Страница 1 от 1

HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 17 авг 2011, 22:19
от koko0078
ето този модел- http://www.google.bg/imgres?q=%D1%84%D0 ... =102&ty=64" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

става въпрос че стрелката на температурата отива във червеното, и като се форсира до към 5-6к оборота и се връща доло ?!

колата стоя 2 седмици при маистор,гледа струва и нищо не направи.. нов термостат,отваря водната помпа-вика че работила, радятора го михме със струика,цялата система е чистена и издухвана , маркучите са проверявани всичките ?!

майстор № 2 направи супер модерен тест химикал които се смесва с антифриза и ако се оцвети някакъв цвят там си, значе бърка маслото с водата :D ...излезна че сичко е ОК,няма издухала гарнитура

п.п. перката се включва на 1 и 2-ра степен , пълен ШАХ *00926*

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 17 авг 2011, 22:24
от HACKO
Проверете отново водната помпа, ама я свалете и я разгледайте а не само с хвърляне на Боб.

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 17 авг 2011, 22:30
от koko0078
:idea: обмисям че може да превърта нещо(по логиката че като се форсира,темп.пада :!: )
обаче маистора беше много сигорен че е наред , той е свалял,гледал,въртял :?

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 18 авг 2011, 00:27
от HACKO
Имаше едно вампирясало Мондео, на наш колоритен съфорумник, което даваше същите симптоми. Та при него се оказа, че турбинката на помпата е превъртяла в оста и привидно имаше циркулация, но прегряваше.

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 18 авг 2011, 14:19
от urgan
Щом като се изфорсира и температурата пада то е сигурно че е водната помпа.

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 09 ное 2011, 00:13
от koko0078
оказа се че е изкривена главата :(

Re: HELP- Фиеста 1.25 Ztec S, 00г. ЗАГРЯВА ..

Публикувано: 09 ное 2011, 16:36
от madboy
koko0078 написа:оказа се че е изкривена главата :(
Дааа, явно не само при мен се бъзикат духовете по колата...
При мен беше подобна история- през гарнитурата на главата влизаха газове в охл. система. Получаваше се възд. възглавница, парното спираше да духа топло и така докато загрее, после имаше парно. Така беше в началния стадии.
Накрая вече като загрееше, започна да кипва чайника.
Иначе и аз смених водна помпа и термостат, все се надявахме да е малкио дявол, обаче нъцки...