Страница 1 от 1

Ford Focus няколко въпроса

Публикувано: 15 дек 2014, 22:53
от Elena
здравейте колеги,
съжалявам предварително, но не се научих как се търси за точно определен въпрос ... (моля без нападатели)
Горе долу разгледах какви са писаниците, но все пак трябва да попитам по конкретно.

1.Съединителя ми отделя на 1см след натискането му. Интересното е, че според мен е за смяна, защото повече от 130 много трудно вдига, а признаци за боксуване няма . Искам да кажа, че съм карал боксуващ съединител, а този като го натиснеш просто нищо не става, качели не си го натиснал ...
До колкото разбрах от някой колеги трябва да сменя лагер помпа и пълен комплект притискателен + феродов ?
1.1- предлагат ми да ми наковат един феродов някой пробвал ли е на тази кола да го прави ?

2. Искам да сменя течност за спирачки, кормилна и антифриз. Нещо по-специално, някоя марка по-полезна за фичката ?

Фокус 00' Зитек
Мерси предврително

Re: Ford Focus няколко въпроса

Публикувано: 16 дек 2014, 13:37
от ЯЛТА
След като се диагностицира от майстор дереджето на съединителя, и после се демонтира, ще се види какво трябва да се подмени. Зет ми смени на неговия Фокус само дисковете, лагер помпата беше здрава. При всички положения не се занимавай с наковаване на феродовия диск, просто защото не си струва да плащаш после още един път демонтаж, и монтаж на скоростната кутия.
Смяната на антифриза не е проблем, малко после обезвъздушаването не е от най приятните действия. Хидравличното масло също се сменява не много трудно. Себеуважаващите се сервизи имат машина за подмяна на спирачната течност+ обезвъздушаването.
P.S.- Напиши от кой град си, за евентуално насочване.
Успех.

Re: Ford Focus няколко въпроса

Публикувано: 16 дек 2014, 22:04
от Elena
Колега благодаря много !
Аз съм свикнал сам да ги сменям тези неща, казваш, че няма да мога ли ? Предполагам обезвъздушаването на кормилната мисля, че трябва да е от сорта пълен ляв и десен или нещо от сорта ?
А съединителя казваш по-добре да я развалим и да видим ?

Мерси предварително

пп- питах за антифриза, защото последния път сложих червен, има ли нещо по специално за него или за маслата. Да хвана да купя просто за тоя модел така ли ?

Re: Ford Focus няколко въпроса

Публикувано: 17 дек 2014, 14:27
от ЯЛТА
Съединителя най добре ще си покаже когато се демонтира.
Хидравличното масло е най добре да е оригинално, по предписание на завода-производител на колата. Като се извади маркуча по който маслото се връща в казанчето,- поставяш го в едно шише от мин. вода, палиш мотора и доливаш от новото масло като се внимава да не остане казанчето празно и да засмуче въздух. Когато протече в шишето чисто масло, двигателя се гаси, маркучето се връзва за казанчето и готово. Желателно е да се извърши от двама човека. Не е нужно после и обезвъздушаване даже, иначе,- да като се върти до крайно ляво-дясно положение се обезвъздушава. Това е по скъпият и по добър начин, по евтиният е да се изсмуче със спринцовка, но се изсмуква само част от маслото, и дори и промивка не се получава, а само известно опресняване на маслото.
Червеният антифриз е за алуминиев блок на мотора, то почти всички карат вече само с червен.

Re: Ford Focus няколко въпроса

Публикувано: 17 дек 2014, 22:35
от Elena
Благодаря ти много колега.