Страница 1 от 1
Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 11 май 2015, 22:09
от mclsdreal
Здравейте. Реших да се върна към форд отново. Харесал съм едно мондео 2000година тд ендура. Мондеото е Джия, с фулл екстри, дори електрически седалки
Посъветвахте ме набързо какво да гледам, тъй като съм уговорил час със собственика за петък. Модела е комби.
Колата е германка, като аз съм в Германия също. Ще се кара и обслужва тук разбира се

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 11 май 2015, 22:47
от BIGFORDFAN
Мотора е доста здрав, но ангренажа трябва да питаш кога е сменяван и гледай да не го караш над 50 000км, риск си е. ГНП много често има сълзене, погледни за това и си направи сметка колко ще ти излезе едно рециклиране в Германия. Този модел има проблеми с АБС системата и централното заключване, ръждата също ги ''яде''. Други слабости не се сещам наистина, от 5 години съм на Мондео дизел (първо мк1 и сега мк2 1998г) и не съм имал други проблеми, както и доста познати тук от форума освен лек теч от ГНП нямат ядове. Успех, дано да случиш на супер екземпляр!
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 12 май 2015, 00:17
от mclsdreal
Благодаря ти за отговора. Това за ремъка защо е така, не трябва ли да са малко повече километрите?
Ръжда по колата няма, собственика дори предлага да я закараме в сервиз. Ще го попитам за ремъка. Ще огледам и по помпата.
Колко излиза едно рециклиране на гнп в София?
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 12 май 2015, 05:06
от BIGFORDFAN
Ремъка държи 60 000 км макс, после в 99% от случаите се къса, това е голямата беля за този мотор. Може пък в Германия да са по- качествени ремъците примерно, но аз не бих рискувал излишно. ГНП в България се рециклира качествено за около 450-500 лв с всичко включено в цената. Винаги има и по- евтини опции разбира се, но ако искаш колата да ти служи дълго и вярно се прави качествен ремонт от доверен майстор.
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 12 май 2015, 07:39
от Иван Вълков
Малко да уточня че понякога ремъка държи но обтегача прави беля. Поне аз съм ставал свидетел на 2 такива случая. Колега може би те очудва пробега т.к. оригиналния от завода ангренаж/и (защото са два ни са в общ комплект) издържат около 120к. Успех с покупката.
П.п Добре е да приготвиш със ремъците да смениш водната помпа, както и да се огледа семерината на коляновия вал.
П.п Ако се налага ремонт на ГНП-то съвета ми е подмяната на ремъци, ролки, водна помпа и консуматив да става наведнъж. Казвам го защото при демонтажа на ГНП-то се разкачат ремъците, а така поне веднъж ще платиш за труд.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 12 май 2015, 09:27
от mclsdreal
Това за ГНП го знам, но все пак дано не тече
Колата е на 310 000км, което не знам защо, но не ме притеснява някак си

. Слабите места за ръждите освен при прагове и вежди, отдолу? Моста как е, че един ескорт ме изяде....(не червения)

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 19 май 2015, 02:47
от mclsdreal
Такааам...колата я погледнах. Прилична, без забележки от към ръжда. Седалките работеха добре, запазена е доста....нооо нещо вие от към мотора...Мисля, че е хидравликата но не мога да определя на 100%. Гумите бяха много износени и то неравномерно..колата дърпа на дясно леко.
Ще съм пас към тази обява, но ми направи впечатление и другия модел на Форд....А именно Фокус. Днес говорих с един от шефовете в завода на Форд и той ми сподели, ако искам да търся такава кола, то тя да е тдди....обясних му, че се изкушавам от конските сили, но той силно ми препоръча да не гледам тдци-тата... Вие какво ще кажете, питам тъй като не се виждам често с него, а колегите не дават обективно мнение и всички се ми обясняват как требва да си взема чисто нов и имали страшни лизинги

....Аре не мерси
Та забравих да питам тоз съединителя какъв е на тези фокуси между 2000-2003та година...обикновения или....гадния
Сполучливи ли са нещата там? Помпата има ли чести проблеми и отремонтира ли се...евтино?
Съжалявам за неадекватните въпроси, но както споменах приключенията ми с Форд спират до ескорт от 92ра бензин.....

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 19 май 2015, 09:30
от Eastbourne
АКо се плашиш от евентуални скъпи ремонти, то бягай от тдци. Вярно повече коне, по-бързо върви, по-малко харчи, но за мен си е "бомба със закъснител"
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 19 май 2015, 14:52
от ЯЛТА
Фокус- TDDI- директно впръскване на горивото, съединителят е лагер-помпа,- не е демпферен, ако не върви добре значи е прецакана електрониката на ГНП- BOSH-VP 30, ремонта е около 600 лв., или нова платка е 1200 лв. Икономична е и здрава кола.
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 28 май 2015, 20:24
от mclsdreal
Ужаси.огледах 2 фокуса, ама още на 1вия разбрах, че това е малка кола

.Де да знам, май не трябваше да сядам в мондео хаха.
Такаааааааааам, утре имам нов оглед отново на мондео, пак 2000година, ии разбира се отново 1.8 ендура-та

и естествено Джия- нема се излагаме я !
Стискайте палци, че за 2 седмици съм дал 200евро за гориво. Не броя кафетата, цигарите и редбула от нерви

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 28 май 2015, 22:26
от BIGFORDFAN
Ако не е проблем колега, би ли споделил за колко горе-долу гледаш Мондеота по обявите, просто ми е интересно колко върви едно мк2 2000г, но не искам да ровя по сайтовете. И успех!
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 29 май 2015, 13:47
от mclsdreal
Здравей, хем да се похваля, хем да ти кажа колко горе долу върви.
Така, първо да се похваля. Взех колата
2ро цената е много относителна. Но грубо 800-1000евро. Тази кола, която гледах беше 650 евро, но има вежди с надута ръжда и малко отдолу, плюс ТЮФ-а изтича юли месец и я спазарих на 400 евро. 4 ел. стъкла, ел. седалки с подгрев, ел. огледала с подгрев и подгрев на предното стъкло, климатроник, оригинално CD- Джия изпълнение, 4 лети оригинални джанти 16 цола, 4 железни джанти с зимни гуми.
Препоръчвам да се гледат коли от собственик. Хандлери, така наречени търговци с автокъщи товарят минимум с 500евро отгоре....а и историята на автомобила вече се крие и така нататък. Поне тая кола която взех е от 2ри собственик, взел я е на 175000км, сега е на 320 000км. Сервизната история я пази, всички протоколи от прегледите...абе гледана кола. За тези пари няма какво да се оплаквам

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 29 май 2015, 13:49
от BIGFORDFAN
Идеална е за тия пари, направил си добра сделка.
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 29 май 2015, 13:52
от mclsdreal
Повече от добра бих казал...мотора запали без проблеми. Двигателя е сух на барут...няма течове, освен мисля мааалко около хидравличната помпа...Май над ГНП-то ако не се бъркам с нещо друго....
Дъпра доста двигателя за тези 90 коня, рязък е не се замисля....Е има тук там какво да се пипне, но като си отида в България август месец
Благодаря Ви много за съветите >:D<:
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 29 май 2015, 14:13
от Иван Вълков
Много добра кола, поне изглежда много добре. 320К са нищо за тоя мотор - няма да е като нов но ще измине още доста километри.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 01 юни 2015, 23:04
от BIGFORDFAN
Сега я разгледах хубаво по снимките, лови окото! И аз съм с такива джанти, доста приятно й стоят, само гледам че борд компа са го спестили, но не е чак толкова фатално (но е полезен по принцип). Предполагам че ГНП е ремонтирано за да е перфектно на тези километри, или греша?
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 01 юни 2015, 23:32
от mclsdreal
Нямам идея BIG....Сервизната книжка още е в колата, тъй като днес в цуласунгщелето имаше 100човека и закъснявах за работа- разминах се и днес с номера, но поне застраховка вече има. Утре ще отида в 7 часа сутринта и дано имам късмет.
Ще снимам мотора като я взема утре да я видите и да кажете....забравих да кажа, че като се пусне климатроника има от време на време в интервал то 10-15 секунди едно леко поскърцване за секунда-2....
Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 02 юни 2015, 13:45
от mclsdreal
Минахме и филма с номерата....върви перфектно, пробвах я до 180км/ч....ехх друго си е по немските аутобани
Това е омасленото.....хидравлична помпа ли е какво е, нямам идея, но ГНП-то мисля, че е отдолу, а то е сухичко на барут
Не е ремонтирано, поне по сервизна история и думите на собственика....интересното е, че съединителя също не е пипан

....Отделя малко високо, не знам дали е нормално....

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 04 юни 2015, 02:03
от mi6o
С извинение към модерaторите зa пЦувнятa aмa немa кЪ инaче

....ебaaaaхти доброто Мондео зa 800 лв. човече, евaлaция от всякъде. Мноооого яко изглеждa от всякъде, зa хидрaвличнaтa помпa си прaв-товa е, под нея е ГНП-то. Не съм сигурен, но може дa имa окaбелявaне зa борд компютър и дa стaне сaмо с плъг енд плей

. Почти съм сигурен също, че имa и окaбелявaне и зa трип компютър, тa и тaм сигурно ще стaне с плъг енд плей ( нa бе-ге ленгуидж-ръг и тръг

). Още веднъж евaлaция и сaмо кеф и безaвaрийни км. дa ти носи колицaтa

Re: Бърз съвет при оглед на мондео тд ендура 2000година
Публикувано: 04 юни 2015, 15:51
от mclsdreal
Да хаха..Благодаря. Ами просто късмет и много чакане и внимаване при огледите.
Отново благодаря на форумните колеги за съветите
Ето и сниман договора
