ФОРД ТРАНЗИТ ИЛИ ПЕЖО БОКСЕР

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
michef
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 30 дек 2006, 22:36
Модел на автомобила: FORD
Местоположение: BG.
Status: Извън линия

ФОРД ТРАНЗИТ ИЛИ ПЕЖО БОКСЕР

Мнение от michef » 30 дек 2006, 22:41

КАКЪВ БУС ДА ИЗБЕРА . ДАИТЕ САВЕТ.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 31 дек 2006, 02:08

Ами всичко е относително,предполагам че искаш дизел.За френските дизели няма какво да говорим много са добри,а пък от друга страна много скъпа подръжка,карал съм и двата варианта,зависи коя година мислиш да си взимаш!Ако е по стария транзит 2.5тд е сериозна машина!доста са надежни от там са и толкова популярни!Но аз съм на мнение ,че едно такова мпс трябва да си е с задно предаване(форд)все пак цялото натоварване да се обира от двг и скорости на едно(пежо) не е удачен вариант според мен!


Успех с покупката! :wink:

michef
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 30 дек 2006, 22:36
Модел на автомобила: FORD
Местоположение: BG.
Status: Извън линия

Мнение от michef » 31 дек 2006, 11:17

ами разправят че след като станат на 200 000. км. пежата грохват.вярно ли е това. а за задното предаване на форда през зимата не е ли малко кофти .и кои 4асти са по ефтени

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 31 дек 2006, 11:20

Пежо!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 31 дек 2006, 13:49

Ами това за 200 000 не е така баш.Зависи от много неща,претоварване подръжка и тн.А иначе имам един прятел с бензинов транзит купуван нов и на 130 000 му прави основен!Всичко е на късмет с тези стези стари автомобили!На пежото ако случиш на мотор ще се родиш(както казах и преди)няма такъв дизел!Има по скъпи части от форда,но си мисля че е малко по надежден!А това за задното за зимата няма какво да говорим естествено ,ако е празен че е по кофти!Но всичко си има +и-!
Успех!

Потребителски аватар
100jan
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
Местоположение: софия
Status: Извън линия

за бусовете

Мнение от 100jan » 31 дек 2006, 15:22

карал съм и двата модела.пежо боксер 2.5дизел - в момента е на 550000км,без сериозни ремонти по ДВГ и силово предаване/за окачването кат всички фр.автомобили-шарнири,накрайници,амортесъори и тн./;боксер 2.8HDI до 280000км-по сериозен ремонт-смяна помпа-дюзи/4700лв. в СФА/,прецакаха се от кофти нафта от ШЕЛ"Г.Александрово",в момента чисто нов Боксер на 30000км-нема ядове.Без здраво юркане с 1.5-1.9т товар много приличен разход на гориво8.8-9.2/100км.по принцип върви страшно много/карал съм го празен с 170-180км. да драсна и за Форда-имаме 2 във фирмата - големи дараци и двата/по принцип са нови купувани от МФ/за пример транзита замина турбото на150-160000км-цифра голяма, а на кънекта немаше и 1000/хиляда/км когато захвърля масло от турбото.при рекламация от наша страна ни отговориха-"ми все пак това е FORD какво очаквате".та в крайна сметка Пежо

Потребителски аватар
100jan
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
Местоположение: софия
Status: Извън линия

за бусовете

Мнение от 100jan » 31 дек 2006, 15:29

карал съм и двата модела.пежо боксер 2.5дизел - в момента е на 550000км,без сериозни ремонти по ДВГ и силово предаване/за окачването кат всички фр.автомобили-шарнири,накрайници,амортесъори и тн./;боксер 2.8HDI до 280000км-по сериозен ремонт-смяна помпа-дюзи/4700лв. в СФА/,прецакаха се от кофти нафта от ШЕЛ"Г.Александрово",в момента чисто нов Боксер на 30000км-нема ядове.Без здраво юркане с 1.5-1.9т товар много приличен разход на гориво8.8-9.2/100км.по принцип върви страшно много/карал съм го празен с 170-180км. да драсна и за Форда-имаме 2 във фирмата - големи дараци и двата/по принцип са нови купувани от МФ/за пример транзита замина турбото на150-160000км-цифра голяма, а на кънекта немаше и 1000/хиляда/км когато захвърля масло от турбото.при рекламация от наша страна ни отговориха-"ми все пак това е FORD какво очаквате".та в крайна сметка Пежо

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Re: за бусовете

Мнение от Vaklin » 31 дек 2006, 17:15

100jan написа:"ми все пак това е FORD какво очаквате"
Точните думи на точното място! Форду си е форд от секъде! Купувай си Пежо, сменяй му кормилни накрайници (комплекта излиза към 160 лева със се маншоните от нереномиран производител), гледай му маслото и антифриза и КАРАЙ!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 31 дек 2006, 17:23

Зависи,ние имаме и Транзит от 95 и Дукато от 99 и Боксер от 2006.Транзита е 2.5TD 86коня,на 220 000 е и вече е със 2ро турбо.Задното на този бус през зимата е ад,като цяло,никак не съм доволен.Дукатото е също като Боксер,вече е на 200 000км и не сме му пипали нищо освен обслужване-перфектен е-2.8 i.d.T.D!Боксера,може би е още рано да кажа,да чукна на дърво,държи се перфектно,но все пак е нов,той е 2.8HDI!Ако имаш някакви конкретни въпроси питай...
Изображение

Изображение

Изображение

bacata^
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 07 яну 2007, 15:53
Модел на автомобила: Ford Transit 2.5D
Status: Извън линия

Мнение от bacata^ » 07 яну 2007, 16:04

Съжелявам,че темата е стара но да си кажа мнението.Според мен ТРАНЗИТА,вярно зимата като е празен е малко кофти с задното,ама лятото си е перфектно.Пежата са с предно и зимата добре,но тя е 3 месеца,даже и по малко.И като се товари много се натоварва според мен предницата и предния мост и така повече части.От новите фордове нямам наблюдение,но имаме 93' 2.5 чист дизел.Вече е на 460 000 без никакви ремонти по двигателя.Нито са чистени дюзи и такива работи.Слабо място според мен им е диференциала.Но все пак според мен ФОРД.Може да гният и нз си какво,но аз съм предоволен от моя.
Забравих да добавя и че никакво масло не гори,не го пипа и оня ден проверявах и пак не е мръднало,направо ме учудва.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 08 яну 2007, 00:17

Пежото става ако е HDI иаче старите мотори не са завидни.Ако става дума за транзит тип акула 2.5 чис дизел,нема трошене.незнам за турбото ,възможно е да издухват турбините!.Зимата ако е празен е зле,но има ли товар няма опир! Новите транзити ми се струват читави с 2.4 дизел 16v! Интересно как се издухва турбо за 1000 км моита е на 230 000 и не я жаля,и да чукна на дърво си е ОК

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта