Страница 1 от 1

Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 13 ное 2010, 20:07
от Kamazabg
Здравейте колеги. Предстой ми покупка на ESKORT XR3i с мотор като този
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 29,r:0,s:0
Знаете ли нещо по конкретно за мотора ? Колата не е палена от 4 г какво ще ме посъветвате преди да завъртя ключа ?
Какво мога да ЪПГРЕЙДВАМ него за в бъдеще ?

Re: Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 13 ное 2010, 20:26
от fordmaniac
Знаете ли нещо по конкретно за мотора ? Колата не е палена от 4 г какво ще ме посъветвате преди да завъртя ключа ?
Ако не е палена, просто бягай! След 6 месеца седяне се образува повърхностна ръжда по цилиндрите. После става дълбока. Като се подкара колата сигментите я смъкват ръждата и почва да гори масло след някой месец. Нови бутала и се оправя.
Иначе двигателя е хубав. Инжекциона обаче... Вече малко мои колеги автомонтьори не искат даже да пробват да ги оправят. И аз се отказах, защото е механичен и износва части в главата на инжекциона и не се спасява.
За газова уредба не става, не оцелява и един гърмеж!

Re: Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 13 ное 2010, 21:00
от Kamazabg
Чак толкова ли е зле тоя механичен инжекцион ?
Колата ми я дават за 300 лв все пак, така че мога да отдела пари за ремонт

Re: Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 14 ное 2010, 11:29
от fordmaniac
Потърси майстор за поддръжка и ще разбереш за какво иде реч. Докато при всеки електронен инжекцион работите се оправят със смяна на датчици, при този ни има диагностика, ни датчици. Всичко зависи от съотношение на налягания. И са 2 пъти по-високи от електронните. Регулатора на обогатяване за студен мотор се намира на главата и се прецаква от старост. Биметална пластина променя сечението на управляващото налягане и прави богата смес при студен. Дюзите на K-Jetronika им е противопоказно чистене на ултразвук.
Иначе колата е приятна, особенно ако е с оригиналната скоростна кутия. Диференциала и е 4.27!!! Бегачка! С един вал от поне 270-280 градуса е страшен кеFFF!
Има XR3i и с KE-Jetronik. Те са с мотор L4B 90 кс. Разликите са няколко, но главната е наличие на ламбда сонда, по което се хваща бързо.
1.6 CVH е най-добър в комбинация с елктронен инжекцион пише EFI. Присажда се и в това купе, но е играчка. Има ги и в оригинал, но са редки. Вариант: купе след 90 с 1.6 8V EFI за донор прехвърля се цялата инсталация на инжекциона и двигателя в XR с неговата кутия и си с обновена кола. Ако и купето го бива...
Успех

Re: Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 14 ное 2010, 20:45
от Kamazabg
До сега от това, което прочетох разбрах, че ще има много работа по колата. Май съм на път да се откажа от тоя проект. Не ми се играе с присаждане на електронен инжекцион. Пък и факта, че не е карана от 2006г малко ме притеснява.
Други мнения ?!?! Не мога да реша какво да правя.

Re: Ескорт XR3i Мнения

Публикувано: 15 ное 2010, 17:41
от DigiPro
Щом ти я дават за 300лв си струва. Дори и да не можеш да я оправиш ще продадеш някой части, а останалото за скрап и ще си на печалба.