Страница 1 от 2

Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 14 сеп 2014, 19:08
от alex_varna
Здравейте,
бих искал да се допитам до вас относно мението Ви за Форд Фиеста, 2004 г., 1300 куб.см., бензин. Бих се радвал , ако споделите Вашите мнения относно : возия, създавани проблеми, цени на частите, разход на гориво, "пъргавина" и всичко други Ваши впечатления , които искате да споделите . Решил съм да закупя такъв автомобил , който ще се ползва за 2ра кола предимнов града и за кратки извънградски разстояния.
Благодаря предварително :wink:

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 14 сеп 2014, 21:15
от DigiPro
Като цяло са здрави автомобили. Возията е прилична като за малка кола. Двигателя сигурен ли си, че е 1300 кубика? Повечето са 1,25 16 клапана 75 к.с., но наистина има някой бройки базови модели с 1,3 8 клапана 60 к.с.. Вторият мотор е класически от едно време и е доста надежден, но с по-слаба динамика и по-висок разход. Най-добре търси 1,4 16V 80 к.с. или 1,6 100 к.с.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 14 сеп 2014, 23:21
от koinov_bg
1.3 60коня изпитан надежден двигател здрав кът бик и почти толкова умен(в добрия смисъл).
Лесна и евтина за подръжка става за Газ!
Ако автомобила е добър НЕ търси друга алтернатива(двигател).
Поздрави

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 14 сеп 2014, 23:58
от HACKO
DigiPro написа:.... с по-слаба динамика и по-висок разход. ...
За разхода мога да поспоря, за динамиката съм съгласен, въпреки че на малкото купе в града си е съвсем прилична.
Човека търси градска кола, за какво са му 100к.с.?

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 15 сеп 2014, 01:45
от S_C
8-клапанната версия 2004-та година вече я няма отдавна.Базовия е 1,25.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 15 сеп 2014, 07:17
от alex_varna
По думите на продавачката двигателя е 1.3 с верига, но не мога да разбера точно колко к.с. е. Тя е написала 68к.с. , а на няколкло места видях, че пише 58к.с. Иначе колата е много запазена и гледанапоне по снимкитеи ща това се спрях на нея

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 15 сеп 2014, 09:46
от DigiPro
HACKO написа:... въпреки че на малкото купе в града си е съвсем прилична.
Човека търси градска кола, за какво са му 100к.с.?
Малко, малко - с 200кг. по-тежко от твоята Фиеста МК3. Почти 5 години съм карал Fusion с 1,4 80 к.с. и извънградско по баирите, и за изпреварвания не достига мощността. Само за градско, и ако ще я кара жена може и да стигат 60 к.с.
S_C написа:8-клапанната версия 2004-та година вече я няма отдавна.Базовия е 1,25.
Явно поне до 2007 година се е предлагал този двигател на съвсем базова версия Fiesta Start: http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... sta-start/
Имам някъде стар флаер за Fiesta Start само за 14990 лв.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 24 сеп 2014, 20:57
от alex_varna
Най-сетне се сдобих с VIN номера на колата, а даже смятах утре да тръгвам да я купувам , но останах доста учуден , че кола произведена през 2004 няма ABS и сериозно се замислям дали си струва да дам 4000 лв. за кола без ABS, без ел.стъкла, без въздушна възглавница за пасажера.

Manufacturer: Ford Werke AG
Manufacturer address: Koeln-Niehl
Germany
Make: Ford
Build Date 24.03.2004
Vehicle Line Fiesta/Fusion 2002
Body Style 5 Door Saloon
Version Series 10
Engine 1.3L Duratec 8V EFI (70PS)
Transmission 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Drive LHD FWD
Axle Ratio 4.06
Emission 2000 EEC (EEC 7)
Air Conditioning Manual Air Conditioning
Territory (+)"SI"
Paint Colorado Red
Interior Fabric Intro/Twill / Midnight Black
Check digit: J
Model year: 2004
Plant code: Germany
Sequential number: A62890
Minor features: Less Front Mudflaps
Less Bulkhead
Niehl Plant Built
Less Security Lock Group
Less Special Equipment Package
Less Convenience Group
Less Marketing Flex Prep Pack
Less Special Order Paint
Less SVO Application/Label
Less Cold Weather Group
Less Exterior Appearance Pack
Less Electronic Group
Marketing Level 1
Less Visibility Package
Less Safety Packs
Less Paint Package
Less Decal
Less Electronic Stability Control
Less Saloon/Sedan Conversion Pack
With Manual Front Windows
With Fixed Rear Vent Quarter Window
With Tinted Glass All Round
Less Heated Windscreen
Less Front Floor Mats
Less Rear Floor Mats
Less Special Inter Appliques
Less Spoiler
With Driver Remote Mirror
Passenger Remote Convex Mirror
With Black Exterior Mirror
Less Rear Centre Headrest
Less Temp Control Driver Seat
Less Temp Control Passengers Seat
With Driver 2 Way Mnl. Seat Adjust
Less Trailer Coupling
With Manual Door Locking
Less Door Entry Remote Control Unit
Less Sun Roof
Less Air Curtain Restraint
Retractable Rear Seat Belt-3Point
With Driver Air Bag
Less Passenger Air Bag
Less Side Air Bag - Drivers Side
Less Side Air Bag - Passenger Side
Less Passenger Air Bag Deactivation
5 1/2J x 14 Semi-Styled Steel Wheel
175/65 TR14 LW Roll Resistance
With Standard Tyre Tread - Front
With Standard Tyre Tread - Rear
Any Brand Tyre Vendor
14" Mid Wheel Cover - Style C
Less Hub Covers
Less Brake Emergency Assist
Less Anti-Lock Braking System
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
Basic Type Steering Wheel
Less Navigation System
Less Reverse Proximity Sensor
Less Anti-Theft Alarm
Less DVD Player
Ice Feature Pack 2
Less Telephone
Less Telephone Preparation Pack
With Smokers Package
Less Auto Headlamps
Less Front Fog Lamps
With Header Mounted Map Light
Less Courtesy Light Delay

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 25 сеп 2014, 20:23
от DigiPro
Това е максимално "опоскан" вариант с единствена екстра климатик. Струва си да се вземе максимум за 2500лв. за работна кола.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 25 сеп 2014, 21:53
от Eastbourne
Не мога да повярвам, че има кола 2004 година да е без еърбег. Я пробвай някой друг декодер и ако той ти покаже същото, то най-добре си търси друга кола

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 25 сеп 2014, 23:32
от BIGFORDFAN
Например тази изглежда добре http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=69654

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 26 сеп 2014, 11:49
от ФордБългария
На мен пък тази ми направи добро впечатление, като изключим че радиото го няма, но до 100 лева мисля че ще си намериш _friends_

http://www.cars.bg/c710444 (Дано не се счита за реклама, нямам нищо общо с колите)
http://www.cars.bg/c842816


А ето ти една по-стара лъскава метанка http://www.cars.bg/c633872 :D:

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 26 сеп 2014, 15:18
от DigiPro
Ето една Фиеста за 4000 и малко лева. Поне е след фейслифта. http://www.cars.bg/c767434
Ако пък нагласиш 5 хил. лв. тогава изборът е доста по-голям.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 26 сеп 2014, 19:53
от alex_varna
Определено тази последната ми хареса доста. Според Вас има ли вариант да се превъртат км при положение, че е със сервизна книжка и то от Австрия? ако наистина е без забележки е супер.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 26 сеп 2014, 19:56
от HACKO
alex_varna написа:Определено тази последната ми хареса доста. Според Вас има ли вариант да се превъртат км при положение, че е със сервизна книжка и то от Австрия? ако наистина е без забележки е супер.
Всичко е с превъртян километраж, а сервизна книжка се прави.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 26 сеп 2014, 22:57
от martin1977
Тея пък са се уляли - 83 000 км .... още малко ще напишат, че и от завода на Форд са я взели. Поне да го бяха врътнали на 130-140 000 ... по можеше някой да се върже.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 27 сеп 2014, 08:33
от Eastbourne
джамбазите да не са вчерашни? Толкова са навлезни в нещата, че тея теми дето ги има по нета за избор на кола втора ръка въобще не отговарят на истината - от сорта на "за една кола километрите не са фактор, за това гледайте за износен волан, педали, скоростен лост, тапицерия, колани, сервизна книжка и тн. Всичко се прави и се подменя

