Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Колеги, това е първата ми тема във форума. От вчера съм притежател на колата в заглавието.
Първите ми впечатления са отлични, но имам много въпроси. Ще помоля да не ми се сърдите ако питам за банални неща /до сега съм карал коли до 2000 г./.
Книжката ми е на италиански и нищо не разбирам, ще търся нещо на английски.
Та имам 2 -3 належащи въпроса:
1. Това нещо има ли дневни светлини, активират ли се допълнително, евентуално къде и срещу какви пари?
2. Карам на къси сега, но пък не ми свети лампа на таблото за късите, за дълги и габарити светят, а за късите не?
3. Колата е комби и нещо подрънква здраво от към багажника . Не звучи като да е от ходовата част, а по скоро от интериора в багажника. Гледах, друсах, но нищо не откривам. Свалих щората, извадих резервната гума и все си дрънка при неравностите. Дрънка все едно нещо се е разхлабило, звука ми е трудно да опиша, но все едно возя две празни тенджери една в друга отзад.
4. Долу под жабката /почти пред краката на пасажерското място/ има ли предпазна кора или капак. При мен там виси нещо, но по-скоро зее дупка. Видях го едва днес.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Първите ми впечатления са отлични, но имам много въпроси. Ще помоля да не ми се сърдите ако питам за банални неща /до сега съм карал коли до 2000 г./.
Книжката ми е на италиански и нищо не разбирам, ще търся нещо на английски.
Та имам 2 -3 належащи въпроса:
1. Това нещо има ли дневни светлини, активират ли се допълнително, евентуално къде и срещу какви пари?
2. Карам на къси сега, но пък не ми свети лампа на таблото за късите, за дълги и габарити светят, а за късите не?
3. Колата е комби и нещо подрънква здраво от към багажника . Не звучи като да е от ходовата част, а по скоро от интериора в багажника. Гледах, друсах, но нищо не откривам. Свалих щората, извадих резервната гума и все си дрънка при неравностите. Дрънка все едно нещо се е разхлабило, звука ми е трудно да опиша, но все едно возя две празни тенджери една в друга отзад.
4. Долу под жабката /почти пред краката на пасажерското място/ има ли предпазна кора или капак. При мен там виси нещо, но по-скоро зее дупка. Видях го едва днес.
Благодаря предварително на отзовалите се.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
За дневните светлини виж тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Клега,Честито !
Със здраве да си я караш и да и се радваш !Пожелавам ти много и безаварийни километри!
За багажника.
Като отвориш капака, ще видиш на гредите от двете страни едни тампончета(сигурно ги има и на твоята),които като затвориш фиксират капака в отвора.С течение на времето те се износват или се смачкват не знам,но капака започва да се движи на страни при движение и издава звуци, все едно ще се разглоби задницата.И аз като теб изкарах всичко от багажника, и пак дрънкане!
Реших въпроса като залепих по едини лепенки около 3мм. в/у тампоните. Прилича на двойно лепещо тиксо,но само от едната страна има лепило.
Ефекта е поразителен !Тишина !
Може да пробваш ако желаеш.Може пък това да е.
Успех !
Със здраве да си я караш и да и се радваш !Пожелавам ти много и безаварийни километри!
За багажника.
Като отвориш капака, ще видиш на гредите от двете страни едни тампончета(сигурно ги има и на твоята),които като затвориш фиксират капака в отвора.С течение на времето те се износват или се смачкват не знам,но капака започва да се движи на страни при движение и издава звуци, все едно ще се разглоби задницата.И аз като теб изкарах всичко от багажника, и пак дрънкане!
Реших въпроса като залепих по едини лепенки около 3мм. в/у тампоните. Прилича на двойно лепещо тиксо,но само от едната страна има лепило.
Ефекта е поразителен !Тишина !
Може да пробваш ако желаеш.Може пък това да е.
Успех !
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Благодаря много, и двата съвета са ми много полезни.
На старата кола бях с модул дневни светлини и сега забравям да пусна късите.
А проблема с капака на багажника изглежда сходен, него самия го друсах, но в отворено положение не се обажда. Еле като затворя .... дрънчене. Ще проверя тези тампони.
А между другото прав ли съм, че на таблото няма лампа за късите, свети само тази за габаритите?
На старата кола бях с модул дневни светлини и сега забравям да пусна късите.
А проблема с капака на багажника изглежда сходен, него самия го друсах, но в отворено положение не се обажда. Еле като затворя .... дрънчене. Ще проверя тези тампони.
А между другото прав ли съм, че на таблото няма лампа за късите, свети само тази за габаритите?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Да, на таблото има само една зелена светлина, която светва след като включиш габаритите и продължава да свети след включването на късите. За дългите си има отделен символ със син цвят.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Благодаря, колеги по първите 3 точки вече се ориентирах. Между другото дрънкането е било от пластмасовата стойка и крика /бях извадил само рез. гума/. Така, че сега вече е тихо и приятно.
Един друг въпрос. Колата я взех със светеща чек лампа на мотора. Според автокъщата това е заради измиването на двигателя /вярно мит беше, като нов/. Не че съм и повярвал, но трябва да се погледне все пак.
Въпроса ми е ако откача акумулатора, чистят ли се грешките /на стария ми ситроен беше така/?
Къде ми препоръчвате да направя диагностика, предполагам и извън МотоП. има добри диагностици с добра техника?
Един друг въпрос. Колата я взех със светеща чек лампа на мотора. Според автокъщата това е заради измиването на двигателя /вярно мит беше, като нов/. Не че съм и повярвал, но трябва да се погледне все пак.
Въпроса ми е ако откача акумулатора, чистят ли се грешките /на стария ми ситроен беше така/?
Къде ми препоръчвате да направя диагностика, предполагам и извън МотоП. има добри диагностици с добра техника?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Ето тук можеш да се обадиш за диагностиката. Досега няма недоволни.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Може и на сервиза под моста "Чавдар" на ул. "Брод" №19 !
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Ако имаш желание да се занимаваш сам прегледай темите за самодиагностика на фокуса.
На кратко - задържаш бутона за нулиране на километража и даваш на контакт, докато не чуеш "БИИП".
Това е диагностичен режим, в който на екрана се вижда различна информация. Превключването става с бутона за нулиране на километража.
Натискаш докато не видиш премигващ надпис DTC > NONE. При теб вместо NONE ще има четирицифрен код, може да е един, може няколко.
Записваш си ги и търсиш във форума какво значи всеки код.
Другия вариант е минаваш на неделната среща в София /ако си от тук/ и поглеждаме грешките, аз имам четец. Само предварително на ЛС трябва да се уговорим дали ще идвам
Иначе - разкачане на акумулатора нулира компютъра и някои грешки изчезват, пробвай - разкачаш само минуса на акумулатора за 2-3 минути.
по т.4 - на описаното от теб място се намират бушоните и релетата. Те са на панта от задната страна и се закопчават във вдигнато положение към жабката.
Поздрави.
На кратко - задържаш бутона за нулиране на километража и даваш на контакт, докато не чуеш "БИИП".
Това е диагностичен режим, в който на екрана се вижда различна информация. Превключването става с бутона за нулиране на километража.
Натискаш докато не видиш премигващ надпис DTC > NONE. При теб вместо NONE ще има четирицифрен код, може да е един, може няколко.
Записваш си ги и търсиш във форума какво значи всеки код.
Другия вариант е минаваш на неделната среща в София /ако си от тук/ и поглеждаме грешките, аз имам четец. Само предварително на ЛС трябва да се уговорим дали ще идвам

Иначе - разкачане на акумулатора нулира компютъра и някои грешки изчезват, пробвай - разкачаш само минуса на акумулатора за 2-3 минути.
по т.4 - на описаното от теб място се намират бушоните и релетата. Те са на панта от задната страна и се закопчават във вдигнато положение към жабката.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Колеги още 2 въпроса:
1/ при заключена кола, капака на резервоара за бензин не се заключва стабилно и ако се напъне леко е отворен. Как се решава този проблем?
2/ дръжката на шофьорската врата отвътре не е монолитна. В смисъл отделните пластмасови детайли са се поразкачили /все едно от жегата/. Не зная на щипки ли се държат заедно или как, но при мен долната част леко "виси" и това ме дразни. Имате ли идея как да го оправя това?
1/ при заключена кола, капака на резервоара за бензин не се заключва стабилно и ако се напъне леко е отворен. Как се решава този проблем?
2/ дръжката на шофьорската врата отвътре не е монолитна. В смисъл отделните пластмасови детайли са се поразкачили /все едно от жегата/. Не зная на щипки ли се държат заедно или как, но при мен долната част леко "виси" и това ме дразни. Имате ли идея как да го оправя това?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Това заключване наистина не е много здраво, но нищо не може да се направи. Просто блокиращият механизъм е пластмасов и ако напънеш по-силно капака, ще се счупи. То всъщност ако някой иска да счупи нещо, ще намери начин да го направи независимо от здравината на механизма.Dr Zorge написа: 1/ при заключена кола, капака на резервоара за бензин не се заключва стабилно и ако се напъне леко е отворен. Как се решава този проблем?
Ако можеш пусни някоя снимка да видим за коя дръжка става въпрос и коя част виси.Dr Zorge написа: 2/ дръжката на шофьорската врата отвътре не е монолитна....
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Новак с Ford Focus 1,6 115 hp, 2005
Ами имам предвид голямата пластмасова ръкохватка от вътрешната страна на шофьорската вратна. На фокуса тя е от няколко пластмасови детайла, които вероятно са хванати на щипки, не знам. При мен долната половина е леко увиснала и не приляга плътно да горната. Като се хване при отваряне на врата и леко скърца. Мислех, че е счупена щипка ли, какво ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта