Ел. оборудване на Фокус 1
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Ел. оборудване на Фокус 1
Здравейте, колеги ! Нов съм във форума, понеже имам желание и намерение, ако Господ е рекъл, скоро да си купя Фокус 1 - дизел. Избирам си сред екземпляри, произведени 2003 - 2004 година, хетчбек. Клоня към мотора с мощност 115 к.с. Возил съм се и съм карал единствено подобен модел, само че с 3 врати, 2003 г., 100 коня. Бих искал да чуя ваши мнения, относно предстоящия ми избор, по отношение на това кой мотор да бъде: 100 или 115 к.с. Ще се радвам, ако заострите вниманието ми към неща, за които особено да внимавам и гледам при избора.
Имам някои неясноти по ел. оборудването. Автомобилите, които са с ел.огледала ... означава ли това, че освен ел.регулиране имат и ел.подгрев ??? Тези, които имат ел. подгрев на огледалата, от кой бутон се включва ? Някои екземпляри имат два бутона със подобни символи за нагряване на стъкла - единият бутон е за задното стъкло, а другия бутон за къде е ? Моля, да ме светнете за тия особености, за да знам като гледам дадена кола кое къде е от къде се включва и т.н. ... Благодаря предварително.
Имам някои неясноти по ел. оборудването. Автомобилите, които са с ел.огледала ... означава ли това, че освен ел.регулиране имат и ел.подгрев ??? Тези, които имат ел. подгрев на огледалата, от кой бутон се включва ? Някои екземпляри имат два бутона със подобни символи за нагряване на стъкла - единият бутон е за задното стъкло, а другия бутон за къде е ? Моля, да ме светнете за тия особености, за да знам като гледам дадена кола кое къде е от къде се включва и т.н. ... Благодаря предварително.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Отоплението на огледалата е вързано към бутона за задния прозорец. Другия бутон подобен на този за задното е за предния прозорец - по-рядко се срещат и ако правиш каско задължително опиши, че е такъв, защото ако стане нещо ще ти сложат обикновен, а този с подгрева е много по-скъп.
Аз лично не бих избрал тдци. Ако фокуса трябва да е дизел бих предпочел тдди-то 90кс. А ако искам повече сила - 2.0 бензин с газ. Около 2002-ра вече са над 14год. и данъка е нормален, а като се има предвид, че така или иначе вече си се навил на 115кс 2004та (т.е. голям данък) това няма да е проблем. От г.т. на разход изчислено чисто в левове 2.0 бензин с газ ще харчи по-малко от дизела. И е по-надеждно. С по-евтин ремонт ако нещо стане.
Аз лично не бих избрал тдци. Ако фокуса трябва да е дизел бих предпочел тдди-то 90кс. А ако искам повече сила - 2.0 бензин с газ. Около 2002-ра вече са над 14год. и данъка е нормален, а като се има предвид, че така или иначе вече си се навил на 115кс 2004та (т.е. голям данък) това няма да е проблем. От г.т. на разход изчислено чисто в левове 2.0 бензин с газ ще харчи по-малко от дизела. И е по-надеждно. С по-евтин ремонт ако нещо стане.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Аз съм с TDCi 115 коня и колата си е супер, но наистина по-добре бензинов 100 коня. Бензиновия двигател е с по-евтина поддръжка. Дизеловия има твърде много разходи като се започне от дюзи, ГНП и турбо(това май са най-скъпите проблеми). Имайки предвид километрите на нашите коли и "хубавата" нафта в нашата държава, ремонта на дюзи и ГНП е просто неизбежен. Иначе като динамика съм си предоволен от колата. Колата не лапа масло и харчи нормално, но това си зависи от колко е поддържан автомобила. Успех с търсенето и да се похвалиш скоро с Фокус или Мондео!
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Мое лично мнение е да бягаш от тия 115коня.
Моят е 90 коня,от няколко месеца го засичам на дълго и малко градско твърдо съм под 5/100 нафта.
Много драми с TDCI-то.
На мен си ми харесва дизела,минал съм 80к км с него и досега само масла и ремъци и малко ходова част/то си е от пътищата ни/.
Моят е 90 коня,от няколко месеца го засичам на дълго и малко градско твърдо съм под 5/100 нафта.
Много драми с TDCI-то.
На мен си ми харесва дизела,минал съм 80к км с него и досега само масла и ремъци и малко ходова част/то си е от пътищата ни/.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Благодаря на всички за отговорите и съветите. Може да ви се похваля с покупката на форд фокус 1,8 TDCI 115 коня, 2003 година. Като за начало бих желал да разбера какви са крушките на фаровете (видях, че къси и дълги светлини са с отделни крушки) и габаритите /имам изгорял габарит и отпред и отзад/. Може ли някой да ми обясни как да сменя крушката за осветлението на таблото с уредите, че не свети ? Благодаря за насоките и препоръките ви предварително.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Колеги, за да не пускам нова тема, ще използвам настоящата да попитам нещо. Колата е Фокус 1, 2003 г., 1,8 TDCI, 115 коня. Интересувам се в зависимост от околната температура кога се включват подгревните свещи ? Сега, при подаване на контакт, реотанчето светва за секунда и изгасва. При задържане на контакт..след около още 4-5 сек., се чува някакво изцъкване на реле сякаш... Видима промяна в силата на светене на лампата на плафона или други крушки НЯМА. А по принцип, ако наистина се включат свещите... и после угаснат... предполагам видима промяна в силата на светене има, нали така ???
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Зарежи силата на светене, иначе е вярно че щом се усили плафона релето ги е изключило. По принцип под +6 градуса се включват свещите, но това не е много от значение тъй като Комън рейл системата не е с предкамерно запалване, и би трябвало да пали и без подгряване. То е монтирано повече за омекотяване на работата на мотора при първоначалното студено палене,- демег да не притриса, а да заработи равномерно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Благодаря. Колата съм я палил и при 3...4 градуса, т.е. би трябвало да са се вкл. Свещите... но защо реотанчето светва за има-няма секунда и гасне... ? Така ли е и при вас, колеги? НЕ трябва ли да свети до изкл. На свещите???
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Греят и след това(проверено).НЕ трябва ли да свети до изкл. На свещите???
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Колега, какво значи "ГреяТ и след това..." ??? Говориш ми за множествено число, а аз питах в единствено число !!?? Аз питах за контролната лампа на таблото /"реотанчето"/ дали при вас свети в продължение на времето, за което за включени свещите ??? И питанката ми беше зададена, защото моята контролна лампичка /"реотанчето"/ гасне след около почти 1 сек, от подаването на контакт, а ако задържа на контакт без да включа стартера, вече е изгаснала тази контролна лампа.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Свещите 4 на брой(или ,колкото са работещите) греят и след загасване на "реотанчето".
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Здравей и честита придобивка !otoyol написа:Благодаря на всички за отговорите и съветите. Може да ви се похваля с покупката на форд фокус 1,8 TDCI 115 коня, 2003 година. Като за начало бих желал да разбера какви са крушките на фаровете (видях, че къси и дълги светлини са с отделни крушки) и габаритите /имам изгорял габарит и отпред и отзад/. Може ли някой да ми обясни как да сменя крушката за осветлението на таблото с уредите, че не свети ? Благодаря за насоките и препоръките ви предварително.
Крушката на късите светлини е H7, преден габарит е w5w, а задния габарит е P21/5W(двойна) .
Дългата светлина не знам каква е, защото за 3 години не съм я сменял.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Мисля че е h4.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
H4 - къси и дълги преди фейслифтаГордСФорд написа:Мисля че е h4.
H7 - къси, H1 - дълги - фейслифта
http://am-application.osram.info/en
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Благодаря за пожеланията и за информацията. Ха ... така вече разбрах за свещите... Но на част от въпроса още не получих отговор, колкото и банално да прозвучи...
И при вас ли реотанчето само примигва за секунда при включване на контакт и изчакване ПРЕДИ самото стартиране... ??? Нормално ли е така ??? Не съм карал преди това дизел... но защо си мисля, че на други автомобили дизелови.... реотанчето остава светнато по-продължително време, т.е. колкото време си греят свещите, като после реотанчето изгасва, и водачът "разбира", че може да включи стартера.. ?
И при вас ли реотанчето само примигва за секунда при включване на контакт и изчакване ПРЕДИ самото стартиране... ??? Нормално ли е така ??? Не съм карал преди това дизел... но защо си мисля, че на други автомобили дизелови.... реотанчето остава светнато по-продължително време, т.е. колкото време си греят свещите, като после реотанчето изгасва, и водачът "разбира", че може да включи стартера.. ?
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Не знам как е с дизелите, но според мен трябва да се притесняваш, ако не иска да запали при студено време,
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Купих я февруари, т.е. още не съм я опитвал на темп. под нулата... Пали за сега ... проблеми няма !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Това остана в далечното минало, при всички нови Дизели е така. На служебния бус, Лятото даже и не премигва. До около 120 000Км палеше като Бензинов, въртиш директно без да чакаш, сега като стана на 150 000Км трябва да го изчакаш или първия път не пали.otoyol написа:... но защо си мисля, че на други автомобили дизелови.... реотанчето остава светнато по-продължително време, т.е. колкото време си греят свещите, като после реотанчето изгасва, и водачът "разбира", че може да включи стартера.. ?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Ясно
Благодаря ! А можете ли да кажете за този модел как се осигурява горивото до ГНП - чрез подкачваща помпа предполагам .. но искам да науча малко повече за това - електрическа ли е, механична ли е, къде се намира и т.н. ...
Забелязвам един малък за сега проблем: когато колата престои без да се пали примерно 2-3 дена и повече ... при стартиране се налага да въртя по-продължително, опитва се да припалва 1-2 пъти и изведнъж после си запалва... Докато въртя и се опитва да припали, леко поизпушва. След като запали, абсолютно няма никакви опити да прекъсва или да се колебае, няма никаква неравномерна работа и тогава вече грам дори не пуши !!! Ако е престояла само 1 нощ - проблемът го няма, т.е. пали на "2-3 оборота" въртене на стартера...

Забелязвам един малък за сега проблем: когато колата престои без да се пали примерно 2-3 дена и повече ... при стартиране се налага да въртя по-продължително, опитва се да припалва 1-2 пъти и изведнъж после си запалва... Докато въртя и се опитва да припали, леко поизпушва. След като запали, абсолютно няма никакви опити да прекъсва или да се колебае, няма никаква неравномерна работа и тогава вече грам дори не пуши !!! Ако е престояла само 1 нощ - проблемът го няма, т.е. пали на "2-3 оборота" въртене на стартера...
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ел. оборудване на Фокус 1
Има ли разлика в "скороста " на стартера след 2+ дни престой?
За проба може да и подадеш ток при първо палене.
На диагностика може да се види състоянието на дюзите и налягането на помпата .
За проба може да и подадеш ток при първо палене.
На диагностика може да се види състоянието на дюзите и налягането на помпата .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта