Съвет за покупка на Форд
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 май 2006, 22:15
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Форд
Здравейте колеги ! Доскоро аз бях горд собственик на Опел Астра /не се мръщете все още/ вече я продадох баба Астра защото и изгниха тенекиите ! Иначе бях много доволен от Опела ама както и да е - вече няма да е Опел ! Моля ви за съвет - искам или поне бих искал да си купя Форд - харесват ми моделите Ескорт комби, а за парите около 5000лв. предлагат несравнимо много екстри и добра година - 96-97г. Молбата ми е ако може да ме насочите или просветите около марката Форд - никога не съм карал такава кола а ми се иска, въпреки че много хора не казват добро за тия коли ! Ако има нещо което може да ми бъде полезно при покупката и избора на Форд-а ще ви помоля да ми го споделите ! Та дори и да ме разкандарисате да не си купувам такава кола, пак няма да се сърдя ! Все пак всеки е патил и има наблюдения ! Оставете моля ви пристрастията към марките коли и като мене нека всеки да е откровен ! Благодаря ви предварително
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Форд
веднага ти казвам ако ще е Форд нека да е Мондео никаде няма да намериш кола с повече екстри и да вози толкова комфортно
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 май 2006, 22:15
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
е то ако е за Мондео.........ейго на...... само дето е без Клима
http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu= ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu= ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Дано човека ти е обърнал внмание, че пишеш Ескорт с "Д" и да не те взима на сериозно.ikov_vr написа:ами бая ескорди сме имали и те са добри ам нали знаеш мондеото е друг калс кола се пак обаче като си решил нема кво да те разубеждавам
По темата :
Карам дърт ескорт и съм доволен в смисъл евтин и лесен е за подръжка.
За по-новите виж в обявите в мобилето като пуснеш дирене за ескорт и в обявата доло излиза Автомобила на старо Форд Ескорт, всъщност то и на сайта май го имаше.
Ако има потребители на по-новите ескорти които те интересуват дано имат желание да ти напишат няколко реда от колкото да чатиш с един дето те навива да му купиш мондеото.
Нищо против нямам мондеото (и то като на ikov_vr) но:
Голяма кола не ми трябва - предимно градско карам
Дизел - за бензин не съм намерил свесен майстор па камо ли за дизел дето се иска повече усет иначе много ми хвалят дизела .. дизел що не съм си вземел ... ми деа знам
Турбото -- там вече цената е висока
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Не се притеснявай, ще има мнения за ескорт, но трябва повечко хора да видят темата все пак Колкото до ескорта, аз лично съм доволен от моя. Не си казал към дизел или бензин се ориентираш? Като оглеждаш колите погледни задните греди, имат навика да ръждясват, а малко трудно се вижда, трябва да се вдигне колата. От към окачване не съм имал проблеми освен заради дупките, за около 3 години съм сменил двете биелетки, едната като я взех, другата чак сега, тампони редовно, то с тия дупки... и един шарнир, пак от дупка. Окачването е сравнително добро, малко твърдо, но стабилно. При по-високи скорости над 160 малко ми се вее задницата, ма това е от амортесьорите Двигателите, май ако вземеш бензинов след 96-та няма да можеш да му сложиш газ, освен газов инжекцион. Иначе се ориентирай към 1.6 и 1.8 (второто е по-удачно за мен). По двигателя нищо не съм сменял освен консумативи, просто много запазена кола се оказа, а и зетеците са си здрави двигатели. До колкото чувам от колеги, скоростите са малко слаби, ако караш по-екстремно е възможно да отиде някой синхронизатор... При задна почти винаги има леко хъркане, уж било сериен дефект, ама при мен престана. Много глупаво, но маслото на скоростната не се сменя, няма и пробка за източване. Хубаво е като гледаш колата да изпробваш всичките екстри. Възможни са малки и досадни проблеми по ексртите, както и един недостатък на много фордчета, стрелката за горивото понякога "умира", трябва да се ревизира поплавъка вероятно. Друго не се сещам Ако е запазена колата взимай смело
п.п. Пацо, ма твоя ескорт е 10 години по-дърт от модела който иска колегата, двигателите също са малко по-различни, за скоростите няма да говорим Абе за мен ескорта е една добра и стегната количка. Бензиновите харчат около 10 градско, извън между 7 и 8литра (това без клима, аз нямам такова животно).
п.п.2 Мондеото е много добър избор, но по-скъпи части, а за тези пари ще си вземеш по-стар модел... Но возията е коренно различна, всичко е едно ниво по-високо
п.п.3 Колега ikov_vr, фоумът не е чат, ако искаш може да ползваш алтернативни методи на общуване когато темата ти е "странична" и не интересува другите участници в дискусията.
Лека вечер на всички
п.п. Пацо, ма твоя ескорт е 10 години по-дърт от модела който иска колегата, двигателите също са малко по-различни, за скоростите няма да говорим Абе за мен ескорта е една добра и стегната количка. Бензиновите харчат около 10 градско, извън между 7 и 8литра (това без клима, аз нямам такова животно).
п.п.2 Мондеото е много добър избор, но по-скъпи части, а за тези пари ще си вземеш по-стар модел... Но возията е коренно различна, всичко е едно ниво по-високо
п.п.3 Колега ikov_vr, фоумът не е чат, ако искаш може да ползваш алтернативни методи на общуване когато темата ти е "странична" и не интересува другите участници в дискусията.
Лека вечер на всички
Последна промяна от cossy на 19 май 2006, 00:09, променено общо 2 пъти.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
погледни това http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4137 и аз бях в твоето положение, купих фиеста, но ако това беше пуснато по-рано определено щях да го взема
Не че не съм доволен от фиестата, напратив, много и се кефя, но друго си е по големия клас
Не че не съм доволен от фиестата, напратив, много и се кефя, но друго си е по големия клас
- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това го купих вечеMegatroniC написа:погледни това http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4137 и аз бях в твоето положение, купих фиеста, но ако това беше пуснато по-рано определено щях да го взема
Не че не съм доволен от фиестата, напратив, много и се кефя, но друго си е по големия клас
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ескортите са си екстра. Особено комбитата.
Аз сега карам дизел и не мога да кажа много за бензиновите двигатели на този модел. Не си взимай по-малък двг от 1,6 - ще е с малко мощност, а по-голям разход. Между 1,6 и 1,8 една от разликите е стойността на данъка. За другите разлики и особености потърси из форума. Обърни внимание на темите за разните му там датчици за електронното управление на двигателя - май там са най-срещаните проблеми. Доколкото съм чел из форума - на двигател до 97 г. се слага обигновена АГУ без проблем.
Окачването е доста добро като за тоя клас коли. Вози хем стегнато, хем обира дупките меко. Не съм убеден че се чупи по-често отколкото голф и астра.
Правилно си зебелязал че за тоя набор кола за около 5000 лв. няма да немериш друга с толкова екстри.
Аз пазарувах през декември и тогава бензинките 96г. вървяха на тая цена, мисля че сега трябва да са паднали малко.
За изгнили ламарини може да гледаш по ръба на праговете и калниците, по веждите. Също така, ако е комби, по долния ръб на вратата на багажника и по коша на багажника - до ръба на задната броня. Някой от колегите беше споменал за задните греди, ама не съм сигурен дали това не се отнасяше за по-старите модели.
Сигурно има и друго особености, но не разбирам чак толкова от коли за да ги знам всичките.
Аз сега карам дизел и не мога да кажа много за бензиновите двигатели на този модел. Не си взимай по-малък двг от 1,6 - ще е с малко мощност, а по-голям разход. Между 1,6 и 1,8 една от разликите е стойността на данъка. За другите разлики и особености потърси из форума. Обърни внимание на темите за разните му там датчици за електронното управление на двигателя - май там са най-срещаните проблеми. Доколкото съм чел из форума - на двигател до 97 г. се слага обигновена АГУ без проблем.
Окачването е доста добро като за тоя клас коли. Вози хем стегнато, хем обира дупките меко. Не съм убеден че се чупи по-често отколкото голф и астра.
Правилно си зебелязал че за тоя набор кола за около 5000 лв. няма да немериш друга с толкова екстри.
Аз пазарувах през декември и тогава бензинките 96г. вървяха на тая цена, мисля че сега трябва да са паднали малко.
За изгнили ламарини може да гледаш по ръба на праговете и калниците, по веждите. Също така, ако е комби, по долния ръб на вратата на багажника и по коша на багажника - до ръба на задната броня. Някой от колегите беше споменал за задните греди, ама не съм сигурен дали това не се отнасяше за по-старите модели.
Сигурно има и друго особености, но не разбирам чак толкова от коли за да ги знам всичките.
- samorasliche
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Безуспешно се опитах да намеря 1 мое мнение за ескорта като кола, публикувано в сайт, където се пише инфо за различните коли. Явно ще търся адреса на мястото вкъщи и ако го намеря ще сложа 1 активна връзка към него
Накратко - карам Ford Eskort CLX 93г - 1.4 двигател, моноинжекция, от 4 години вече. Доволна съм от колата си, защото не ме е оставяла на пътя и ме е измъквала от всякакви ситуации, в които са закъсвали коли много по нови и даже току що излезли от автосалон. Според мен е непретенциозна, семпла и издръжлива кола с поносима издръжка. Моят беше нововнос - когато тръгнах да си купувам кола не исках кола, карана по български пътища, защото просто можех да си представя в какво състояние ще бъде! За 4 години е изминал много километри и тази година за първи път почнах с по сериозните и не толкова сериозни ремонти - скоростна кутия, монтаж на газови амортисьори, предстои смяна на предни спирачни дискове, смених всички възможни филтри и т.н. Преди 2 години го вкарах профилактично в сервиз и смених маса неща по ходова част, за да съм по-сигурна - цялото удоволствие тогава ми струваше 220лв някъде.
Лично аз съм доволна от колата си и ако след време реша да я сменям, пак ще взема форд.
п.с - Да не забравим и зверската градушка преди около 2 години във Варна. Фордът доказа себе си и оцеля. Да, вярно, че има малко вдлъбнатини по ламарините / така или иначе му предстои боядисване/, но нямаше нито 1 счупено стъкло. За разлика обаче от фордовете, повечето френски и японски коли бяха в плачевно състояние - толкова много стъкла на сол и пробити ламарини. Лично аз видях дупки на предни капаци на рено, например....
Така, че само Форд и това си е!!!!
Накратко - карам Ford Eskort CLX 93г - 1.4 двигател, моноинжекция, от 4 години вече. Доволна съм от колата си, защото не ме е оставяла на пътя и ме е измъквала от всякакви ситуации, в които са закъсвали коли много по нови и даже току що излезли от автосалон. Според мен е непретенциозна, семпла и издръжлива кола с поносима издръжка. Моят беше нововнос - когато тръгнах да си купувам кола не исках кола, карана по български пътища, защото просто можех да си представя в какво състояние ще бъде! За 4 години е изминал много километри и тази година за първи път почнах с по сериозните и не толкова сериозни ремонти - скоростна кутия, монтаж на газови амортисьори, предстои смяна на предни спирачни дискове, смених всички възможни филтри и т.н. Преди 2 години го вкарах профилактично в сервиз и смених маса неща по ходова част, за да съм по-сигурна - цялото удоволствие тогава ми струваше 220лв някъде.
Лично аз съм доволна от колата си и ако след време реша да я сменям, пак ще взема форд.
п.с - Да не забравим и зверската градушка преди около 2 години във Варна. Фордът доказа себе си и оцеля. Да, вярно, че има малко вдлъбнатини по ламарините / така или иначе му предстои боядисване/, но нямаше нито 1 счупено стъкло. За разлика обаче от фордовете, повечето френски и японски коли бяха в плачевно състояние - толкова много стъкла на сол и пробити ламарини. Лично аз видях дупки на предни капаци на рено, например....
Така, че само Форд и това си е!!!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да не е този avtomobili.info???samorasliche написа:Безуспешно се опитах да намеря 1 мое мнение за ескорта като кола, публикувано в сайт, където се пише инфо за различните коли. Явно ще търся адреса на мястото вкъщи и ако го намеря ще сложа 1 активна връзка към него
...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта