Страница 1 от 1

Тема за катализатор,загуба на коне и др.екстри:)

Публикувано: 14 юли 2006, 10:31
от demiro
Такаа...,значи от няколко дена като запаля и чувам някакъв шум,като от тракащ клапан :wink: Да ама не,нали съм си фен,веднага се досетих,че трака в катализатора(а едни пишман "майстори" викат трака в скоросната кутия) :lol: Та с едно приятелче дето има СО,сваляме ауспуховата си-ма от колекторите назад/демек всичко/ и сцепихме ката :twisted: Позакърпихме и др.дупчици,а вътре катализатора двете пити здрави,не са разтопени,но едната се отлепила от кожуха и викам си,само тя трака :wink: Махнахме ги,след това го обшихме хубаво/поопарих се на два-три пъти,осветих си очите и др. екстри/ и поставихме ауспуха.
Разликата от преди и сега:
Тракането спря,като карам с вкл. климатик,а и без него има осезаемо по-добра мощност,като с климатик изтигла мн.по-добре от преди :roll:
Отрицателната разлика е появата на режещо свистящ звук при форсировка на място/като съм вътре почти не се усеща/.
Явно когато е с катализатор,колата е много по-безшумна. За разход на гориво и вредни емисии нямам за сега впечатления,но се радвам,че намерих изгубените си коне :lol: :lol:

Публикувано: 14 юли 2006, 10:37
от Любо
Браво! Поздравления! :)
При така развилия се ремонт, може ли спорд теб да се направи зледния
Извод: По-добре с катнализатор, откоркото с резонаторно кърне вмусто катализатор.

Публикувано: 14 юли 2006, 10:47
от demiro
Ако правилно съм те разбрал.....
С катализатор,но работещ си е най-добре :lol: ,поне от към безшумност.
За резонаторно гърне не знам,може би ще намали шума :?: Нека колегите с ампутирани катализатори споделят впечатления,па може и аз да сложа нещо подобно :idea:
При мен се получи така,че самия кожух на ката е там,но питите ги няма :wink: Нещо като синджира си иде,магарето го няма :lol: :lol:

Публикувано: 14 юли 2006, 10:51
от Brock
И на мене ми предстои подобна "операция" - и моя се е разтракал - търсих Татяна Лолова да го оправи, че да спре да дрънка, ма нещо май няма свободни часове. Аз мисля да махна КАТ-а и да сложа резонаторно гърне.
:!: :idea: Ако не си изхвърлил "питите", може да звъннеш на обявата за изкупуване на катализатори и да ги върнеш, че да вземеш 30-40-50лв., с които да се почерпите с приятелчето ти :wink:

:twisted:

Публикувано: 14 юли 2006, 11:02
от demiro
Brock написа:......Ако не си изхвърлил "питите", може да звъннеш на обявата за изкупуване на катализатори и да ги върнеш, че да вземеш 30-40-50лв., с които да се почерпите с приятелчето ти :wink:
Ха,не се бях сетил,но гледам човека пише
изкупувам стари автомобилни катализатори
Дали няма в предвид целите,а не само пити :roll:
Мерси за полезната информация,ще му звънна сигурно,щото ги прибрах.А може и да ги запазя,че ако затегнат положението с вредните емисии,може да потрябват :roll:

Публикувано: 14 юли 2006, 11:27
от Brock
demiro написа:Ха,не се бях сетил,но гледам човека пише
изкупувам стари автомобилни катализатори
Дали няма в предвид целите,а не само пити :roll:
То ценнот /платината/ е в питите

:twisted:

Публикувано: 14 юли 2006, 11:41
от cossy
Аз съм с такова гърне, ралзика в шума и промяна в динамиката на колата след махането на ката и слагането на гърнето не усетих :?

Публикувано: 14 юли 2006, 13:34
от MegatroniC
и как се разпознава това "тракане" че идва от катализатора ?

Публикувано: 15 юли 2006, 14:12
от demiro
MegatroniC написа:и как се разпознава това "тракане" че идва от катализатора ?
По принцип не е толкова трудно.Значи ако си на канал и се услушаш отдолу,в началото ще си помисли човек,че трака в скоростната кутия :shock: Да но ако вземеш един чук и с дръжката натиснеш катализатора,веднага от промяната в звука се разбира,че там е проблема :idea:

Публикувано: 22 юли 2006, 13:08
от веден
А бе хора, как минавате на преглед без катализатори ????

Публикувано: 22 юли 2006, 21:54
от cossy
С 10 лева отгоре, превиших 3 пъти нормата :? Добре, че си пазя кат-а, че може и да го сложа следващия път :roll:

Публикувано: 24 юли 2006, 19:58
от 1.8d
Айде и аз балабар Петко с мъжете :D И аз си го издъних онзи ден.Впечатленията ми засега са че се опъва колата мааалко по-добре,обаче стана доста шумна,особенно отвън.Отвътре не се усеща толкова много.Над 120 вече започва да бучи малко повече,но не е болка за умиране