Страница 1 от 1
Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 06 дек 2014, 19:24
от cvetan12
Каква е разликата от двигателите ТДИ и ТДДИ
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 06 дек 2014, 19:29
от Doin
TDI са на Фолсваген, Ford имат TDDI. Има Фокуси и Ескорти TD , т.е. само турбо, без интеркулер и Фокусите са по 75 кс.
Да ме прощават знаещите, може и да греша.
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 06 дек 2014, 20:52
от ЯЛТА
TDDi e турбо дизел с директно впръскване на горивото, тоест не е с предкамерно запалване. FORD TDI няма, има само TD.
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 06 дек 2014, 20:57
от pepy1
d, td, tddi, tdci - това са им означенията на фордовете
Наскоро си купих фокус 1.8 тдди 2002 година, и засега съм много доволен. Преди да го купя, го закарах в сервиза на Мото Пфое да го погледнат, и там ми казаха, че тдди е за предпочитане пред тдци - по-евтин за поддръжка, и по-здрав. Извънградско ми харчи 4 - 4.1 на сто, наскоро пътувах на дълъг път и го смятах, така че е доста икономичен...
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 06 дек 2014, 23:00
от BIGFORDFAN
Doin написа:TDI са на Фолсваген, Ford имат TDDI. Има Фокуси и Ескорти TD , т.е. само турбо, без интеркулер и Фокусите са по 75 кс.
Да ме прощават знаещите, може и да греша.
На Фордовете до 2000г означението е TD, но повечето си имат и интеркулер, затова по-правилно е да се водят TDI, но това е запазена марка на VW.
TDDi e турбо дизел с директно впръскване на горивото, тоест не е с предкамерно запалване. FORD TDI няма, има само TD.
В общи линии е това, мога да допълня че ТДДИ е с ГНП Bosch VP44, докато до 2000г се монтира на 99.9% от Фордовете ГНП Lucas. Работния обем също е увеличен на 2000 см3. Като цяло има още разлики, но не мога да ги изброя с абсолютна точност и спирам до тук.
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 07 дек 2014, 03:19
от peterpetroff
ТДДИ е стария и добре познат ДВГ на Форд помпа-дюза, ТДЦИ е комън рейл ДВГ. Мисля, че човека организирал темата го интересува разликата между двата ДВГ. Като цяло разликата е огромна- виж кубатура и мощност…разход при едните и другите. Значи ТДЦИ е много по пъргав и оборотен от ТДДИ, изравнява се почти като динамика с бензиновия еквивалент на марката, но е много по-икономичен, НО е скъп като поддръжка и ремонт. При ТДЦИ се изисква и по-прецизна дигностика и профилактика. По мое мнение ТДЦИ е двигателя, създаден да се експлоатира като работна кола с мнооого голям пробег (за да оправдае и скъпата си поддръжка), ТДДИ е по-като за семейна кола, която се кара ежедневно по малко и неколкократно в месеца за дълги разстояния
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 07 дек 2014, 09:26
от S_C
Разликата TDDi/TDCi ще я усетиш повече като стане време за купуване на части....Дюзите май бяха в съотношение 30/300 лева, а съединителя е в съотношение 200/1200. Назад по темите има цени за TDCi-страшни са.
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 24 мар 2015, 16:29
от Besniq
peterpetroff написа:ТДДИ е стария и добре познат ДВГ на Форд помпа-дюза, ТДЦИ е комън рейл ДВГ. Мисля, че човека организирал темата го интересува разликата между двата ДВГ. Като цяло разликата е огромна- виж кубатура и мощност…разход при едните и другите. Значи ТДЦИ е много по пъргав и оборотен от ТДДИ, изравнява се почти като динамика с бензиновия еквивалент на марката, но е много по-икономичен, НО е скъп като поддръжка и ремонт. При ТДЦИ се изисква и по-прецизна дигностика и профилактика. По мое мнение ТДЦИ е двигателя, създаден да се експлоатира като работна кола с мнооого голям пробег (за да оправдае и скъпата си поддръжка), ТДДИ е по-като за семейна кола, която се кара ежедневно по малко и неколкократно в месеца за дълги разстояния
Не знаех, че TDdi е помпа дюза...вярно ли е това ?
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 25 мар 2015, 09:21
от Didibao
Не е вярно, няма нищо общо с PD моторите.
Изпратено от моят LG-D802
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 25 мар 2015, 10:11
от dragonn2
Гледам масово на обяви за Форд Фокус пишат TDI, предполагам от незнание...
Re: Разлика от ТДИ и ТДДИ
Публикувано: 25 мар 2015, 16:25
от Didibao