Обмислям покупка на S-max
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 мар 2011, 20:51
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Обмислям покупка на S-max
Здравейте
От много време обмислям да заменя верният ми Focus mk2 с S-max. Преди доста време съпругата ми караше служебен S-max 2006 г. И от тогава и двамата искаме да си вземем собствен. Тя го кара от 2006 до 2011 година и мога да кажа че нямаше никакви сериозни проблеми.
Сега гледам модели от 2006 или 2008 година, и бих желал ако някой има мнение за модела да го сподели с мен.
Благодаря предварително
Изпратено от моят Nexus 5X с помощта на Tapatalk
От много време обмислям да заменя верният ми Focus mk2 с S-max. Преди доста време съпругата ми караше служебен S-max 2006 г. И от тогава и двамата искаме да си вземем собствен. Тя го кара от 2006 до 2011 година и мога да кажа че нямаше никакви сериозни проблеми.
Сега гледам модели от 2006 или 2008 година, и бих желал ако някой има мнение за модела да го сподели с мен.
Благодаря предварително
Изпратено от моят Nexus 5X с помощта на Tapatalk
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обмислям покупка на S-max
От три години и половина карам Макса закупен от Мото Пфое на 62 000 км. Сега е вече на 135 000:
Градско (сравнително къси разстояния): 27%, Извънградско: 73 %;
Среден разход: 7,11 л./100 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км. Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км.
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища! Минуси- Известна степен неремонтопригодност!
Ето темата ми за колата във форума: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 39&t=64730
Ако имаш конкретни въпроси ще отговарям! Поздрави!
Градско (сравнително къси разстояния): 27%, Извънградско: 73 %;
Среден разход: 7,11 л./100 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км. Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км.
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища! Минуси- Известна степен неремонтопригодност!
Ето темата ми за колата във форума: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 39&t=64730
Ако имаш конкретни въпроси ще отговарям! Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта