Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Ceci написа:Колега Николаев не съм искал да те засегна. (това че караш 1.8 бензин на Фокус). Нямам намерение да лъжа, когото и да било или да пропагандирам относно някои двигател. За 2.0 кубиковия ФОКУС не напразно съм сложил в скобите , че е горе-долу със спортни характеристики. Нека поясня,че 130 конски сили на купе около 1300 килограма е доста добро изпълнение както в града така и на магистрала. Сравни този мотор с мотора на НИСАН 2.0 кубика, който е 115 коня. И спрете с тия каталожни данни. От 0-100 за еди колко си или максимална скорост еди колко си. Всичко е относително. Между фокус 1.6 и 1.8 разликата е никаква. Карал съм такива автомобили и двата бяха без газова инсталация и твърдо казвам че вървенето ЕДНАКВО. Не искам да споря говоря с неща на които съм бил свидетел и които съм правил. Ни най-малко целя да се заяждам а искам да помогна на човека с каквото мога.
Лек ден на всички.
Разлика ако нямаше, от Форд изобщо нямаше да пуснат 115 к.с. 130 коня на 1300 кг са малко, 130 коня са добре за купе 850-900кг.
А 1,8 е толкова лесен за газифициране, че не знам защо мислите че е трудно, впръскваща газова и напред.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Най-добре да са поне 200.
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Здравейте !
Още не съм си взел но да не казвам голяма дума до 5-6 дни се надявам да съм го намерил крайно време е
Много полезни отговори благодаря.
Спрял съм се на фокус хечбек 5 врати 1.8 TDCi 2001 115 к.с. нов внос 4200 ??? много го мисля тоя дизел не съм карал до сега дизел и нещо ме стяга как ще му върви разхода ? Чувам бензина е с по-голям разход, а не искам да му слагам газова, Вие какво ще кажете за това на което съм се спрял?
Благодаря !
Още не съм си взел но да не казвам голяма дума до 5-6 дни се надявам да съм го намерил крайно време е
Много полезни отговори благодаря.
Спрял съм се на фокус хечбек 5 врати 1.8 TDCi 2001 115 к.с. нов внос 4200 ??? много го мисля тоя дизел не съм карал до сега дизел и нещо ме стяга как ще му върви разхода ? Чувам бензина е с по-голям разход, а не искам да му слагам газова, Вие какво ще кажете за това на което съм се спрял?
Благодаря !
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Ако си карал преди това кола, на колко км си сменял маслото?
Ако е на една година, т.е. не правиш повече от 10-15 000 км на година, най-добре е да си джиткаш с бензинка.
Зимата ти отпада грижата да си отваряш очите на 44 къде и какво сипваш, да трепериш дали няма да те прецакат с нафтата и да ти създадат главоболия. Не те бърка дали е -10 или -30 градуса - отключваш въртиш ключа и палиш. Ако знаеш какво да правиш ще запалиш от първото завъртане на ключа. Не те бърка състоянието на акумулатора, освен ако не го изпразниш.
Имай пред вид, че ако колата е нов внос и на километража пише 115 - 120 хил. км, то колата е на поне 220 000 км.
Кола на 10-11 години няма как да е под 180- 200 000 км. и при всички случаи е дошло време за смяна поне на турбото и съединител.
Ако е на една година, т.е. не правиш повече от 10-15 000 км на година, най-добре е да си джиткаш с бензинка.
Зимата ти отпада грижата да си отваряш очите на 44 къде и какво сипваш, да трепериш дали няма да те прецакат с нафтата и да ти създадат главоболия. Не те бърка дали е -10 или -30 градуса - отключваш въртиш ключа и палиш. Ако знаеш какво да правиш ще запалиш от първото завъртане на ключа. Не те бърка състоянието на акумулатора, освен ако не го изпразниш.
Имай пред вид, че ако колата е нов внос и на километража пише 115 - 120 хил. км, то колата е на поне 220 000 км.
Кола на 10-11 години няма как да е под 180- 200 000 км. и при всички случаи е дошло време за смяна поне на турбото и съединител.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
На толкова са горе-долу 10-годишните бензинки. Дизелите са на доста повече.nikolovvd написа:...Кола на 10-11 години няма как да е под 180- 200 000 км. и при всички случаи е дошло време за смяна поне на турбото и съединител.
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Което означава да поогледам още малко от къде какво ще излезе !
Колега ти си 3-тия човек който ми напомня за турбото и проблемите през зимата на дизела толкова ли е проблемна тази работа с паленето дизел пак казвам не съм имал само съм чувал, но то вече какво ли не чух какво ли не видях
А що се отнася за нов внос мисля, че е по добре да не е карата в БГ затова съм се насочил към нов внос, макар че не се знае от къде идва, а който ми каже километрите как да разбера дали са превъртяни ще го черпя 20 литра бензин или нафта
Колега ти си 3-тия човек който ми напомня за турбото и проблемите през зимата на дизела толкова ли е проблемна тази работа с паленето дизел пак казвам не съм имал само съм чувал, но то вече какво ли не чух какво ли не видях
А що се отнася за нов внос мисля, че е по добре да не е карата в БГ затова съм се насочил към нов внос, макар че не се знае от къде идва, а който ми каже километрите как да разбера дали са превъртяни ще го черпя 20 литра бензин или нафта
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Не, че дизелът пали трудно зимата. Просто вероятността да попаднеш на калпава нафта, която да замръзне, е много, много по-голяма от тази, при бензина. А километрите може ориентировъчно да си ги сметнеш и сам. Умножаваш годините по 50 000км и горе-долу ще имаш представа на колко километра пробег е реално. На запад никой не купува дизелов автомобил за украса, а за да го юрка здраво. То и в БГ си е така, де.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Калпавата нафта не прощава на никой!
Един адаш кихна само 10 000 за ремонт на чисто нов L200. Сипал брат му някаква нафта за 1.80 на литър, а по нашия край я каращисват с леко корабно гориво и като резултат - греда. Сега има нови дюзи и пикапа е (вечно негов) непродаваем!
Можеш да вземеш дизел, но ще трябва да сипваш само от най скъпата нафта, като Карера Дизел (така се казваше май на OMV) или нещо подобно. И докато другите сипват нафта за 2.50, ти ще трябва да сипваш от 2.70-2.80. Дано не стане 3 лв. зимата!
Ако имаш някой познат, който е много на ТИ с новите дизели, можеш да му се довериш. В противен случай вероятността да се набуташ с някой барутник е много голяма.
Мисля че най-разумният вариант за ІІ-ра ръка Форд TDCI е МП. Виж на сайта поне преди години имаше такива автомобили, а може и късмет да имаш с някой върнат от лизинг.
http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... rder=p_asc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Същия двигател като коментирания от теб. Виж километрите и цената и помисли колко са реални километрите на този, който си харесал. Има приложена и лизингова схема.
Един адаш кихна само 10 000 за ремонт на чисто нов L200. Сипал брат му някаква нафта за 1.80 на литър, а по нашия край я каращисват с леко корабно гориво и като резултат - греда. Сега има нови дюзи и пикапа е (вечно негов) непродаваем!
Можеш да вземеш дизел, но ще трябва да сипваш само от най скъпата нафта, като Карера Дизел (така се казваше май на OMV) или нещо подобно. И докато другите сипват нафта за 2.50, ти ще трябва да сипваш от 2.70-2.80. Дано не стане 3 лв. зимата!
Ако имаш някой познат, който е много на ТИ с новите дизели, можеш да му се довериш. В противен случай вероятността да се набуташ с някой барутник е много голяма.
Мисля че най-разумният вариант за ІІ-ра ръка Форд TDCI е МП. Виж на сайта поне преди години имаше такива автомобили, а може и късмет да имаш с някой върнат от лизинг.
http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... rder=p_asc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Същия двигател като коментирания от теб. Виж километрите и цената и помисли колко са реални километрите на този, който си харесал. Има приложена и лизингова схема.
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
nikolovvd написа:Калпавата нафта не прощава на никой!
Един адаш кихна само 10 000 за ремонт на чисто нов L200. Сипал брат му някаква нафта за 1.80 на литър, а по нашия край я каращисват с леко корабно гориво и като резултат - греда. Сега има нови дюзи и пикапа е (вечно негов) непродаваем!
Можеш да вземеш дизел, но ще трябва да сипваш само от най скъпата нафта, като Карера Дизел (така се казваше май на OMV) или нещо подобно. И докато другите сипват нафта за 2.50, ти ще трябва да сипваш от 2.70-2.80. Дано не стане 3 лв. зимата!
Ако имаш някой познат, който е много на ТИ с новите дизели, можеш да му се довериш. В противен случай вероятността да се набуташ с някой барутник е много голяма.
Мисля че най-разумният вариант за ІІ-ра ръка Форд TDCI е МП. Виж на сайта поне преди години имаше такива автомобили, а може и късмет да имаш с някой върнат от лизинг.
http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... rder=p_asc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Същия двигател като коментирания от теб. Виж километрите и цената и помисли колко са реални километрите на този, който си харесал. Има приложена и лизингова схема.
Колега разбирам, че и ти не си за дизела Благодаря
Офертата която си ми пуснал е много скъпа за мен става дума за 15-16000лв. много е аз говоря за 2000-2001г нещо за към 4000-4500лв.
Знам само че ще е форд дано да е читав мотора TDCi казват, че е здрав и надежден но ???
А за безнинов какво ще кажете какви модели са те ? Ако може някои да разясни от коя година се променят ако има промяна ?
Много полезен форум мерси
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
С парите,които си приготвил си вземаш един бензинов 1.6 100кс с данък 26лв на година ,нещо около 2002 -2004 с фейслифта и си решаваш проблемите.Такива филми дето ще ти гори дизела наполовина от бензина няма.Разликата е 1 до 2литра на 100км.
Като сложиш другите дертове с нафтата,дюзите,турбото ,температурата през зимата и задължителните добавки,които ще трябва да ползваш за да не замръзне българската нафта....ще разбереш ,че по хубаво от бензинова кола няма.
Ако ти се кара резачка има 1.8 или 2.0 двигатели на бензин.По-висок разход,5-6 пъти по висок данък,но както се казва кефа цена няма.
Аз съм доволен от моя бензинов мотор и си мисля,че е оптимален вариант за мощност и икономия.Ако се прежаля някой ден да давам луди пари на държавата за кефа с мощността ще се оглеждам за кола с поне 200к.с иначе не си заслужава.
Като сложиш другите дертове с нафтата,дюзите,турбото ,температурата през зимата и задължителните добавки,които ще трябва да ползваш за да не замръзне българската нафта....ще разбереш ,че по хубаво от бензинова кола няма.
Ако ти се кара резачка има 1.8 или 2.0 двигатели на бензин.По-висок разход,5-6 пъти по висок данък,но както се казва кефа цена няма.
Аз съм доволен от моя бензинов мотор и си мисля,че е оптимален вариант за мощност и икономия.Ако се прежаля някой ден да давам луди пари на държавата за кефа с мощността ще се оглеждам за кола с поне 200к.с иначе не си заслужава.
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Ето така ще го направя да изглежда моя Фокус само да излезе стъбилна бензинка (но нещо още я няма)
Решено е !!!
Решено е !!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
http://www.mobile.bg/11341741224965463" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Не гледаш достатъчно добре.
Този направо е твоята мечта.Тунингован двуврат спортен и се вписва в бюджета ти идеално.Само едни ляти джанти му вземаш за 400лв и почваш да гониш гаджетата
Не гледаш достатъчно добре.
Този направо е твоята мечта.Тунингован двуврат спортен и се вписва в бюджета ти идеално.Само едни ляти джанти му вземаш за 400лв и почваш да гониш гаджетата
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
За дизела съм, но само при условие, че колата я взема нова, само аз я карана, сипвам качественно гориво и сменям консумативите навраме.zaford написа: Колега разбирам, че и ти не си за дизела Благодаря
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
ок сега те разбрах
Благодаря !
Благодаря !
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Колеги Здравейте !
Може ли да помоля, някой ако има време и нерви да обясни как стоят данъците според к.с. ???
Благодаря !
Може ли да помоля, някой ако има време и нерви да обясни как стоят данъците според к.с. ???
Благодаря !
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Ето така: http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Благодаря !!!
Страшно полезни сте
Страшно полезни сте
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Освен това данъците зависят и от съответната община.
Тъй като в таблицата "стойността" на к.с., респективно кW, са от ... до, то зависи общинският съвет какви е гласувал!
Тъй като в таблицата "стойността" на к.с., респективно кW, са от ... до, то зависи общинският съвет какви е гласувал!
- zaford
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
- Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Колеги и приятели ! Здравейте !
От днес и аз вече съм собстеник на Форд Фокус избора, който направих е Фокус хечбек 99г. бензин 1.6 101к.с. колата е часовник много съм доволен от вида в ,който я намерих БЛАГОДАРЯ за коментарите преди това бяхте мн полезни ! >:D<:
От днес и аз вече съм собстеник на Форд Фокус избора, който направих е Фокус хечбек 99г. бензин 1.6 101к.с. колата е часовник много съм доволен от вида в ,който я намерих БЛАГОДАРЯ за коментарите преди това бяхте мн полезни ! >:D<:
- Boqn.bg
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 07 май 2011, 23:04
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
- Status: Извън линия
Re: Кой двигател да избера Форд Фокус Бензин Хечбек
Честито, колега. Със здраве и много положителни емоции, да си я караш.
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта