Страница 1 от 1
Смяна на д-л, на Фиеста Куриер?
Публикувано: 20 юли 2014, 03:26
от XtremeFirm
Здравейте! Имам питане дали двигател 1.8 Зитек Двувалов от Ескорт би станал на Купе Куриер 98 година... и ако има шанс какво трябва да се преправи най-общо

благодаря предварително...
Re: СПЕШНО ! ! !
Публикувано: 20 юли 2014, 10:01
от HACKO
Да, става. Трябва ти двигател,ел. инсталация, компютър и още някои "дребни" неща, които ще излезнат по време на монтажа.
П.П. Абе, що се занимавате с глупости?
Re: СПЕШНО ! ! !
Публикувано: 20 юли 2014, 12:59
от koinov_bg
HACKO написа:Да, става. Трябва ти двигател,ел. инсталация, компютър и още някои "дребни" неща, които ще излезнат по време на монтажа.
П.П. Абе, що се занимавате с глупости?
Днеска си войнствено настроен май
Колега всичко става стига да имаш желание и средства ама точно това което ти искаш да направиш мисля,че не
Re: Смяна на д-л, на Фиеста Куриер?
Публикувано: 20 юли 2014, 14:15
от DigiPro
Още по яко ще е двулитров от Мондео, и да ги къса после баничарката по светофарите

Re: СПЕШНО ! ! !
Публикувано: 20 юли 2014, 14:46
от HACKO
koinov_bg написа:...... ама точно това което ти искаш да направиш мисля,че не
От техническа гледна точка няма проблем, коша е еднакъв за всички варианти на двигател, но от икономическа гледна точка е безсмислено, особенно на това купе. Ако ти трябва мускулест носач, просто вземи бус.
Re: Смяна на д-л, на Фиеста Куриер?
Публикувано: 20 юли 2014, 14:55
от ЯЛТА
Просто ти трябва добър и разбиращ майстор, който да направи конверсията.
Ей тук един комшия конверсира двигател от Пасат-2.0, на Голф- 1.4. Двигател, скорости, инсталация, спирачки..............
Re: СПЕШНО ! ! !
Публикувано: 21 юли 2014, 02:41
от XtremeFirm
HACKO написа:Да, става. Трябва ти двигател,ел. инсталация, компютър и още някои "дребни" неща, които ще излезнат по време на монтажа.
П.П. Абе, що се занимавате с глупости?
Благодаря за бързите отговори на всички

Наско занимавам се с глупости защото след сваляне на главата на моя мотор 1300 майстора каза .. НЕ СТАВА ЗА НИЩО... ДРУГА ТРЯБВА... леглото на клапанът е действал върху главата вместо само клапанът ......след което ми предложиха за смешни пари този от ескорт 1.8 и понеже ме убеждават че трябва само една лапа за тампон да се преправя... исках да знам и някое друго мнение на хора които разбират

Освен това... мотора е със скорости ... и полуоски

остава само компютъра и инсталацията... и въпросния разбирач :Р
Re: Смяна на д-л, на Фиеста Куриер?
Публикувано: 21 юли 2014, 18:17
от HACKO
Че този мотор е с чугунена глава, няма легла на клапаните (по-точно леглата са фрезовани директно в главата), ако са прогорели се райбероват (ако "майстора" знае как)?!? А пък глави, а и цели мотори по пунктовете за коли за скрап колкото искаш.
Това че си намерил евтин мотор си е идея, обаче както казах, може да възникнат проблеми с управлението, най вероятно ще трябва да преустроиш цялата му инсталация. При конверсия от Ескорт на Ескорт е лесно, цялата инсталация на запалването и управлението на мотора се свързва с две букси към останалата инсталация и просто на мястото на едната се включва другата. Не знам обаче дали при Фиеста е идентично с Ескорта и дали инсталацията на Ескорта ще стане директно към тази на Фиестата или ще трябва да се напасва.
Ако решиш, ще трябва да вземеш задължително освен мотора и инсталациата му и каквото има накачено по нея. До моторчето на чистачките има две букси, едната с 8 кабела и една с1. Откачаш буксите и тръгваш по снопа в посока д-ля. На този сноп е и компютъра. Въпреки че първоначално свалянето на снопа без да се реже изглежда "невъзможна мисия", снопа се вади целия без особена трудност (вадил съм го на моята кола). След това се молиш и на Фиестата да има същите букси (вероятността е голяма) или ще трябва ти или някой запознат да да я напасне към наличната инсталация.