Страница 1 от 1

Избор на кола

Публикувано: 27 юни 2014, 23:58
от screamboy
Не знам дали тук е правилното място(ако не ще помоля модераторите да преместят темата), но да задам въпроса си в момента имам форд фокус 1.8 tdci 2002 година, които другата седмица ще продам. Та въпроса ми е какво ще кажете за Форд Фокус 2.0 бензиновия 145 кс. най-вече ме интересува относно двигателя има ли слабости и конкретно съм харесал тази обява. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6ulcgw

Re: Избор на кола

Публикувано: 28 юни 2014, 08:51
от HACKO
Хубаво си изглежда колата, газовата уредба не е монтирана в Б-я, което е хубаво. Реалните километри, няма да ги коментирам, продавача е бил достатъчно глупав да приложи оргиналната сервизна книжка, на която се вижда, че първите две години колата е навъртала по 50 000км/г., следващите две по 14 000км, а последната само 4000. Това обаче яма голямо значение, стига мотора и колата като цяло в момента да са в добро техническо състояние.

Re: Избор на кола

Публикувано: 28 юни 2014, 08:53
от synthez 3D
Така като гледам от снимките ми изглежда добре. Бих предпочел да има и темпомат, но по-късно можеш да си сложиш, ако държиш на такава екстра. Автомобила е със заводска газова уредба, което също е добре, защото нещата са направени както трябва. Доколкото знам би трябвало да е BRC и следователно ако има нужда от поддръжка сигурно ще се намери сервиз. Само километрите малко ме смущават, защото за първите две години има изминати над 100000, а за следващите 3 има само 30000. Но така или иначе сме в България и никой не може да бъде сигурен за реалните километри на колите :( Двигателят е с верига и ако са го поддържали както трябва, няма да се налага да правиш каквото и да е в близките години. По принцип при този двигател няма някакви характерни проблеми (стига пробега да не е твърде голям), но най-важното нещо, което задължително трябва да провериш са хлабините на клапаните. Когато се кара на газ това е задължителна процедура, защото клапаните, не са с хидравлични повдигачи и няма кой да компенсира износването на клапанните легла. Това е тенденция при повечето съвременни двигатели и почти няма двигател от тези години, който да не е с пулове. Проверката се прави на около 40000км. и ако има нужда се регулират. Ако се кара на бензин проверката се прави на 160000км. А иначе всичко е до късмет и преценка на място доколко си струва конкретния автомобил.

Re: Избор на кола

Публикувано: 28 юни 2014, 13:37
от Milcho
Аз заводска газова уретба го разбирам автомобила да е излязъл в този вид от завода, а в случая не ми изглежда така.

По мои наблюдения навън щом се монтира ГИ, значи ще се кара много. Хубаво, монтажа може да е на ниво, но автомобила вече е минал дооста километри на газ и проблемите свързани с това тепърва предстоят. От друга страна потдръжка на газови уретби, монтирани в чужбина, почти няма (а каквото има е скъпо).
Винаги бих предпочел автомобил, който е в максимално оригинален вид и каквото ще се прави, да се прави тук.

Иначе конкретния автомобил изглежда добре, поне на снимки.

Re: Избор на кола

Публикувано: 28 юни 2014, 15:31
от synthez 3D
На този автомобил газовата уредба е монтирана в завод на Форд. Не е допълнително слагана в Италия. Конкретният двигател със заводски монтирана уредба има разлики и в клапаните и главата. Такива модификации и сега се продават в повечето държави в Европа, включително в Германия. А иначе си прав за поддръжката.

Re: Избор на кола

Публикувано: 28 юни 2014, 20:42
от S_C
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 58&t=68518

Това е втората тема за тази конкретна кола.