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 27 сеп 2014, 12:01
от martin1977
Eastbourne написа:джамбазите да не са вчерашни? Толкова са навлезни в нещата, че тея теми дето ги има по нета за избор на кола втора ръка въобще не отговарят на истината - от сорта на "за една кола километрите не са фактор, за това гледайте за износен волан, педали, скоростен лост, тапицерия, колани, сервизна книжка и тн. Всичко се прави и се подменя
Прави се и се подменя само ако колата е висок клас и струва пари. Ако колата е 3-4 000 лв. и автоджамбазите трябва да сменят всичко това, дето си изброил ... къде им е келепира, като само за тези неща трябва да се изръсят колкото ще вземат от колата. А и ако купуваш кола и педалите са нови, дали няма да ти направи впечатление и да си помислиш че колкото и малко да е експлоатирана една 10-ина годишна кола, педалите ще са поне малко изхабени? Точно тези неща, които си изброил, се гледат при покупка на 10+ годишна кола за малко пари - там в повечето случаи само километража се превърта.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 27 сеп 2014, 14:28
от Eastbourne
Ами абсолютно не е вярно това, което си написал. Именно на колите 10+ години се правят тея врътки. Едни гумички за педалите са ти 5 лева, един скоростен лост ти е 15 лева, едно боядисване на волана е 5 лева с боя или ако е скъсан се претапицира, евентуално някоя съксана тапицерия на седалката на шофьора, сервизната книжка и тя не е скъпа сигурно към 20 евро. Електрониката също се пипа ако има неизправност, за да не свети лампата на таблото. Всички гаражни майстори и сервизи по горубляне са свързани с някоя автокъща и бачкат здраво по тея неща.

Re: Мнение за Фиеста 2004г., 1300 куб.см

Публикувано: 27 сеп 2014, 14:36
от martin1977
Eastbourne написа:Ами абсолютно не е вярно това, което си написал. Именно на колите 10+ години се правят тея врътки. Едни гумички за педалите са ти 5 лева, един скоростен лост ти е 15 лева, едно боядисване на волана е 5 лева с боя или ако е скъсан се претапицира, евентуално някоя съксана тапицерия на седалката на шофьора, сервизната книжка и тя не е скъпа сигурно към 20 евро. Електрониката също се пипа ако има неизправност, за да не свети лампата на таблото. Всички гаражни майстори и сервизи по горубляне са свързани с някоя автокъща и бачкат здраво по тея неща.
Това с чека на таблото го правят като връзват лампата за тази на абс-а или на акумулатора и като дадеш на контакт- свети, а като запалиш- гасне, тоест ти си мислиш че всичко с компа е наред. Има и някой по-драстични- направо махат диода. Защото купувачите често не гледат дали свети чек при контакт и гасне при запалване. Те са ентусиазирани и при запалване като не им свети нищо, значи всичко е ОК ... след време разбират, че е махнат диода, ама това е след много време и купувача спокойно може да каже - нищо не знам кой какво и кога е правил в Италия /Германия/ .... така че ръцете им чисти при всички положения. Аз лично като взимам кола на 10+ години и ако волана е претапициран или боядисван /личи си/, ако топката е нова или гумичките на педалите - не я взимам, защото е ясно че джамбазина ги е сменил. Също ако са в окаяно състояние. Но следи от употреба /в рамките на разумното/ са признак, че колата е експлоатирана, но не зверски, че да се скапят тези елементи или пък са били тотал щета и са подменени с нови. Това абсолютно не е критерий, че взимаш читава кола, но все пак е един малък знак за предишната употреба на колата.