Евентуална покупка на Фокус 2
- envo
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 11 ное 2012, 11:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Евентуална покупка на Фокус 2
Здравейте колеги и колежки! Предстои ми евентуална покупка на: Ford Focus II 1.6 16V 115hp GHIA 2005година Колата е закупена от Мото Пфое София. Карана е от 1 собственик досега, аз ще съм втори. На реални километри е: около 115 000. Моля дайте съвети относно тези въпроси, които ми се въртят в главата:
1. Поддръжка на автомобила откъм двигател, ходова част и обслужване
2. Евентуални проблеми (дефекти) за които да внимавам
3. Пазарна цена в момента
4. Разход на гориво
5. Двигателя с ремък или верига е
Засега не се сещам за други въпроси. Благодаря предварително на всички, които се отзоват по темата и се извинявам, ако темата не е за този раздел. Потърсих инфо предварително в търсачката за този модел, но не открих почти нищо. Лек ден на всички.
1. Поддръжка на автомобила откъм двигател, ходова част и обслужване
2. Евентуални проблеми (дефекти) за които да внимавам
3. Пазарна цена в момента
4. Разход на гориво
5. Двигателя с ремък или верига е
Засега не се сещам за други въпроси. Благодаря предварително на всички, които се отзоват по темата и се извинявам, ако темата не е за този раздел. Потърсих инфо предварително в търсачката за този модел, но не открих почти нищо. Лек ден на всички.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
1. Поддръжката е като всеки нормален друг автомобил- масла, филтри, накладки и всички други останали консумативи.
2. Възможен е проблем с хидравлична рейка за моделите до 2008 година. Високо ниво на шум при скорости над 100 км/ч.
3. Колкото си готов да платиш.
4. При бавно шофиране, съобразно закона за движение по пътищата се достигат каталожните стойности на колата. При 90км/ч гори около 5,7 литра, при 120 км/ч гори около 7,2 и при 140 км/ч гори около 8.
5. Ремък, смяната му е след 160 хилядния километър по каталог.
2. Възможен е проблем с хидравлична рейка за моделите до 2008 година. Високо ниво на шум при скорости над 100 км/ч.
3. Колкото си готов да платиш.
4. При бавно шофиране, съобразно закона за движение по пътищата се достигат каталожните стойности на колата. При 90км/ч гори около 5,7 литра, при 120 км/ч гори около 7,2 и при 140 км/ч гори около 8.
5. Ремък, смяната му е след 160 хилядния километър по каталог.
- envo
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 11 ное 2012, 11:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Само един колега ли има мнение по въпроса?
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Той колегата ти е отговорил на всички въпроси.
Единствено проблем е, че бензиновите двигатели по автокъщи са доста по-малко в сравнение с дизеловите и ти ограничава избора.
Единствено проблем е, че бензиновите двигатели по автокъщи са доста по-малко в сравнение с дизеловите и ти ограничава избора.
- envo
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 11 ное 2012, 11:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Да отговорил е, НО САМО той. Искам още мнения за да имам по ясна представа. Автокъщите не ме вълнуват, понеже купувам от 1-ви собственик.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Ще използвам темата на колегата, да не отварям нова:
Какво мислите за тази обява - Ford Focus 2.0 ?
На мен ми се вижда ОК, а пък за тази година парите не са много. Да не говориме, че този двигател си е рядкост в БГ.
Ще съм благодарен ако споделите мнение.
Какво мислите за тази обява - Ford Focus 2.0 ?
На мен ми се вижда ОК, а пък за тази година парите не са много. Да не говориме, че този двигател си е рядкост в БГ.
Ще съм благодарен ако споделите мнение.
Последна промяна от dragonn2 на 13 яну 2016, 08:24, променено общо 1 път.
- envo
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 11 ное 2012, 11:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Ако коментираме само по снимките (не знам дали си я гледал на живо), то мога да кажа че за парите си е ОК, тъй като може да смъкне до 5000лв. След това заделяш едни 1000лв. за регистрация и обслужване и отива на 6000лв.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Не съм я гледал на живо, все още. Иначе да, като гледма на всичките обяви от тази автокъща пише че цената подлежи на коментар.
Може да се разходя тези дни до там и да я оглдам, ама първо трябва да поразуча малко за какво да гледам
.
Може да се разходя тези дни до там и да я оглдам, ама първо трябва да поразуча малко за какво да гледам

- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Преди месец бях в същия филм и пробвах няколко фокуса с този двигател 2.0 145 само че с газово.Честно казано се разочаровах от този мотор.Всички трепереха и бучаха вътре повече от 17 годишния ми фокус,хем коли 09-11 г.и при плавно подаване на газ първо оборотите падат и тогава се повишават,после пък падат до 500 и аха да угасне ги вдига.Пробвах един ,викам айде тоя сдухан,пробвам втори трети същата работа,Сега съм с 1,6 115 TI-VCT вътре не се чува,шумен е само на магистралата над 130 защото му липсва 6 скорост.Ще се радвам след проба да споделиш и ти какво ти е впечатлението.
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Аз пък бях чел някъде, че точно 1.6 TI е проблемен мотор. След като увеличават размера и тежеста на купето на МК2, 1.6 101 коня идва слаб. Правят нещо по него и вдигат мощноста, но за сметка километрите, които може да измине. Все пак няма и турбо, което да оправдане повечето кончета, така че не знам 

- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Правенето се изразява в променливото газоразпределение.Не знам,ще видим как ще се държи занапред.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Така, използвах обедната почивка да ходя да я видя набързо.
Външно има няколко драскотини, като най-голямата е на дясната врата около 30-40 см, вижда се белия грунд, не видях да има вдлъбното, но вратата си е за боя. Дясното огледало също е ожулено, предполагам при същият инцидент. На предния капак, точно над решетката има натиснато около 5 см, съответно и той е за боя. Все пак колата е внос от Италия и такива забележки са нормални за там. Погледнах отдолу до колкото мога без да се изцапам - нищо не виси, няма грам ръжда, пак нормално за кола от Италия (сигурно единственият плюс
). Вътре изглежда запазена, но все пак това не са пластмасите на голф че да се изтъркат, та незнам дали това е показателно за нещо, пък и джамбазите са я измили много усърдно. Воланът също е в добро състояние, без мазнотии по него. Липсва кората на багажника.
Пробвах стъклата дали работят като хората и ... работят, ама шофьорското се движи с променлива скорост, леко на тласъци и се поклаща напред-назад. Не знам водачи ли са, мотор ли - може би е тръгнало да сдава багажа или е отремонтирано криво-ляво. Тези фокуси по принцип имат ли чести проблеми с ел. стъклата?
Менюто на бордовия компютър е на италиянски, но предполагам че това може да се промени. Климатикът работи уж, но не съм го тествал, само видях че светна копчето.
Подавачът запали колата, а аз стоях отпред и гледах двигателя. Запали без проблеми, нямаше тресене или странни звуци. Докато работи се чуваше някакво слабо виене, но не съм сигурен дали не е от ролки/ремъци. Също и доловимо чукане като от повдигачи, ама не мога да съм сигурен, то и на мойта докато е студена ми се чува така.
Натиснах леко газта и двигателя вдигна към 3000 оборота без да се замисли, но не си играх да я натискам повече, пък и на студен двигател...
Нямало проблем да се викне майстор на място да я прегледа, колата била купена от сервиз (каквото и да значи това) и била много здрава ала бала и т.н.
Гледам сервизната книжка, последно италянеца я е сервизирал през 2012 и е била на 111 000, а сега е на 177 хиляди
Съмнително...
Проверих ВИН-а (WF03XXGCD36Y37159) и излезе че няма ESP и ASR/Тракшън контрол, които са написани в обявата. Произведена 20.02.2006 в Германия за Италия.
Все още не съм се решил на 100% да я взимам, но ще я имам в предвид при евентуален избор, ако не излезе нещо по-добро.
Според мен ще я даде за 5000 без проблем и въпреки забележките, ако двигател, окачване и скорости са наред, си струва парите. Вие как мислите?
Външно има няколко драскотини, като най-голямата е на дясната врата около 30-40 см, вижда се белия грунд, не видях да има вдлъбното, но вратата си е за боя. Дясното огледало също е ожулено, предполагам при същият инцидент. На предния капак, точно над решетката има натиснато около 5 см, съответно и той е за боя. Все пак колата е внос от Италия и такива забележки са нормални за там. Погледнах отдолу до колкото мога без да се изцапам - нищо не виси, няма грам ръжда, пак нормално за кола от Италия (сигурно единственият плюс

Пробвах стъклата дали работят като хората и ... работят, ама шофьорското се движи с променлива скорост, леко на тласъци и се поклаща напред-назад. Не знам водачи ли са, мотор ли - може би е тръгнало да сдава багажа или е отремонтирано криво-ляво. Тези фокуси по принцип имат ли чести проблеми с ел. стъклата?
Менюто на бордовия компютър е на италиянски, но предполагам че това може да се промени. Климатикът работи уж, но не съм го тествал, само видях че светна копчето.
Подавачът запали колата, а аз стоях отпред и гледах двигателя. Запали без проблеми, нямаше тресене или странни звуци. Докато работи се чуваше някакво слабо виене, но не съм сигурен дали не е от ролки/ремъци. Също и доловимо чукане като от повдигачи, ама не мога да съм сигурен, то и на мойта докато е студена ми се чува така.
Натиснах леко газта и двигателя вдигна към 3000 оборота без да се замисли, но не си играх да я натискам повече, пък и на студен двигател...
Нямало проблем да се викне майстор на място да я прегледа, колата била купена от сервиз (каквото и да значи това) и била много здрава ала бала и т.н.
Гледам сервизната книжка, последно италянеца я е сервизирал през 2012 и е била на 111 000, а сега е на 177 хиляди

