Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 13 юли 2012, 23:59
- Модел на автомобила: ford mondeo combi 1.8
- Status: Извън линия
Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност
Здравейте колеги,
скоро взех Форд Мондео 1,8 TDI 1996г. комби, и преди ден,два започна да губи мощност след като я настъпя между 2 и 3 оборота.Имам чувството,че карам чист дизел, все едно турбото се изключва. Прерязах маркуча от горивния филтър към горивната помпа и го съединих с прозрачен маркуч, защото си мислих, че влиза въздух и се оказах прав. След това реших да сменя всички горивни маркучи и помпата на горивния филтър(мислих,че взима въздух от клапана за подкачване на горивото). Нямаше ефект!
Възможно ли е да е някаква грешка от компютъра
Според вас какъв може да бъде проблема?
Благодаря предварително.
Извинявам се, ако темата не е за тук.
скоро взех Форд Мондео 1,8 TDI 1996г. комби, и преди ден,два започна да губи мощност след като я настъпя между 2 и 3 оборота.Имам чувството,че карам чист дизел, все едно турбото се изключва. Прерязах маркуча от горивния филтър към горивната помпа и го съединих с прозрачен маркуч, защото си мислих, че влиза въздух и се оказах прав. След това реших да сменя всички горивни маркучи и помпата на горивния филтър(мислих,че взима въздух от клапана за подкачване на горивото). Нямаше ефект!
Възможно ли е да е някаква грешка от компютъра
Според вас какъв може да бъде проблема?

Благодаря предварително.
Извинявам се, ако темата не е за тук.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео 1,8 TDI губи мощност
Не е възможно да е от компютъра, неговата работа е само да управлява предварението на помпата и да следи показанията на датчиците.funki91 написа:Здравейте колеги,
скоро взех Форд Мондео 1,8 TDI 1996г. комби, и преди ден,два започна да губи мощност след като я настъпя между 2 и 3 оборота.Имам чувството,че карам чист дизел, все едно турбото се изключва. Прерязах маркуча от горивния филтър към горивната помпа и го съединих с прозрачен маркуч, защото си мислих, че влиза въздух и се оказах прав. След това реших да сменя всички горивни маркучи и помпата на горивния филтър(мислих,че взима въздух от клапана за подкачване на горивото). Нямаше ефект!
Възможно ли е да е някаква грешка от компютъра
Според вас какъв може да бъде проблема?![]()
Благодаря предварително.
Извинявам се, ако темата не е за тук.
Турбото не може да се "изключва" само, провери да не ти се е извадил маркуча на турбокоректора - както от турбото, така и от самия клапан.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта