Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Svetoslav.Marinov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 08 авг 2015, 15:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3 Tdci 2.2 Titanium 2005
Местоположение: spas96bg@gmail.com
Status: Извън линия

Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос

Мнение от Svetoslav.Marinov » 30 мар 2016, 19:50

Здравейте , утре ми предстои оглед на следната кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 4719453578 въпроса ми е тъй като получих няколко различни отговора ТОЗИ конкретен мотор с верига или с ремък ? от сервиза на форд казаха че "уш е ремък " на друго място провериха уш бил с верига .... Та някой ако е с същия мотор или знае да помогне Wfodxxgbbd7p73317 номер на рамата на колата ако може да послужи за някой ... Благодаря предварително . :twistednew:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос

Мнение от DigiPro » 30 мар 2016, 20:24

2.0L Duratorq-TDCi (DW) 138bhp-140PS-103kW

Engine code: QXBA

Capacity: 1998 cm³

Cylinders – valves – overhead camshaft layout: 4–16–DOHC

Firing order: 1–3–4–2

Bore: 85,0 mm

Stroke: 88,0 mm

Compression ratio: 18 : 1

Maximum power: 138 bhp (140 PS, 103 kW) @ 4000 rpm

Maximum torque: 320 Nm @ 1750 rpm (340 Nm @ 2240 rpm with transient overboost)

Maximum engine speed (intermittent): 5000 rpm

Maximum engine speed (continuous): 4500 rpm

Idle speed: 800 rpm

Admissible oil consumption: 0,1 litre per 1000 km (620 mls)

Oil pressure: 2,0 bar @ 2000 rpm; 4,0 bar @ 4000 rpm

Engine oil capacity – initial fill with oil filter: 5,6 litres

Engine oil capacity – maintenance fill with oil filter: 5,5 litres

Engine oil capacity – maintenance fill less oil filter: 5,0 litres

Camshaft drive: exhaust camshaft is driven by a belt; inlet camshaft is driven via a short timing chain from exhaust camshaft. The belt is to be renewed every 10 years / 125.000 mls / 200.000 km (or earlier as voluntary measure of precaution)
Има ремък, който се сменя на 10 години или 200 хил. км. (което настъпи първо). Между двата разпределителни вала има къса верига. Това е което намерих и успях да си преведа.

Потребителски аватар
Svetoslav.Marinov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 08 авг 2015, 15:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3 Tdci 2.2 Titanium 2005
Местоположение: spas96bg@gmail.com
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео MK4 2.0 TDCI 140 Въпрос

Мнение от Svetoslav.Marinov » 30 мар 2016, 20:40

благодаря .... есте се оказа барака колата .... тея лъжат мажат там от смолян а уш били представителство ..... карах шефа на габровското МП да им се обади страшни неща му казали .... поредното напудрено лайно за продаване ....

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта