Мондео ве ес Ескорт
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мондео ве ес Ескорт
Здравейте колеги. Не успях да намеря отговор и за това правя нова тема. Мисля да взимам едно Мондео комби 1,8 тд. 98-ма г. 90 к.с. Преди имах Ескорт комби с почти същия (1.8 тд. 90 к.с.) мотор,вървеше доста добре и разхода му беше добър. Не съм карал дизелово Мондео и не знам какво е положението при него. Въпроса ми е такъв-ако има колега,който е карал и двете коли да сподели какви са разликите откъм разход и вървеж. Може би при Мондео-то разхода ще е по-голям и ще е по-тромаво с оглед на това,че е по-голяма и по-тежка кола,но това са само мои предположения. Благодаря предварително на отзовалите се колеги.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Ескорт може да е с няколко различни варианта на двигателя с дребни разлики, усещащи се във вървенето. Мондео ще е по-тромаво малко, но по-лесно за ремонт, доколкото разбирам от приказки на други хора. Плюс че си е удобно за дълъг път, на мене ми харесва. И трябва двигателят да ти е в ред, обикновено се налага пълна профилактика на горивната система за едни 250 - 300 лв.
Моето гори 5,2 - 5,8 извън града, в града 6,5 - 8 според състояние и каране.
Моето гори 5,2 - 5,8 извън града, в града 6,5 - 8 според състояние и каране.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Благодарско колега. Не съм некое лапе дето ще и изкара буталата,напротив-карам супер спокойно,в София рядко стигам и 2500 об. преди да превключа на по-висока скорост. С Ескорта нямах чудене дали да изпреваря камион например,защото имаше сила мотора и можеше да те извади от ситуация. Не очаквам да лети колата (а и не искам и не ми и трябва) само да има достатъчно сила да не ти настръхва козината,като тръгнеш да изпреварваш.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Няма страшно, Specialista работи, ако трябва ще го доизкусури, и ще бяга колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Тая седмица ще взимам колата сигурно,после вече ще се мисли. Да разбирам ли,че при два еднакви двигателя (единия в Мондео другия в Ескорт) минали през Специалиста и направени както трябва,разликата във вървенето и разхода трябва да е минимална или никаква. Ако е така ще е меега добре.


- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
В сравнение с Ескорт, та дори и най-най-последната година производство да е, което и да хванеш Мондео...е машина като от друга планета!Стига да е в нормално състояние, естествено. Ще има да се чудиш как си го карал толкова години предишния кокошарник.Разходът ясно,че ще ти е по-висок. Като коли нищо (ама съвсем нищо) общо нямат...Най-съществената разлика е в скоростите.Дизеловото 90 коня Мондео, много хора съм чувал да го споменават като колата с най-грамотно подбраните предавателни числа сред колите от тоя клас въобще.А това са хора, дето са карали не една и две коли.
Лошото е,че е....дизел...каквото и да го правиш, смърди,тропа, цапа и яде от скъпото сено...
Лошото е,че е....дизел...каквото и да го правиш, смърди,тропа, цапа и яде от скъпото сено...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Я предварително си сметни 500 лв за помпа, разликата в нафтата за едни 10 - 20000 км и помисли за газова кола според резултата от сметката.
Скоростите... май са няколко варианта. Има голяма дупка след трета, пета ми е малко къса, както и втора.
Скоростите... май са няколко варианта. Има голяма дупка след трета, пета ми е малко къса, както и втора.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
diesel1.6 написа:Ескорт може да е с няколко различни варианта на двигателя с дребни разлики, усещащи се във вървенето. Мондео ще е по-тромаво малко, но по-лесно за ремонт, доколкото разбирам от приказки на други хора. Плюс че си е удобно за дълъг път, на мене ми харесва. И трябва двигателят да ти е в ред, обикновено се налага пълна профилактика на горивната система за едни 250 - 300 лв.
Моето гори 5,2 - 5,8 извън града, в града 6,5 - 8 според състояние и каране.
Колега не се сърди,но не мога да те разбера. Двата поста все едно са с различно послание.diesel1.6 написа:Я предварително си сметни 500 лв за помпа, разликата в нафтата за едни 10 - 20000 км и помисли за газова кола според резултата от сметката.
Скоростите... май са няколко варианта. Има голяма дупка след трета, пета ми е малко къса, както и втора.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Много бързам, нямам никакво време за месец напред. Извинявам се за припряното писане.
Нямах за цел да те насоча към една от двете коли, а най-вече да кажа каквото съм научил. За да е ясно - мондео е по-добро, ако не те притеснява, че е повече за извън града.
За парите за ремонт на помпа - ако не върви както трябва (приятно и икономично) ще ти я прегледат за между 250 и 500 лв.
Надявам се да не внасям повече объркване вече
Нямах за цел да те насоча към една от двете коли, а най-вече да кажа каквото съм научил. За да е ясно - мондео е по-добро, ако не те притеснява, че е повече за извън града.
За парите за ремонт на помпа - ако не върви както трябва (приятно и икономично) ще ти я прегледат за между 250 и 500 лв.
Надявам се да не внасям повече объркване вече

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Благодаря ти за уточнението и за съветите.
Взимам някоя кола и стискам палци да е читава,ако не е-правене и така. То да вземеш читава кола и читава жена си е чист късмет




- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Само да попитам модераторите-мога ли да питам тука за друга марка кола,или да пиша във форума на дадената марка ?
Поздрави
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Абе за питането, няма проблем, ама дали ще можем да ти отговорим е друг въпрос.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Гледах няколко рендета на сравнително добри цени. Става въпрос за Лагуна комби дизел 1.9 около 98-99 г. 2.2 са с много коне и данъка ще бая по-голям и за това не ги гледам. В техния форум четох,че основни проблеми създават електрониката/окабеляването,климатика/климатроника,вентилатора на парното,течове на всякакви сокове,но главно от скоростната кутия. Естествено имаше хора,които бяха много доволни и такива,които изобщо не бяха на това мнение. Но мисля да си остана верен и да гледам за някое Мондео-някак си по ми допада и като визия и като всичко. Все пак,ако има колега който е карал и подържал Лагуна 1.9 д 98-99 г. и иска да сподели опит,ще ми е от полза. Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Колега,остани си на" Мондео".Не ти трябва" Лагуна" на главата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
+ 1 и от мен ЗА Мондео.varby написа:Колега,остани си на" Мондео".Не ти трябва" Лагуна" на главата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Хубави са, 1.9 мотора е много добър, затапваш му ЕГРа ако не е и други проблеми няма (аз в момента не бих си взел дизел, но това е друга тема). Пистовия ремък и ролките на 2.2 са няколко пъти по-скъпи от тези на 1.9.
Комбито на Лагуната е много удобно, защото задната врата се отваря на две части, може да отвориш цялата или само стъклото. Което е много удобно когато трябва да оставиш нещо дребно, или да пълниш много дребен багаж, отваряш вратата пълниш колкото може преди да почнат да падат, затваряш вратата, отваряш стъклото и допълваш.
Комбито на Лагуната е много удобно, защото задната врата се отваря на две части, може да отвориш цялата или само стъклото. Което е много удобно когато трябва да оставиш нещо дребно, или да пълниш много дребен багаж, отваряш вратата пълниш колкото може преди да почнат да падат, затваряш вратата, отваряш стъклото и допълваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
А 2.2 на Рено е шибан мотор- най, от дизелите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Гледах и Нисан Примера 2.0 ТД 90 к.с. пак 98-00г.-имаше не лоши коли,но пък нали частите на японските били скъпи та...Най-много ми хареса като сложих Фолксфаген Пасат-на филтъра на сайта слагам комби,дизел,98-00 г. и сменям марката и модела-ей така да видя просто какво става по пазара. Пасат под 3500 кинта няма,а ако променя ''от'' на ''празно'' и осатавя ''до'' на ''2000'' г. (за годините на производство) излизат някви пасатори 95-97 г. за по 2500-3000 лв. и повече,като повечето даже нямат климатик,а 4 ел. стъкла са направо екзотика. Баааси работата
За справка има едно Мондео в нета 98 г. септември мисля,че беше за 2590 лв. направо свети (поне по снимките) много пазено,с подгрев на предното стъкло,на седалките,климатроник,страшен салон,лостче за управление на оригиналното радио от волана,лети джанти,изглежда перфектно........ама нямам толковааа. Ще дебна за хубаво Мондео и скачам. Благодаря за мненията 


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Нормално, на VW емблемата в Б-я е поне 1000лв. По едно време разликата в цената на Галакси и Шаран Дизел беше около 2000лв, сега са поизравнени, но пак Фолксвагена е малко по-скъп. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ве ес Ескорт
Така е Наско. А това точно е страшна глупост според мен. Галакси,Алхамбра и Шаран са практически идентични а цената им е различна,но .....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта