Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
funki91
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 юли 2012, 23:59
Модел на автомобила: ford mondeo combi 1.8
Status: Извън линия

Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност

Мнение от funki91 » 14 юли 2012, 00:33

Здравейте колеги,

скоро взех Форд Мондео 1,8 TDI 1996г. комби, и преди ден,два започна да губи мощност след като я настъпя между 2 и 3 оборота.Имам чувството,че карам чист дизел, все едно турбото се изключва. Прерязах маркуча от горивния филтър към горивната помпа и го съединих с прозрачен маркуч, защото си мислих, че влиза въздух и се оказах прав. След това реших да сменя всички горивни маркучи и помпата на горивния филтър(мислих,че взима въздух от клапана за подкачване на горивото). Нямаше ефект!
Възможно ли е да е някаква грешка от компютъра
Според вас какъв може да бъде проблема? :(
Благодаря предварително.
Извинявам се, ако темата не е за тук.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност

Мнение от OgiDogi » 14 юли 2012, 06:40

funki91 написа:Здравейте колеги,

скоро взех Форд Мондео 1,8 TDI 1996г. комби, и преди ден,два започна да губи мощност след като я настъпя между 2 и 3 оборота.Имам чувството,че карам чист дизел, все едно турбото се изключва. Прерязах маркуча от горивния филтър към горивната помпа и го съединих с прозрачен маркуч, защото си мислих, че влиза въздух и се оказах прав. След това реших да сменя всички горивни маркучи и помпата на горивния филтър(мислих,че взима въздух от клапана за подкачване на горивото). Нямаше ефект!
Възможно ли е да е някаква грешка от компютъра
Според вас какъв може да бъде проблема? :(
Благодаря предварително.
Извинявам се, ако темата не е за тук.
Не е възможно да е от компютъра, неговата работа е само да управлява предварението на помпата и да следи показанията на датчиците.
Турбото не може да се "изключва" само, провери да не ти се е извадил маркуча на турбокоректора - както от турбото, така и от самия клапан.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта