Страница 1 от 2
оборотомер
Публикувано: 27 юни 2006, 23:08
от joriev
Имам Ford Eskort 87год.с двигател 1.4 , таблото ми е без оборотомер ако с ложа табло от 1.6 със оборотомер, ще паснели?
Публикувано: 01 юли 2006, 23:33
от Дядо ти Яга
едно към едно са става без проблем
Публикувано: 02 юли 2006, 02:24
от nikolovvd
Ако имаш табло - слагай, но ако ще го купуваш помисли си за цифров. Може да излезе по-евтино, пък и ефектно.
Публикувано: 02 юли 2006, 02:35
от cossy
Цифров ненам дали има за ескорт, ма скапе ли се... става мноу лошу

Публикувано: 02 юли 2006, 02:42
от nikolovvd
Аз съм си правил сам за Фиатчито преди 6-7 години. Виждал съм в магазини за части на аудио и видео техника до се продават. Ще проверя и ще пиша отново.
Публикувано: 02 юли 2006, 03:22
от cossy
Мноу съм зле

Аз помислихм че говориш за табло с цифров

Публикувано: 02 юли 2006, 11:12
от buhap
тея цифровите са настроини да зимат сигнал от бобината(чукчето ) , ако си с две бобини малко трудно ще го накараш да показва верно
Публикувано: 03 юли 2006, 11:13
от nikolovvd
Ако вземеш от бобината се слага допълнителен делител на 4 или 6 според броя на цилиндрите. Настройва се, но трябва да знаеш къде да пипнеш.
Публикувано: 03 юли 2006, 11:41
от _SLiThER_
buhap написа:тея цифровите са настроини да зимат сигнал от бобината(чукчето ) , ако си с две бобини малко трудно ще го накараш да показва верно
А на EDIS-а как се вързва

Публикувано: 03 юли 2006, 12:21
от buhap

с делител на 2

Публикувано: 03 юли 2006, 16:34
от nikolovvd
Ето една готова схема:
http://www.neomontana.dir.bg/kit157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
А сега гледам една развойна среда, с която на базата на PIC процсори може да се изведе всичко от автомовила на графичен дисплей.
оборотомер
Публикувано: 06 юли 2006, 22:45
от joriev
Аз имам цифров , но ме кефят стрелковите и ако сложа такова табло ще работи ли оборотомера и как да го сложа . На таблото имам една букса свободна като тази за часовника не я ли трябва да сложа.
оборотомер
Публикувано: 12 юли 2006, 15:42
от cotecna
Братле, отиваш в някоя морга вземаш си табло с оборотомер пасва идеално ще ти излезе към 40лв. задължително вземаш таблото + буксите.те са 2 големи бяла и синя но ще ги накараш да ти отрежат и кабелите поне към една педя . Много е важно също от колата от която ти вадят таблото да си вземеш и филтъра за оборотомера, той се намира на бубината малка черна кутиика с черен,червен и жълт кабел без него няма да ти отчита правилно оборотомера. инсталацията е същата режеш старите кабели и вързваш новите букси.За това пак ти повтарям да ги вземеш с по една педя кабел по тях. Разликата е че на старите табла има и лампа за смукач а на новите табла няма т.е има но няма кабел кум нея.трябва да видиш от старата инсталация кои цвят кабел е и да го добавиш в новите букси. Другото важно е че на старото табло има обща лампа за мигачите, а на новото са две,за ляв и десен, но там не е страшно те си имат кабели само трябва да се сваржат правилно. И един последен съвет за да ти показва правилно нивото на бензина си вземи и датчика от резервоара защото ако останеш със стария ще показва грешно!!! ако имаш въпроси пиши пак
Оборотомер
Публикувано: 12 юли 2006, 20:05
от joriev
Много ти благодаря,но само неразбрах къде да вържа филтъра.
Публикувано: 12 юли 2006, 20:19
от buhap
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2043" onclick="window.open(this.href);return false;
134 в кръгче ти е този филтър
Публикувано: 13 юли 2006, 07:31
от cotecna
както съм ти писал по горе филтъра има 3-края червен,черен и жълт.
Черния се вързва на масата на бубината т.е ако не се лъжа там при тебе трябва да е зален(оригиналния на твоята инсталация) , червения се вързва на + на бубината (оригиналния на твоята инсталация е червен), а пък жълтия е сигнала на оборотомера, ( оборотомера също има три края захранване +, маса -, и третия е за сигнала от датчика който се варзва за този жълтия от филтъра.) В случай, че не можеш да си намериш филтъра на моргата ще ти дам схема как да си го направиш.
Оборотомер
Публикувано: 13 юли 2006, 11:14
от joriev
Чове давай схемата ,защото ми продават филтъра заедно с бобината
Публикувано: 13 юли 2006, 18:42
от cotecna
Първо ще те питам нещо!! ти хубаво видя ли на бубината която ти продават какъв е филтъра??! щото има и продълговати керамични филтри които се наричат "ballast filter" и служат за съвсем друго нещо, пък оня от моргата като не знае за кво е иска да ти продаде цялата бубина щото мисли че бубината не бачка без него!!
виж тая схема дето щи прикача, ще ти излезе около 2лв. тва е най простото но не мога да гарантирам резултата щото зависи от много неща. пробвай ако не става щи дам други параметри на елементите. успех и да пишеш задължително!!!!
Оборотомер
Публикувано: 17 юли 2006, 15:19
от joriev
Човек не мога да намера табло с жиците всичките, които ми предлагат са със свалени ,и нямат никакваи жици по тях.Ако проследя пистите ще мога ли да го вържа правилно към мойте букси?
Публикувано: 17 юли 2006, 15:58
от MasterBo
Изтегли
този файл!
На страница 17 с позиция 102 е дадена схемата на таблото с оборотомер за Ескорт като твоя. Сигналът трябва да дойде на краче 12 от горе на долу. Реално на куплунга може да е друго под ред трябва да провериш.
На страница 21 е дадена ел. схемата на твоя двигател. Сигнала за оборотомера идва от бобината (поз. 97) минава през въпросният филтър (поз. 138) и отива на куплунга на таблото (зелен кабел отбелязан на схемата с Gn).
Това е което мога да ти помогна аз.