3 различни двигателя: 1,4 Zetec-SE, 1.7 Zetec (със променливо газоразпределение на всмукателният разпределителен вал) и 1.7 Motorsport. Първият е взимстван от Фиестите от същото поколение, докато вторият се монтира изключително и самоо във Пума. И двата двигателя са от малолитражната серия Zetec-SE за серийно вграждане, трето поколение 16 клапанови двигатели, която е разработена от Форд в сътрудничество Yamaha. Третият двигател е същинска рядкост, за което говори и името му! Произведени са само 4 000 бройки (подобно на старият вече Focus RS) заради международните изисквания за хомологация на нов автомобил, който ще участва във състезания от ранга на WRC и подобни, където Форд имат апетити за победа. Самият Пума Motorsport се отличава на външен вид със много по агресивен стоеж, по-широки калници и брони, както и със серийният номер под който е изработен автомобила, релефно изписан на капака на цилиндровата глава. Наскоро можах да заснема такъв екземпляр:
Шанса да си купиш такъв автомобил е 1:1 000 000 (марак по-малката бройка произведени такива), заради високата цена и отсъствието му от пазара.
Като цяло бих казал, че Пума е симпатичен малък автомобил със спортен дух!
Пума е сравнително екзотичен модел на Форд, като това се отнася най-вече до визията! Ако под едрогабаритни части разбираш стъкла, врати, калници, брони и т.н. - Да, ще ги намираш трудно и евентуално скъпо. Но търсенето на такива части не пожелавам на никой!
Останалата част от автомобила е ходовата, интериора и двигателя.
Интериора със съвсем малки различия е като на Фиеста Мк5 (ако не се лъжа), което е + защото такива Фиести има и то доста. Д ане говорим, че е възможно да се поставят отделни елементи от по-старите Фиести.
Същото се отнася и за ходовата част - разбира се ще има малки различия - да кажем спортно окачване (мисля че е опция за ммодификацията с 1700 сс двигател). Остава двигателя - тук положението е същото. В Пума слагат 3 различни двигателя: 1,4 Zetec-SE, 1.7 Zetec (със променливо газоразпределение на всмукателният разпределителен вал) и 1.7 Motorsport. Първият е взимстван от Фиестите от същото поколение, докато вторият се монтира изключително и самоо във Пума. И двата двигателя са от малолитражната серия Zetec-SE за серийно вграждане, трето поколение 16 клапанови двигатели, която е разработена от Форд в сътрудничество Yamaha. Третият двигател е същинска рядкост, за което говори и името му! Произведени са само 4 000 бройки (подобно на старият вече Focus RS) заради международните изисквания за хомологация на нов автомобил, който ще участва във състезания от ранга на WRC и подобни, където Форд имат апетити за победа. Самият Пума Motorsport се отличава на външен вид със много по агресивен стоеж, по-широки калници и брони, както и със серийният номер под който е изработен автомобила, релефно изписан на капака на цилиндровата глава. Наскоро можах да заснема такъв екземпляр:
Шанса да си купиш такъв автомобил е 1:1 000 000 (марак по-малката бройка произведени такива), заради високата цена и отсъствието му от пазара.
Като цяло бих казал, че Пума е симпатичен малък автомобил със спортен дух!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Погледни и този пост http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4122" onclick="window.open(this.href);return false; щом си решил да си взимаш такава кола. Да но той те накара да се замислиш като настъпваш педала на газта. Защото както disc пише по нагаре "Като цяло бих казал, че Пума е симпатичен малък автомобил със спортен дух!"
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 май 2006, 18:58
- Модел на автомобила: Puma(надявам се)
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите! Значи все пак поддръжката на Пума(ходова част и двигател) може да се сравни с поддръжка на една Фиеста. А и проблема с едрогабаритните части(така има казвам на калници, стъкла и др.) отчасти се решава със застраховката, предполагам... Днес ще обиколя магазините да разпитам. А как стои въпроса с качеството на сервизните услуги във Варна? Има ли сервиз, в който ще ми свършат работата при необходимост? Определено съм се спрял на 1,4 литровия двигател.
-
- Status: Извън линия
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
навремето имахме една служебна пума, никак не е лоша(момичетата направо припадаха като я видят) но изкл. екзотичена си е! първо и откраднаха Касетофона и счупиха джама. оказа се че страничния прозорец е 2 пъти по - скъп от цд'ето в колата. седя с найлон на прозореца 2 седмици докато дойде джама........ а имаше всички застраховки и глупости по нея. иначе много пъргава,стабилна кола с готин външен вид.... това като + а като - вътре е тясна и неудобна (особенно отзад чувстваш се като пиле в яйце ) с трудна донякаде подръжка.....
Be happy
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вземи си като моята фиеста
като ми я донесоха от Италия, ми казаха че двигатела е на пума, тогава малко ми се стори странно, като ходих след това в сервиз за преглед го потвърдиха, полседно сменях предни биалетки, навсякаде ми казваха цена 18-22лв. като свалихме оригиналните се оказа че не съответсват на тези за фиеста 96-та от каталога с частите, а на пума и цената беше 30 лв. В последсвие разбрах че и скоростната кутия и цялото окачване също е на пума, само купето остана фиеста
Ама се усеща, покарах една друга фиеста 98-ма година, голяма разлика, мойта как дърпа нейната кожа, дано и не яде повече за сега съм засякъл 6,5л на 100км но смесено каране (градско/извън)
като ми я донесоха от Италия, ми казаха че двигатела е на пума, тогава малко ми се стори странно, като ходих след това в сервиз за преглед го потвърдиха, полседно сменях предни биалетки, навсякаде ми казваха цена 18-22лв. като свалихме оригиналните се оказа че не съответсват на тези за фиеста 96-та от каталога с частите, а на пума и цената беше 30 лв. В последсвие разбрах че и скоростната кутия и цялото окачване също е на пума, само купето остана фиеста
Ама се усеща, покарах една друга фиеста 98-ма година, голяма разлика, мойта как дърпа нейната кожа, дано и не яде повече за сега съм засякъл 6,5л на 100км но смесено каране (градско/извън)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта