Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос
- Svetoslav.Marinov
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 08 авг 2015, 15:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3 Tdci 2.2 Titanium 2005
- Местоположение: spas96bg@gmail.com
- Status: Извън линия
Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос
Здравейте , утре ми предстои оглед на следната кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 4719453578 въпроса ми е тъй като получих няколко различни отговора ТОЗИ конкретен мотор с верига или с ремък ? от сервиза на форд казаха че "уш е ремък " на друго място провериха уш бил с верига .... Та някой ако е с същия мотор или знае да помогне Wfodxxgbbd7p73317 номер на рамата на колата ако може да послужи за някой ... Благодаря предварително . 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос
Има ремък, който се сменя на 10 години или 200 хил. км. (което настъпи първо). Между двата разпределителни вала има къса верига. Това е което намерих и успях да си преведа.2.0L Duratorq-TDCi (DW) 138bhp-140PS-103kW
Engine code: QXBA
Capacity: 1998 cm³
Cylinders – valves – overhead camshaft layout: 4–16–DOHC
Firing order: 1–3–4–2
Bore: 85,0 mm
Stroke: 88,0 mm
Compression ratio: 18 : 1
Maximum power: 138 bhp (140 PS, 103 kW) @ 4000 rpm
Maximum torque: 320 Nm @ 1750 rpm (340 Nm @ 2240 rpm with transient overboost)
Maximum engine speed (intermittent): 5000 rpm
Maximum engine speed (continuous): 4500 rpm
Idle speed: 800 rpm
Admissible oil consumption: 0,1 litre per 1000 km (620 mls)
Oil pressure: 2,0 bar @ 2000 rpm; 4,0 bar @ 4000 rpm
Engine oil capacity – initial fill with oil filter: 5,6 litres
Engine oil capacity – maintenance fill with oil filter: 5,5 litres
Engine oil capacity – maintenance fill less oil filter: 5,0 litres
Camshaft drive: exhaust camshaft is driven by a belt; inlet camshaft is driven via a short timing chain from exhaust camshaft. The belt is to be renewed every 10 years / 125.000 mls / 200.000 km (or earlier as voluntary measure of precaution)
- Svetoslav.Marinov
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 08 авг 2015, 15:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3 Tdci 2.2 Titanium 2005
- Местоположение: spas96bg@gmail.com
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос
благодаря .... есте се оказа барака колата .... тея лъжат мажат там от смолян а уш били представителство ..... карах шефа на габровското МП да им се обади страшни неща му казали .... поредното напудрено лайно за продаване ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта