Страница 1 от 1

Въпрос към колегите - китосване и боя на калник на Ескорт?

Публикувано: 18 мар 2013, 19:54
от dinanski
Здравейте на всички !! Нов съм в форума .. Да ви се представя .. Аднян от Русе на 18 години от месец и нещо съм вече шафиор ... Обичам моторите и имам един даже който се продава в момента ...
Тааа да си дойдем на думата .. Имам един Ford Escort Kombi 98 година всичко е ок по нея ама тия калници изодзадзе почнаха да разджасват ... малиии грозно е .. :| Въпроса ми е следния ... Дали с кит ще мога да си го оправя и да си го боядисам после :) ще имам ли някакви ядове по нататък тва китнатото място да се счупи или да падне .. Някой правил ли е нещо подобно ако да нека да сподели мнение ..
:wink: :wink: :wink:

Re: Въпрос към колегите - китосване и боя на калник на Ескорт?

Публикувано: 14 апр 2013, 13:42
от dinanski
?????????????????? :|

Re: Въпрос към колегите - китосване и боя на калник на Ескорт?

Публикувано: 14 апр 2013, 16:51
от DigiPro
Не съм специалист, но май с кит ще е временно решение за година-две. Най-добре нови калници или ако се продават само вежди.

Re: Въпрос към колегите - китосване и боя на калник на Ескорт?

Публикувано: 14 апр 2013, 20:13
от HACKO
Само с кит не става, иди на тенекеджия, трябва да се сменят веждите.

Re: Въпрос към колегите - китосване и боя на калник на Ескорт?

Публикувано: 14 апр 2013, 21:51
от diesel1.6
Вежди нови за по 20 - 30 лв, залепяш ги с кит с конци и нитове. Като стегне кита, позапиляваш нитовете. Подкалникът се тъпче с най-евтината течна гума - десетина лева е един салам на железарията, две ще ти стигнат (полиуретанова гума за фуги по бетон е, за строителни цели се ползва). Всичко това ако ти се занимава.
Но не знам какво се слага под кита където се оголи желязото - някакъв шприц кит или грунд или направо по ламарината без нищо.