Проверих ВИН-а (WF03XXGCD36Y37159) и излезе че няма ESP и ASR/Тракшън контрол, които са написани в обявата. Произведена 20.02.2006 в Германия за Италия.
Все още не съм се решил на 100% да я взимам, но ще я имам в предвид при евентуален избор, ако не излезе нещо по-добро.
Според мен ще я даде за 5000 без проблем и въпреки забележките, ако двигател, окачване и скорости са наред, си струва парите. Вие как мислите?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
До Мото-Пфое ще стигне и без номера.Тъкмо ще е записала,ако има нещо.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Основните неща при оглед на употребяван автомобил са 2 - двигател+трансмисия и ръжда/гнило по купето. Това че огледалото е жулнато или има една-две драскотини и вдлъбнатини, не е проблем. Неща, които се правят лесно и евтино. Хайде тръгни мотор да отваряш или да кърпиш и бориш ръжда. Цената заради няколко дребни забележки е ниска и може да се коментира и свали още повече, което прави покупката изгодна. А елемент по купето се прави за 50-60 лева, дори и 3-4 да има за правене за 200-300 лева си имаш безупречна кола.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Никога не бих си взел кола от МП.
Няма гаранция за реалния пробег. Километража може да е върнат точно така, както и в автокъща.
Нивото на оборудване е потресаващо ниско спрямо цената.
При смяна на течности и консумативи въобще, ама въобще не е задължително да са сложили 'фордовските'. Ако въобще са сменени наистина, а не само документално.
Отделно на ръка, че дори новите коли ги дават без стелки за да си ги купиш за 200лв отделно, резервоара източен до капка едвам да стигнеш до бензиностанцията, която е на макс 500м ...
По-добре да избирам 2 месеца и да се спра наистина на нещо читаво като купе, окачване, оборудване, евентуално история и т.н. за значително по-малко пари от някоя ощавена в МП, и евентуално изникнали проблеми да ги погася с остатъка до МП-йската цена, след което да знам че повече нищо няма да се обажда, отколкото да взема някаква черупка от МП...
п.п. така и така ще давате Х-пари за кола, разгледайте и сред останалите EU марки какво има за тия пари, щото като гледам за ЧИТАВ фокус мк1 трябват ~3,5-4к, за ЧИТАВ мк2 трябват 5-6к, а за тия пари има бая по-сносни, здрави, комфортни и оборудвани коли.
Няма гаранция за реалния пробег. Километража може да е върнат точно така, както и в автокъща.
Нивото на оборудване е потресаващо ниско спрямо цената.
При смяна на течности и консумативи въобще, ама въобще не е задължително да са сложили 'фордовските'. Ако въобще са сменени наистина, а не само документално.
Отделно на ръка, че дори новите коли ги дават без стелки за да си ги купиш за 200лв отделно, резервоара източен до капка едвам да стигнеш до бензиностанцията, която е на макс 500м ...
По-добре да избирам 2 месеца и да се спра наистина на нещо читаво като купе, окачване, оборудване, евентуално история и т.н. за значително по-малко пари от някоя ощавена в МП, и евентуално изникнали проблеми да ги погася с остатъка до МП-йската цена, след което да знам че повече нищо няма да се обажда, отколкото да взема някаква черупка от МП...
п.п. така и така ще давате Х-пари за кола, разгледайте и сред останалите EU марки какво има за тия пари, щото като гледам за ЧИТАВ фокус мк1 трябват ~3,5-4к, за ЧИТАВ мк2 трябват 5-6к, а за тия пари има бая по-сносни, здрави, комфортни и оборудвани коли.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Еми аз гледам и други марки (Мазда 6, Астра Х, Меган 2), но за тия пари изборът не е кой знае колко голям, поне при бензиновите коли.
Ако може дай пример за "бая по-сносни, здрави, комфортни и оборудвани коли".
Ако може дай пример за "бая по-сносни, здрави, комфортни и оборудвани коли".
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Колега, какво би препоръчал от останалите европейски алтернативи, че ми стана интересно в този ценови диапазон?
- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Може би ФИАТ ,РЕНО ,ПЕЖО и др.такива с много екстри,не работещи естествено.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Колега,dragonn2 написа:Еми аз гледам и други марки (Мазда 6, Астра Х, Меган 2), но за тия пари изборът не е кой знае колко голям, поне при бензиновите коли.
Ако може дай пример за "бая по-сносни, здрави, комфортни и оборудвани коли".
преди да вземеш Мазда 6, внимавай много. Много ги гони ръждата, май месец купихме една чак от Добрич, че всички други бяха с ръжда.
Меган 2 е яко котурник спрямо Фокус МК2.
Астрата в някой отношения е по-добра от Фокуса.
Поздрави.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Евентуална покупка на Фокус 2
Това за ръждата ми е пределно ясно, като обиколих из горубляне се нагледах.
Тази събота ще гледам една Мазда 6, от моя град даже.
По телефона казаха че нямала ръжда, пък ще видиме.

Тази събота ще гледам една Мазда 6, от моя град даже.
По телефона казаха че нямала ръжда, пък ще видиме.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта