Sierra 1,6 GL E vs Sierra 2.0i

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Sierra 1,6 GL E vs Sierra 2.0i

Мнение от billy_boy » 19 май 2006, 22:58

Сега имам сиерка 75кс. 1,6. Колата ми харесва сиера си е сиера! Но тя е само 75 кончета и е карборатор, което я прави малко тромавичка със своите килца. Та... замислям се дали да не си взема една сиера пак толкова старичка (87) но 2.0i - 115 кончета. Та дайте ми някакъв съвет как са тези двигатели заслужава ли си да се стяга такава кола и да се влагат пари в нея. Или да си остана с моита колица и да и се радвам докато ми позволява.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 20 май 2006, 04:16

2.0 DOHC е може би най-добрия двигател, здрав и идеално пасва на купето. А пък и е най-икономичен със своите 116 коня. Поне са ми такива впечатленията, и от другите дето съм говорил също.
Аз съм с 1.8 и 90 коня и определено не са достатъчни. Иначе CVH е много хубав и здрав също, просто мощноста не е така голяма. На Сиерата и трябват поне 100 кончета та да се развихри.
Основен минус на двувалката са скъпите части, много повече от CVH или OHC.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 май 2006, 17:28

Вземи си 1.8тд - върви много добре, харчи малко и по принцип са здрави и надеждни двигатели. Преди имах такава Сиера и не съм имал проблеми - зимата си палеше и не пушеше. Чел съм из фирумите, че този двигател рядко надхвърля 200хил., но моя беше 330хил и си беше ок. Смених я за мондео ТДИ /иначе мотора като цяло е същия/.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 22 май 2006, 01:16

Колега, човека иска по-мощен двигател, 1.8TD е също 75 коня като 1.6 И освен това се произвежда след 1990г.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 22 май 2006, 10:45

Според мен си заслужава да си вземеш по мошната модефикация,освен ако не е много издъхнала.Иначе двигателя 2.0 принципно като конструкция е същия като твоя!

Потребителски аватар
paintman
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от paintman » 23 май 2006, 00:18

земи 2.0 дори да не е с два вала ще гори колкото сега ти гори 1,6 и върви доста повече:)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 23 май 2006, 09:29

Двигателя DOCH е с 120 коня и в комбинация с купе на Сиера е удоволствие да се кара. Много е пъргав и на 2-ра скорост не усещаш как стигаш 100. Двигателя е много здрав. Преди 3 месеца гледах един такъв отворен за основен ремонт на 450 000 км. Ако го отвориш на 200 000 няма да усетиш с пръста никакво износване по стените на цилиндрите. ЖЕЛЕЗЕН ДВИГАТЕЛ.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 23 май 2006, 15:10

Че 1.8тд е 75 коня не го споря, но това са дизелови кончета и ако сте карали такива, ще знаете за какво говоря - правил съм си експеримент с такава сиерка и голф 2 - 1.8 бензин по баира на Витиня в посока към София и познайте кой спечели /а голфа е с повече коне и доста по-лек/ та не искам да споря по този въпрос, но Сиера 1.8тд вдига на равно празна 165км и на баир натоварена пак толкоз /което е напълно достатъчно за нашите разбити пътища/. И въобще като заключение мога да кажа, че този двг подхожда добре на купето, а това, че се слага на последните сиери е голям +, защото при тях ги няма някой от детски те болести на модела /дисковете не се кривят вече, таблата не се напукват и т.н./, а колкото до цените им едвали ще намерите въобще друга дизелова кола от същата година на такава цена, а камо ли от този клас и така оборудвани /и то само защото били със задно предаване???/. В сравнение егати и умрелите вектри и астри /доста прогнили вече екземпляри и то без турбо - мноого тромави/ са поне с 500 - 1000лв. отгоре!!!!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 23 май 2006, 16:28

Дизела не е ли по-труден за поддръжка. Все пак работи при по-тежки условия.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 24 май 2006, 03:36

chains, напълно подкрепям казаното от теб.

П.С. Това за задното предаване никога не съм разбирал какво общо може да има с популярноста на колата, какво значение има с какво предаване е? И другаде съм го срещал това уж като един от основните недостатъци, но нямам идея защо е така.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 24 май 2006, 12:55

Не смятам, че дизела е по-труден за поддръжка от бензиновите, дори обратно това ми е втория дизел / и то пак 1.8тд/ и смея да твърдя, че дори е много по-лесен за поддръжка от газифициран бенз. двг - трябват ти 1. Читав акумулатор; 2. Добро масло за турбо дизели /не е много по-скъпо от другото/; 3. Що годе читава нафта /зимата + добавка за гаранция да не замръзне - на Лики Моли 1л. за 1000л. и го взех от Лук Ойл ~ 18лв. и имам за още поне 2 зими/; 4 редовна смяна на горивен и въздушен филтър /като при др. коли/ и това ако го спазваш няма да има проблеми.

Плюсове: Нямаш АГУ и всички ядове свързани с него, багажника ти е празен; Нямаш сложна и капризна електроника с безброй датчици и релета, които да те ебават и дразнят; Нямаш свещи, кабели и делко.

Дори и нещо да се скапе в ел. инсталацията на дизела - ти трябват само два кабела - 1 от плюса на акумулатора даваш на клапана на помпата ток, а с другия подаваш на стартера пак плюс и колата пали и те прибира съвсем културно, след което махаш плюса на помпата и тя си гасне.

Дори след време пак ще си купя дизел - просто комфорта на шофиране е несравним с този на малките бензинови двг. - Ходът на автомобила е много плавен, няма придърпвания и прекъсвания, при плавно подаване на газ мощността започва да се отдава плавно и някак си непоколебимо още от ниски обороти, като си знаеш че при рязко подаване на газ колата започва да ускорява като обезумяла и това ти дава увереност, че щете измъкне от всяко кръстовище е при всяко изпреварване.

Потребителски аватар
ikov_vr
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ikov_vr » 24 май 2006, 15:04

много стм съгласен с колегата дизела си е дизел а и сега със какви двигатели ги правят просто бензинките нямат шанс.ПР С аудито и пежака мачкахме всички бензинки просто нямат шанс като говорим за големи коли пежо 607 и ауди а6

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 01 юни 2006, 21:58

Колкото и да е дизела си е по тромав от бензинката. Но все пак какъв разход дава тоя дизел 1.8 ТД ?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 юни 2006, 19:23

Значи в София при всичките задръстования съм все още под 8/100 и то тавя е за Монди комби, а сиерката ми даваше с около половин литър по-нисък разход /допълнителен плюс на дизела е, че разхода на час е два пъти по-нисък от на бензиновите двг, което в задръстванията прави големи икономии ; плюс това добрия дизел може спокойно да тръгва и си върви без да се подава допълнително газ - просто отпускаш съединителя/ , на дълго София - Варна, там малко размотаване и обратно, тоест 1100 км с четири човека и багаж при средна скорост ~120км/ч. = 50л. /тест от пълно до пълно/ - Другата част от компанията бяха с Ауди В4 2.0 бенз - изразходваха 80л. 95Н - като се движеха през цялото време след нас.

Оставям Ви да си правите изводите сами!!!!

темата за разход е на друго място моля уважавайте темите на другите колеги

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 10 юни 2006, 20:14

Аз съм чувал, че най-добрият мотор за Сиерата е 1.8 90 к.с. бензин или 2.3 дизел. Тогава е оптимално съотношението вървене и разход.
Моята Сиера е 1.6 бензин и 75 к.с. но мотора е малък за това купе и разхода е значително по-голям :x

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 26 юли 2006, 12:55

2.3 дизела е възможно наи бавния и шумен мотор,издръжлив но аз не бих си взел 2.3д тои е малко над 60 коня и е разработка на пежо от края на 70-те години!

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 26 юли 2006, 15:48

Подкрепям те :!:
Сиерата на баща ми е 1.8 90к.с , за дълъг път е пушка, градско малко куца, понеже са и супер дълги скоростите(4 на бр.) и и липсва пъргавина, особено на газ...на бензин специално Сиерата се преобразява в сравнение с на газ :twisted:
Иначе за дълъг път си лепи 180 без грижи
Създаден да бъде
FORD!

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта