Съвет при избор на Focus mk2
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 авг 2014, 23:06
- Модел на автомобила: vw
- Status: Извън линия
Съвет при избор на Focus mk2
Здравейте, колеги.
Харесъл съм си Ford Focus Turnier (Комби за предпочитане) II - 2005 - 2007. И предпочитам Ghia защото държа на автопилота и климатроника. Принципно карам малко и предимно в града, до 10 000 км годишоно максимум да не кажа и на половината.
Имам следните въпроси:
Дизел или бензин? Наплашили са ме принципно с дизела че много скъпи били ремонтите по дюзи, турбо и тн, и за такъв пробег май по добре било бензин.
Развалят ли се често и скъпа ли е поддръжката?
Какво да се гледа при покупка на такъв?
И май излишен въпрос, ама внос от чужбина или от роден търговец, и къде е най-добре за диагностика в София преди покупка?
Кажете си мненията
Благодаря
Харесъл съм си Ford Focus Turnier (Комби за предпочитане) II - 2005 - 2007. И предпочитам Ghia защото държа на автопилота и климатроника. Принципно карам малко и предимно в града, до 10 000 км годишоно максимум да не кажа и на половината.
Имам следните въпроси:
Дизел или бензин? Наплашили са ме принципно с дизела че много скъпи били ремонтите по дюзи, турбо и тн, и за такъв пробег май по добре било бензин.
Развалят ли се често и скъпа ли е поддръжката?
Какво да се гледа при покупка на такъв?
И май излишен въпрос, ама внос от чужбина или от роден търговец, и къде е най-добре за диагностика в София преди покупка?
Кажете си мненията
Благодаря
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Най добър варянт според мен е да рърсиш бензинов варянт.По здравичък по евтин за подръжка.Хубав варянт е 1.6 16 в 101 коня ако не търсиш състезание,а едно нормално шофиране с приемвлив разход на гориво.За подръжка около 300 лв обслужване за около 60-80 хил км.65-лв кабели Беру о около 26-30 лв за свещи.
За дизел мога да кажа две неща
Първо съединител с маховик цена около 1500-1800 лв.
Като ходова част и окачване наблюденията ми са че аа здрави и с нормално евтини части.
И другото което наща БГ нафта е не-качествена и създава по-нататъчни проблеми с помпи дюзи и квот се сетиш.И най-вече дизеловия автомобил при движение си пуши и мирише на нафта това мене не юе кефи.
Надявам се да съм бил полезен лека вечер и поздрави.
За дизел мога да кажа две неща
Първо съединител с маховик цена около 1500-1800 лв.
Като ходова част и окачване наблюденията ми са че аа здрави и с нормално евтини части.
И другото което наща БГ нафта е не-качествена и създава по-нататъчни проблеми с помпи дюзи и квот се сетиш.И най-вече дизеловия автомобил при движение си пуши и мирише на нафта това мене не юе кефи.
Надявам се да съм бил полезен лека вечер и поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 авг 2014, 23:06
- Модел на автомобила: vw
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Имам бензинка такава и мога да ти кажа, че само хидравличната рейка и помпа са проблем.
За градски условия колата е бижу. Супер къса скоростна кутия, която за града ти е идеална и не ти харчи уникално много.
При твоите километри риска от дизел е неоправдан, според мен.
За градски условия колата е бижу. Супер къса скоростна кутия, която за града ти е идеална и не ти харчи уникално много.
При твоите километри риска от дизел е неоправдан, според мен.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
За 10 000 км на година си е смешно дори да мислиш опции за дизел. Директно го забрави и си търси бензин. Друг е въпроса, че много трудно се намират читави дизели. В чужбина дизела се взима, за да се кара и 30 000-40 000 км. на година си е нещо нормално.
За диагностика аз съм се убедил, че най-добре е да си я закараш при някой гаражен майстор с комп., който ще ти я прегледа обстойно. В големите сервизи гледат и ако нещо им изкара очите тогава се обаждат и казват.
За диагностика аз съм се убедил, че най-добре е да си я закараш при някой гаражен майстор с комп., който ще ти я прегледа обстойно. В големите сервизи гледат и ако нещо им изкара очите тогава се обаждат и казват.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
По-добре в Мото Пфое, според мен! Някой малки гаражни сервизи нямат софтуер показващ всички екстри и неща към колата!
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Здравейте,
Имам няколко въпросителни относно покупка на употребяван автомобил Форд Фокус МК2 след 2005г. до 2007г. хечбек или комби. По-новите са извън бюджетът ми от макс. 5500 лв.
Интересувам се конкретно от мотор 1.6 Duratec 100 hp., бих взел и другият vct-ti 115 к.с. променливо газоразпределение , но не знам до колко е разумно за тези 15к.с. по-висок данък и усложненията по мотора/спрямо този от 100 к.с./ .
Освен на Ford Focus 2 съм се спрял и на:
• Toyota Corolla E12 Wagon 1.4 VVT-I /97к.с/ за предпочитане заради данъка или 1,6 VVT-I/110 к.с/ -това , което прочетох за Тойотата е , че моторите са железни , окачването също, паркира се лесно , трябва да се търси 2004-2005г. за да няма изненади относно маслояд и сегменти-някакъв фабричен дефект. За Тойотата в техният форум се пишат много , много хубави неща без нищо отрицателно – чак ми е съмнително
• Ford Fusion 1.6 Duratec мисля , че е същият , като на фокуса, но би трябвало Фюжъна да дърпа повече. Също много здрава кола. Но има много малко бройки на пазара от този мотор.
• Peoget 307 комби 1,6 109 к.с. /споменавам пежото , но най-малко предпочитан от мен заради чупливото окачване и често разваляща се електроника – поне това прочетох/
Нежелая дизелов автомобил.
Ще се постави и газова уредба.
Ще се помъча да бъда достатъчно ясен и кратък:
1. Наистина ли е толкова усложнен двигателят с TI VCT ?– Какво ще рече това в допълнителни консумативи – вид на консуматива? На едно място четох , че има повече сонди и датчици .
2. Коя година да гледам – за т.нар. детски болести. Имат ли изявени такива ? Кога са отстранени? Знам , че било добре да се вземе кола поне две години след , като е излязла , но такива почти няма на пазара – повечето са 2005г.
3. Другият въпрос ми е относно електро-хидравличната помпа и рейката. Чета , че има заводски дефект, но дали е отстранен след определена година или трябва да приема , че ще имам един по сериозен ремонт.
4. И двата мотора ли са с тази помпа-рейка? На едно място пише , че мотора с 1,6 чист дуратек (ако мога така да се изразя) е само с хидравлика без електронно подпомагане , а този с променливото газоразпределение е с по- усложненият модел.??
5. Четох нещо , което много ме озадачи, че двигателят на Фокуса 1,6 е бил не ремонтируем или частично непригоден– конкретно попаднах на мнения , че ако харчи масло или тракат клапаните няма оправяне. Може би трябва да се сваля глава и това да имат предвид, че е нерентабилно и опасно. Има ли истина в тези думи?
6. Какво ще кажете за комбито относно багажник- ще спечеля ли осезаемо повече място за товарене на багаж, чанти, колички и други щуротии.По каталок са 100 л. обем повече, а пък във вървежа не вярвам да има голяма разлика все пак са около 50 килограма разликите от Хечбека.
7. Като стана дума за вървежа едва ли ще има разлика между двете зазновидности на 1.6 нали? най-вероятно ще ми се струва , като самолет защото към момента карам доста по- стар автомобил - Форд Фиеста 92г.1,4 бензин , 73к.с. Карбуратор с обикновено газово. За мен си върви прилично във високите обороти до 120 км. /особено на бензин ,поне така си мисля можеби от шума /, но е около 900 кг. все пак. Може би ще се откажа от навика да опъвам на първа втора по светофарите , защото чувам , че този мотор не е от пъргавите поради голямото тегло и новите еко мотори. Разходът на двата типа двигатели не ме интересува, защото ще е със сигурност по –малък от на Фиестата / в момента съм на 9,5/100 газ извън града./
8. Предполагам при газификация и Фокуса, Фюжъна, Тойотата и Пежото трябва да ходят на реглаж на клапани на около 40 хил. Км. Но при кой модел ще е най- опростената и евтина процедура?
9. И на последно място - Правилно ли съм се насочил към Фокус Двойката спрямо другите Тойота Корола, Форд Фюжън и Пежото. Между другото и Фокус 1 излизат доста бройки след фейслифта, но за него със сигурност пише , че 1.6 бута маслото поне първите години на производство.
Благодаря предварително на тези , които ще си направят труда да прочетът и след това да напишат своите опит и впечатления или просто споделят мнение.
Имам няколко въпросителни относно покупка на употребяван автомобил Форд Фокус МК2 след 2005г. до 2007г. хечбек или комби. По-новите са извън бюджетът ми от макс. 5500 лв.
Интересувам се конкретно от мотор 1.6 Duratec 100 hp., бих взел и другият vct-ti 115 к.с. променливо газоразпределение , но не знам до колко е разумно за тези 15к.с. по-висок данък и усложненията по мотора/спрямо този от 100 к.с./ .
Освен на Ford Focus 2 съм се спрял и на:
• Toyota Corolla E12 Wagon 1.4 VVT-I /97к.с/ за предпочитане заради данъка или 1,6 VVT-I/110 к.с/ -това , което прочетох за Тойотата е , че моторите са железни , окачването също, паркира се лесно , трябва да се търси 2004-2005г. за да няма изненади относно маслояд и сегменти-някакъв фабричен дефект. За Тойотата в техният форум се пишат много , много хубави неща без нищо отрицателно – чак ми е съмнително
• Ford Fusion 1.6 Duratec мисля , че е същият , като на фокуса, но би трябвало Фюжъна да дърпа повече. Също много здрава кола. Но има много малко бройки на пазара от този мотор.
• Peoget 307 комби 1,6 109 к.с. /споменавам пежото , но най-малко предпочитан от мен заради чупливото окачване и често разваляща се електроника – поне това прочетох/
Нежелая дизелов автомобил.
Ще се постави и газова уредба.
Ще се помъча да бъда достатъчно ясен и кратък:
1. Наистина ли е толкова усложнен двигателят с TI VCT ?– Какво ще рече това в допълнителни консумативи – вид на консуматива? На едно място четох , че има повече сонди и датчици .
2. Коя година да гледам – за т.нар. детски болести. Имат ли изявени такива ? Кога са отстранени? Знам , че било добре да се вземе кола поне две години след , като е излязла , но такива почти няма на пазара – повечето са 2005г.
3. Другият въпрос ми е относно електро-хидравличната помпа и рейката. Чета , че има заводски дефект, но дали е отстранен след определена година или трябва да приема , че ще имам един по сериозен ремонт.
4. И двата мотора ли са с тази помпа-рейка? На едно място пише , че мотора с 1,6 чист дуратек (ако мога така да се изразя) е само с хидравлика без електронно подпомагане , а този с променливото газоразпределение е с по- усложненият модел.??
5. Четох нещо , което много ме озадачи, че двигателят на Фокуса 1,6 е бил не ремонтируем или частично непригоден– конкретно попаднах на мнения , че ако харчи масло или тракат клапаните няма оправяне. Може би трябва да се сваля глава и това да имат предвид, че е нерентабилно и опасно. Има ли истина в тези думи?
6. Какво ще кажете за комбито относно багажник- ще спечеля ли осезаемо повече място за товарене на багаж, чанти, колички и други щуротии.По каталок са 100 л. обем повече, а пък във вървежа не вярвам да има голяма разлика все пак са около 50 килограма разликите от Хечбека.
7. Като стана дума за вървежа едва ли ще има разлика между двете зазновидности на 1.6 нали? най-вероятно ще ми се струва , като самолет защото към момента карам доста по- стар автомобил - Форд Фиеста 92г.1,4 бензин , 73к.с. Карбуратор с обикновено газово. За мен си върви прилично във високите обороти до 120 км. /особено на бензин ,поне така си мисля можеби от шума /, но е около 900 кг. все пак. Може би ще се откажа от навика да опъвам на първа втора по светофарите , защото чувам , че този мотор не е от пъргавите поради голямото тегло и новите еко мотори. Разходът на двата типа двигатели не ме интересува, защото ще е със сигурност по –малък от на Фиестата / в момента съм на 9,5/100 газ извън града./
8. Предполагам при газификация и Фокуса, Фюжъна, Тойотата и Пежото трябва да ходят на реглаж на клапани на около 40 хил. Км. Но при кой модел ще е най- опростената и евтина процедура?
9. И на последно място - Правилно ли съм се насочил към Фокус Двойката спрямо другите Тойота Корола, Форд Фюжън и Пежото. Между другото и Фокус 1 излизат доста бройки след фейслифта, но за него със сигурност пише , че 1.6 бута маслото поне първите години на производство.
Благодаря предварително на тези , които ще си направят труда да прочетът и след това да напишат своите опит и впечатления или просто споделят мнение.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Фокус vct-ti 115 к.с. с с невероятно сложно зацепване на ремъка и за това доста колеги, които са се сблъсквали с него, не щат да го правят ( аз също ). За реглажа на клапаните се налага сваляне на валовете, така че ... отпада!
Реглажа при газова е на 20 000 км, иначе горят.
На Тойота и Форд реглажа е сходен като финансов разход, просто VVT-I -то е направено много елегантно и въпреки, че е с верига, не е по-трудно от Форд 1.6 100 к. с. .
Пежо 307 е с хидравлични повдигачи и няма регулиране на клапани. Мен ми е много меко като пътно поведение и с лигави скорости като включване.
Според профила имаш Фюжън 1,4 , е 1.6 е направо резачка спрямо него. Сложи ли са му по-къс диференциал и на дълъг път дразни с високи обороти, ама в града е изтребител. Сравнено с Фокус КОМБИ пък си е направо каруца като возия Фюжънчето.
Тойота вместо Корола комби, по-добре според мен виж Корола Версо, ако търсиш обем и практичност.
То същото е и за Фокуса и Ц-МАКС-а.
Поздрави
Реглажа при газова е на 20 000 км, иначе горят.
На Тойота и Форд реглажа е сходен като финансов разход, просто VVT-I -то е направено много елегантно и въпреки, че е с верига, не е по-трудно от Форд 1.6 100 к. с. .
Пежо 307 е с хидравлични повдигачи и няма регулиране на клапани. Мен ми е много меко като пътно поведение и с лигави скорости като включване.
Според профила имаш Фюжън 1,4 , е 1.6 е направо резачка спрямо него. Сложи ли са му по-къс диференциал и на дълъг път дразни с високи обороти, ама в града е изтребител. Сравнено с Фокус КОМБИ пък си е направо каруца като возия Фюжънчето.
Тойота вместо Корола комби, по-добре според мен виж Корола Версо, ако търсиш обем и практичност.
То същото е и за Фокуса и Ц-МАКС-а.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Ако не бяха калпави двигателите на Focus-2 щеше да е доста добра кола Duratec 1.8-2.0 са масларки двигатели папкат маслото по литърче на хиляда километра обезшумяването също куца. Двигателите 1.6-100 hp и 1.6 TI VCT-115hp могат да се ремонтират но при тях проблема че се разбиват втулките на буталата износват се бързо и повечето собственици си мислят че тракат клапаните даже от Форд са казали че е фабричен дефект.
- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Нищо подобно.Няма нищо сложно. Зацепването е като на 100 коньовия. Ангренажния ремък и обтяжната ролка са еднакви. Разликата в двата мотора е, че 115 к.с. е с вариатори, които променят ъгъла на валовете при определени обороти на двигателя и от там и хода на клапаните. В градски условия има по- малък разход. От трето поколение нагоре, бензиновите двигатели на форд фокус са само с вариатори. Иначе и двата мотора са изключително здрави и икономични. Стига да се подържат с качествено масло и филтри. Рейка, ходова част и други важни детайли по тези фокуси са изключително здрави и надеждни.Това, че на 1000 коли, двама са правили рейки, не означава, че рейките са слабо място. Е на кола на 300+ хиляди километра е нормално да се ремонтират разни работи. Газифицират се успешно и двата двигателя. По- важното в случая е да попаднеш на добре подържан екземпляр. Моят фокус е на 183к и не съм му регулирал клапани.Няма нужда. Работи тихо и нищо не трака. Ангренажния ремък му го смених на 166к.fordmaniac написа: ↑07 мар 2017, 09:14Фокус vct-ti 115 к.с. с с невероятно сложно зацепване на ремъка и за това доста колеги, които са се сблъсквали с него, не щат да го правят ( аз също ).
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Явно не си виждал зацепването на този ремък, а приказваш само за спорта.
А прилики има...
А прилики има...
- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Мога да ти кажа от къде да си купиш скобата за фиксиране на вариаторите, за да не ти е сложно.
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
В крайна сметка някой може ли да обобщи проблемите по бензиновите дв. на Фокус 2 ?
1.6 без VCT ли е предпочитания тук двигател ?
Какво за 1.8 и 2.0 които нямат нищо общо с 1.6 и доколкото знам са Mazda L двигатели ???
1.6 без VCT ли е предпочитания тук двигател ?
Какво за 1.8 и 2.0 които нямат нищо общо с 1.6 и доколкото знам са Mazda L двигатели ???
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
В общи линии както на всички останали, като налееш Бензин и след известно време свършва и трябва пак да се налее.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Ми да те цитирам и аз :
В общи линии като на всички , да
и портфейла в джоба муПроблема не е от бобината, а от магарето в кабината
В общи линии като на всички , да
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Тук никой няма да ти каже, че някоя кола е кенеф, дори и да е! Пре..бан българин няма!
Виж за какво ти е колата, за градско, извънградско, за багаж и т.н.
1.6 115 коня за градско и къси разстояния е супер, по планински пътища е песен за шофиране, но на магистрала е пълен, тотален смях. Къса скоростна кутия и шумно купе.
Карал съм 307 и то не малко, ама е по-смешна кола е и от фокуса. Интериор и пластмаси като цяло на ужасно ниво. Електрониката е направена за електричари за да си отделят свободното време там.
Всичките ни служебни коли са тойота, няма да си купя лична кола от тази марка. Вози от точка А до точка Б, но е лишена от чувство. Слизаш, отдалечаваш се и никога не се обръщаш, това е Тойота.
Форда е най-малката преебавка по мое мнение от избора ти. За 5.5к обаче не очаквай да намериш супер екземпляр.
Многомилионници с взети души ще са, а и имаш 1-1.5к (ролки, ремъци, филтри, масла, накладки, евентуален съединител) за обслужване и т.н.
Виж за какво ти е колата, за градско, извънградско, за багаж и т.н.
1.6 115 коня за градско и къси разстояния е супер, по планински пътища е песен за шофиране, но на магистрала е пълен, тотален смях. Къса скоростна кутия и шумно купе.
Карал съм 307 и то не малко, ама е по-смешна кола е и от фокуса. Интериор и пластмаси като цяло на ужасно ниво. Електрониката е направена за електричари за да си отделят свободното време там.
Всичките ни служебни коли са тойота, няма да си купя лична кола от тази марка. Вози от точка А до точка Б, но е лишена от чувство. Слизаш, отдалечаваш се и никога не се обръщаш, това е Тойота.
Форда е най-малката преебавка по мое мнение от избора ти. За 5.5к обаче не очаквай да намериш супер екземпляр.
Многомилионници с взети души ще са, а и имаш 1-1.5к (ролки, ремъци, филтри, масла, накладки, евентуален съединител) за обслужване и т.н.
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Мисля, че колегите преди мен много добре обобщиха нещата
От двата двигателя, ако ще се газифицира, по-добре е 101 коня, 115ката е с по-сложно управление и общо 5 ламбди сонди
Ще вметна, че тези двигатели са оборудвани с дроселови клапи, които евентуално създават известни главоболия или разходи.
От двата двигателя, ако ще се газифицира, по-добре е 101 коня, 115ката е с по-сложно управление и общо 5 ламбди сонди
Ще вметна, че тези двигатели са оборудвани с дроселови клапи, които евентуално създават известни главоболия или разходи.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Бензиновият филтър е в резервоара не знам защо така са го направили да им се начудиш за една цедка цял резервоар да сваляш.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
Ако чаках в някой форум да ми кажат от къде да си купя инструмент за нещо, вероятно никой нямаше да е чувал за мен като майстор.
Проблема не е в инструмента, а в конструкцията, щото такава и в Рено не могат да измислят!
- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет при избор на Focus mk2
В случая заблуждаваш хората. Опресни си знанията. Доколкото виждам си автомонтьор. Това не е лошо. Майстор е друго.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта