Покупка на Форд Фокус дизел

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от янко » 16 дек 2016, 21:16

Здравейте,замислям се за фокус дизел, мотор тдди 90 или тдци 100.Кой от двата мотора ще ме посъветвате да търся?Кой е по икономичен,здрав и евтин за поддръжка и какъв разход да очаквам?При покупка какво да гледам ,ключове,код карти и др?Фаровете светят ли добре,че нещо съм зле с очите.
Тдди 90 може ли да се чипосва?Целта е мотор 100-110 коня и малко нютони отгоре и малък данък.Тези мотори имат ли катализатор и фап филтър?И двата мотора усещат ли климатика?В момента карам марея 1,6 ,и на газ го усеща яко.Предварително благодаря за отговорите

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от янко » 18 дек 2016, 21:32

Май няма да ставам фордаджия,никой нищо не казва.Набелязал съм тдди 90 и тдци 100 ,но и двата автосалона са все затворени.Четох за проблемните дюзи на тдци,които се оказаха по проблемни от 1,4 хди сименс на жената ,проблемна помпа на тдди,за която не разбрах какъв точно е проблема.Не намерих точна информация с ремък ли са или верига,и съответно цени.Май ще си карам баба мара,или ако ще я сменям с дизел ще е с жтд

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от ЯЛТА » 18 дек 2016, 23:18

янко написа:Набелязал съм тдди 90
С верига е, ГНП е VP-30 на BOSH когато остане без нафта помпата- и гори електрониката- ремонта е около 600 лв. Някъде казват е 300, новата платка е 1200 лв. С директно впръскване на горивото е. За да си сигурен , че ГНП е здрава-трябва да си върви доволно и след 100 км., и над 3000 оборота също. Платката се охлажда от нафтата в ГНП-то.
янко написа:тдци 100
Комън рейл, дюзите не че са проблемни, те на всички Комън рейли са такива, защото са консуматив, а че ремонта е скъп, е друга работа- това им е проблема.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от S_C » 18 дек 2016, 23:40

ТДДИ е глупаво измислена система, ЯЛТА е обяснил защо. Конструкторски идиотщини не те съветвам изобщо да се пробваш даже да мислиш, че можеш да ги пребориш, освен това вече са си кочинки на бая години. По-лесно било, по-безпроблемно било...Лошото на тая помпа е, че и с нафта, и без нафта, платката и в един хубав слънчев ден рита камбаната и си до там. Просто си горят, не са вечни. Като чуеш 1200 лева за нещо, дето има части за 5 долара в него...какво си представяш веднага...? Ами правилно си представяш-масов, често срещан и абсолютно неизбежен проблем, който като ти се появи, няма как да си подкараш колата. И отиваш с насълзени очи при чичо майстор, който с широка усмивка на свой ред отива при търговеца на авточасти. Той пък на свой ред вечерта пие уиски до камината и се моли хората да купуват повече Фордове, от точно тоя вид, дето моторите им са яка далавера, щото са с верига и първончалното им обслужване е 300 лева по-малко, задето не се сменя ангренаж.
Ако така или иначе си решил да се мяташ с главата надолу у кереча с нафтата...по-добре ТДЦИ. На пари е същия уЙ, та даже и малко по-дебел, обаче там смениш ли нещо, най-вероятно така и ще погребеш колата с него. Още не съм чувал за някой, дето да е сменил примерно дюзи два пъти в една година или прословутия двумасов маховик. Докато помпи на ТДДИ....има много, много...
Странно ми обаче...след като пишеш, че вече си го гризал дървото с колата на жената...какво пак те дърпа към тоя филм? Ако е надежда, че няма да е същото с поредната 15-годишна гробониера, събирана по моргите в Италия...хич я забрави тая работа, щото няма да я бъде. С толкова сложен мотор на тия години...ще ти се съдере г_за от ремонти. Дори да не е веднага, ще е много скоро.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от ЯЛТА » 18 дек 2016, 23:51

Проблемните ГНП-та са BOSH VP-30, и BOSH VP-44, и се монтират на много автомобили, така че не е това проблемно, в България има поне 300 000 автомобила с такива помпи...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от HACKO » 19 дек 2016, 19:06

Колега, смятам че си се насочил към неправилното гориво (поне за момента). Повече няма да коментирам, че пак ще се осере темата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от янко » 19 дек 2016, 19:51

Искам въртящия момент на дизела и празен багажник и ми омръзнаха малките проблемчета с газовото,а на бензин излиза бая скъпо.Гледам из нета ангренажен комплект ремък и ролка 55-80лв,което не е скъпо.Някакви тънкости трябва ли да се гледат,като комплекти ключове,код карти и др?
Комшия има фокус тдци 115 и на два пъти компа забравя номера на дюзите,това често срещано ли е?
Определено ще гледам за тдци 100

Потребителски аватар
valentyno
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 23 мар 2014, 16:12
Модел на автомобила: focus 1.8TDdi и служебна Fiesta mk8
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от valentyno » 19 дек 2016, 21:32

И после ФОРД - набедена марка, ако човек решил да купува ФОРД поразгледа форума със сигурност ще се откаже....! _friends_
Валентин Андреев - 0896726037

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от янко » 19 дек 2016, 21:50

Тя марката че си е набедена е факт.От 25г стаж зад волана 22г карам друга набедена марка фиат.Не съм фанатик,но за малко пари вземам кола с екстри и доста безпроблемна.Разните голфове бмв и др. също си имат проблеми,и то по скъпи ,но собствениците им си траят.
Повечето проблеми за дизели за които четох във форума са за хди мотора,имам и такъв на ситроен ц3

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от янко » 14 сеп 2017, 17:40

Здравейте,гледах един фокус за 3100лв в автосалон Мони Варна.Отвън и отвътре колата изглежда добре,мотора работи равномерно и сравнително тихо,не чух как запали защото даваха ток от едно ауди ,а то си беше трактор.Вътре в колата се усещат вибрации и шум,общо взето отвън е по тиха.На какво може да се дължи това?И климатроника сякаш е доста слабичък

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от OgiDogi » 14 сеп 2017, 18:35

янко написа:
14 сеп 2017, 17:40
...Вътре в колата се усещат вибрации и шум,общо взето отвън е по тиха.На какво може да се дължи това?
Вибрациите от двигателя на фокуса се дължат на изпуснал хидравличен тампон, струва около 80 лева.
Заставаш пред колата, сваляш пластмасовата капачка на тампона (иска малко по-здраво дърпане), който е до разширителния съд и поглеждаш гумената мембрана - ако е издута, значи тампонът е изпуснал и цялата тежест на мотора е легнала на твърдо към купето.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
CappY
Потребител
Потребител
Мнения: 245
Регистриран: 05 май 2012, 13:43
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D
Местоположение: гр. Горна Оряховица
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от CappY » 14 сеп 2017, 23:30

Моя опит 2 форда, дизелов 1.8 ТДДи, карам го от 5 години, и един приятел с 1.8 ТДци от 1година.

1.8 ТДДи около 70 000 км.
Наистина има проблем с помпата, ремонта е около 400лв. при някой майстор. След ремонта минах 50 000 км. без проблеми. Зареждай повече нафта и не карай на резерва.
Алтернатор- 150 лв. рециклаж.
Задните електрически прозорци се прецакват - втора ръка не става - чупят се до няколко месеца пак - решението нови пластмаси или както аз направих - направих ламаринени. Не е скъпо, ама занимавка.
Наскоро ми се прецака един ел. клапан - пак в помпата - 250лв.
И на двата форда - централното ми прави проблем през зимата - не всички врати се отключват/заключват от първия път.
Тампона на двигателя на мен ми струваше 120 лв.
Съединител - 300лв.
1.8 ТДДи-то е с малко по-голям въртящ момент в ниските отколкото 1.8 ТДци-то (между 1 000 и 1 500 об.)

Разхода е между 5 и 9. Има катализатор няма филтри. Чипва се за около 400-500лв. Дефакто да се избие, трябва да се кара минимум 4 години.
Климатика се усеща доста, гасил съм 5-6 пъти колата отначало докато свикна с климатик, а сигурно общо съм я гасил не повече от 10 пъти.
Обслужването е около 150лв, без труд.
Надявам се да съм бил полезен. Питай ако има нещо.

1.8 ТДЦИ - разви му се ролката на коляновия вал - 7 клапана на боклука - 300лв. ремонта - като това изключва труда.

На 1 приятел с фокус 1.6 бензин - също се разви ролката - също 300лв. ремонта и пак без труд.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Покупка на Форд Фокус дизел

Мнение от ivo_63 » 01 окт 2017, 16:21

Колеги, харесал съм един Фокус 2009 г. , но е с мотор 1.6 TDCI , мисля че това е стандартния мотор на Пежо , но не съм сигурен. Ако може някакви напътствия какво да гледам и изобщо струва ли си тоя мотор ?

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта