Страница 1 от 1
Съвет за покупка на Ескорт TDI
Публикувано: 30 май 2006, 15:48
от GM
До скоро имах Форд Ескорт 98, 1,6 Zetek. Много бях доволен от него.
Единственият проблем беше разхода на гориво.
Продадох го и искам да си закупя същият Ескорт 98 година комби, но ТУРБО ДИЗЕЛ.
Досега съм имал само бензинови автомобили.
Моля ви споделете вашият опит. Доволни ли сте от Форд Дизел. Какви проблеми сте срещали по време на експлоатация? Колко гори една такава кола, реално? Струва ли си да е дизел?[/b]
Публикувано: 30 май 2006, 17:08
от форд мк2
аз не мога много да ти помогна щото карам по-стария мотор...... но като цяло форд дизел е стабилна машина. е стига да не е била прегрявана или карана "юнашки" . разрови се из форума има много теми които ще ти бъдат полезни в твоя случай!!! конкретно искам да ти кажа колега че ако наистина държиш на икономията както си писал (а не толква на динамиката) в твоя случай 1.8 чист дизел (без турбо) е най-добрия и лесен за подръжка избор

Публикувано: 31 май 2006, 00:24
от naskowu
Здравейте.
Аз карам такъв форд 1.8 Турбодизел 97г. и съм доволен от него. Градско ми дава разход около 7.5 до 8 л/100км при добро напъване на двигателя, докато извънградско при средна скорост от около 140 км/ч. разхода ми е 6л. даже пада и под 6л. При нормално каране може би разхода в града ще е към 7л. Иначе се държи добре. Единствено което не ми харесва на моя е че ГНП е на LUCAS. Помпите на Бош са по-добри. Предполагам че с тях иразхода ще е друг а също и "вървенето". Но не съм съгурен дали на този двигател слагат помпи Бош. Но успех с търсенето.
Re: Съвет за покупка на Ескорт TDI
Публикувано: 31 май 2006, 10:15
от apock
GM написа:До скоро имах Форд Ескорт 98, 1,6 Zetek. Много бях доволен от него.
Единственият проблем беше разхода на гориво.
Продадох го и искам да си закупя същият Ескорт 98 година комби, но ТУРБО ДИЗЕЛ.
Досега съм имал само бензинови автомобили.
Моля ви споделете вашият опит. Доволни ли сте от Форд Дизел. Какви проблеми сте срещали по време на експлоатация? Колко гори една такава кола, реално? Струва ли си да е дизел?[/b]
Ако е TD запазен мотор гори като каза колегата м/у 7 и 8 градско и 6 извън града.
Струва си да е дизел, определено. Само трябва да си наясно какво купуваш. Тук
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3673" onclick="window.open(this.href);return false; много подробно е описано как се купува дизел

.
Не познавам човек с Ескорт след 96-та дизел, които да не е имал проблеми с рейката - ремонта й струва м/у 150 и 250лв., а нова струва 2000лв.
Аз имах проблем с турбото - ремонт 700лв., ново 1300лв.
Това са двете най-скъпи неща в тези коли. Незавсимо, че е 98-ма, ако се държи от вън а не в гараж нищо не може да спаси веждите.
Успех с покупката, на всяка цена мери компресия и не прави компромис с отчетените стойности.
Публикувано: 31 май 2006, 14:49
от GM
Лоша работа е това с рейката. Особенно ако е хидравлична.
Явно им е конструктивен недостатък.
Публикувано: 15 юни 2006, 21:49
от voodoo58
Хора какви са симптомите за прецакана рейка
и още ако турбото се скапе може ли да се кара със скапано турбо
Публикувано: 16 юни 2006, 00:06
от aaleks
voodoo58 написа:Хора какви са симптомите за прецакана рейка
и още ако турбото се скапе може ли да се кара със скапано турбо
Да, ако не губиш масло от там. И може би ще харчиш нафта като за 90 коня пък ще ходиш с 60

.
Публикувано: 16 юни 2006, 09:18
от nikolovvd
Ако си с хидравлична рейка първите симптоми са пълненето на гумените маншони с масло и ако в края не са стегнати със скобата почва да губи хидравлична течност. Ако не обърнеш внимание на петното под колата може да забележиш спадането на нивото й в казанчето.
Публикувано: 16 юни 2006, 10:20
от red
naskowu написа:Здравейте.
Аз карам такъв форд 1.8 Турбодизел 97г. и съм доволен от него. Градско ми дава разход около 7.5 до 8 л/100км при добро напъване на двигателя, докато извънградско при средна скорост от около 140 км/ч. разхода ми е 6л. даже пада и под 6л. При нормално каране може би разхода в града ще е към 7л.
е каква ми е гаранцията, че някай като тебе не го е карал преди това...именно заради такива никой не иска дизел втора ръка