Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 окт 2012, 15:06
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Здравейте съфорумници,днес продадох колата си fiat punto 1.2 и отскоро съм се навил да си взема форд фокус комби или седан.Интересува ме с какъв двигател на дизел да си търся,като държа да е до 100коня заради големия данък .Гледам няколко модификаций на моторите но несъм запознат и разчитам на вашото мнение относно дизелите.Благодаря предварително !
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10842
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
+1 за 1.8TDdi
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
+1 за TDDI-то.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Ако си твърдо решен да караш дизел --> +1 за 1.8 TDDI .Има ги във фокусите до 2002г. След това минават на TDCI. >:D<:
П.П Разликата:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... =tddi+tdci" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ползвай търсачката на форума!!
П.П Разликата:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... =tddi+tdci" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ползвай търсачката на форума!!
Последна промяна от mrdds на 17 окт 2012, 13:00, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 окт 2012, 15:06
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
благодаря за отговорите!А каква е разликата между двата модела дизел?
- _bioHAZArd_
- потребител
- Мнения: 286
- Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Колега, цъкни на линка в мнението на mrdds - там е описано кое какво е
Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10842
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
TDDI е с горивна система с директно впръскване на горивото.kalinvd1 написа:благодаря за отговорите!А каква е разликата между двата модела дизел?
TDCI- горивна система Комън рейл, на която дюзите са проблемни след примерно 200 000 км. , около 1000 лв. струва едната- нова, и е желателно да се сменят и четирите, дори ако само една е прецакана.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 окт 2012, 13:03
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Тъй като съм на път и аз да стана част от семейството на Форд и за да не дублирам темата , бих искал да попитам по-конкретно кой от двата модела двигатели е по добър - 1.8 тдци - 100 к.с. или 1.6 - тдци 90 к.с . Знам че вторият е правен съвместно с ПСА , но какво от това ? Надежност, вървене , поддръжка и цена на консумативите? Благодаря предварително. Изчетох доста , но не успях да намера точен отговор на въпроса кой от двата е по-добър и по-лесен за поддръжка, както и цена на консумативите. Основните недостатаци какви са на колите - тъй като 100к.с се монтира на ФОКУС 1 до 2004 год. а 90 к.с е от 2005 година и на купето на фокус 2. Колебая се между тези два модела кола, дали фокус 2 90к.с е по-добър от фокус 1 100к.с ! Искам да каже и че се интересувам предимно от тези два мотора, главно за да избегна високият данък.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
До колкото помня мисля че 1,6 тдци мотора е всъщност HDi моторите на пежо - като е и с 16 клапана - равносметката за мене е доста по тиха работа , добра динамика и по евтини части в сравнение с по-стария 1,8 ТДЦИ ,но минусът е че е по тромав . РЕциклирането на дюзите на 1,8 тдци е 320лв/бр. така че си прецени - не че се скапват от нищото просто ресурса им е за около 200-250000км а можеш да си представиш колко внесени коли са под тая цифра . Аз съм за 1,6 - 90кс. ако не си по динамичното каране и натискане.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 окт 2012, 13:03
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Благодаря колега за мнението , а относно окачване , издръжливост на предницата, също така и турбото? Знам че 90 к.с. се слави с по-слабо турбо отколкото 100 к.с. Има ли такова нещо , евентуално как мога да го хвана този момент при купуването на автомобил на старо?
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Ами несъм сигурен какво имаш предвид под по-слаба турбина - май всички са си гарет(с променлива геометрия) и потенциала им е еднакъв. На МК2 даже по мои наблюдения поне тук в англия е по евтина и има много качествено рециклирани . Ако караш с хубаво масло и не го чакаш по 15-20000 км като някои колеги до смяна не би следвало да сменяш турбина, другото важно нещо на турбодизелите което вс пренебрегват е след по динамично каране или тежка работа на двг да не го изключваш веднага а да го оставиш за минутка две на обороти и да дадеш шанс на турбото да разкара маслото и да се поохлади преди да го спреш. С малко грижи не мисля че ще имаш проблеми с него.При затапен ЕГР- клапан в турбината съм чувал че навлизат по-горещи газове от нормалното и това и скъсява живота.
За окачването и пътно поведение съм чувал само положителни неща спрямо МК1 ,доста са здрави и тази която карах в англия беше доста комфортна спрямо моята, цените отново са народни за повечето консумативи.
Най-важното никаква "народна нафта" за по 1.80 от "познати" и хубаво масло и консумативи навреме и си свиркай
двигателя трябва да работи равномерно и тихо щом е тдци не като 4увал с пирони, дюзите ги пробвай нейде на прав път като и дадеш зор на 4-5 още от ниските обороти да наема - обикновенно тогава влизат в авариен ако са неизправни, димът отзад не трябва да е фрапиращ и да има голям мазен пръстен на ауспуха,на стабилен наклон на 1-ва я пусни самичка да си го издрапа- неби трябвало да се мъчи ако компресията и е наред , ако наистина си решил да е тя те съветвам да и смениш маслото и филтъра и пак да я пробваш да няма нещо замаскирано с добавки да се обади - все пак 60-70 лв не са пари като за сериозен ремонт
За окачването и пътно поведение съм чувал само положителни неща спрямо МК1 ,доста са здрави и тази която карах в англия беше доста комфортна спрямо моята, цените отново са народни за повечето консумативи.
Най-важното никаква "народна нафта" за по 1.80 от "познати" и хубаво масло и консумативи навреме и си свиркай
двигателя трябва да работи равномерно и тихо щом е тдци не като 4увал с пирони, дюзите ги пробвай нейде на прав път като и дадеш зор на 4-5 още от ниските обороти да наема - обикновенно тогава влизат в авариен ако са неизправни, димът отзад не трябва да е фрапиращ и да има голям мазен пръстен на ауспуха,на стабилен наклон на 1-ва я пусни самичка да си го издрапа- неби трябвало да се мъчи ако компресията и е наред , ако наистина си решил да е тя те съветвам да и смениш маслото и филтъра и пак да я пробваш да няма нещо замаскирано с добавки да се обади - все пак 60-70 лв не са пари като за сериозен ремонт
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 окт 2012, 13:03
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Fokus-кой от моторите дизел да избера
Благодаря ти Колега! Наистина много изчерпателен отговор, мисля че ми стана ясно що годе за какво става дума ! Благодаря още веднъж!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта