Нов член на форума с няколко въпроса
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 13 фев 2017, 19:54
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Нов член на форума с няколко въпроса
Здравейте колеги. Днес взех на жената една Фиеста Ghia 1.25 Зетек, 1996, автоматиче. Току що е докарах и имам няколко въпроса.
Разгледах форума, но не бях сигурен къде да пусна темата, защото имам различни въпроси, затова я пускам тук. Ако модераторите решът, че не е на място, то се извинявам и нека я преместят на правилното място.
Това ми е първия автоматик, който карам, така че нямам наблюдения.
1.Та по темата - забелязах, че автоматика май издава странен шум, нещо като виене. Но не съм сигурен дали идва от него. Смяната на предавките ми се струва малко мудна. При превключване на задна, от позиция паркинг, малко рязко тръгва. Когато съм спрял и съм на позиция ''D'' мотора малко се тормози. Когато остана на неутрална всичко се успокоява и мотора работи добре. Маслото и филтър сменя ли се на автоматика? Ако да - то какви са му характеристиките и какъв е модела на филтъра? Хмм, звучи малко глупав тоя въпрос, защото даже не знам каква е кутията, но все пак...
2.Агренажния ремък ще се сменя още тая седмица. Утре го поръчвам. Нещо специфично по смяната му? Имам законтрящите щифтове от последния ремонт на един Фокус.
3.Маслото ще се сменя също, даже не го коментирам. Прочетох, че е препоръчително 5W30. Към марка да ме насочите...Мисля си за Motul.
4. Свещите също мисля да ги сменя, въпреки, че пали доста добре.
5.Рециклиране на цялата спирачна система заедно с течноста.
И най-важния ми въпрос - има ли сайт, в който мога да си въведа VIN-a и да си търся частите за моята кола, защото не знам как се казва всичко на немски. Например ЕТКА при АУДИ и realoem.com при БМВ.
МАлко дълга стана темата и ще се радвам на всяка помощ от Ваша страна. Благодаря Ви предварително.
Разгледах форума, но не бях сигурен къде да пусна темата, защото имам различни въпроси, затова я пускам тук. Ако модераторите решът, че не е на място, то се извинявам и нека я преместят на правилното място.
Това ми е първия автоматик, който карам, така че нямам наблюдения.
1.Та по темата - забелязах, че автоматика май издава странен шум, нещо като виене. Но не съм сигурен дали идва от него. Смяната на предавките ми се струва малко мудна. При превключване на задна, от позиция паркинг, малко рязко тръгва. Когато съм спрял и съм на позиция ''D'' мотора малко се тормози. Когато остана на неутрална всичко се успокоява и мотора работи добре. Маслото и филтър сменя ли се на автоматика? Ако да - то какви са му характеристиките и какъв е модела на филтъра? Хмм, звучи малко глупав тоя въпрос, защото даже не знам каква е кутията, но все пак...
2.Агренажния ремък ще се сменя още тая седмица. Утре го поръчвам. Нещо специфично по смяната му? Имам законтрящите щифтове от последния ремонт на един Фокус.
3.Маслото ще се сменя също, даже не го коментирам. Прочетох, че е препоръчително 5W30. Към марка да ме насочите...Мисля си за Motul.
4. Свещите също мисля да ги сменя, въпреки, че пали доста добре.
5.Рециклиране на цялата спирачна система заедно с течноста.
И най-важния ми въпрос - има ли сайт, в който мога да си въведа VIN-a и да си търся частите за моята кола, защото не знам как се казва всичко на немски. Например ЕТКА при АУДИ и realoem.com при БМВ.
МАлко дълга стана темата и ще се радвам на всяка помощ от Ваша страна. Благодаря Ви предварително.
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов член на форума с няколко въпроса
На всеки сайт на производител на масла можеш да си въведеш модела и да разбереш правилното масло.
Виж по бг сайтовете за авточасти по същия начин ти излизат бош номерата на частите.
Изпратено от моя Респром
Виж по бг сайтовете за авточасти по същия начин ти излизат бош номерата на частите.
Изпратено от моя Респром
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 13 фев 2017, 19:54
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Нов член на форума с няколко въпроса
Мерси за отговора. За маслата и консумативите няма проблем. Мисълта ми беше за сайт или програма, в която може да видиш диаграма на частите. Например: http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 9-BMW-520ikilikanzer написа: ↑14 фев 2017, 18:16На всеки сайт на производител на масла можеш да си въведеш модела и да разбереш правилното масло.
Виж по бг сайтовете за авточасти по същия начин ти излизат бош номерата на частите.
Изпратено от моя Респром
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нов член на форума с няколко въпроса
През Microcat може би трябва да пробваш, имах преди инсталирана, търсиш си части по номер, всяка част си има номер, но в един момент спря да функционира, аз смених уин-а на лаптопа и от тогава не съм я инсталирал...
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 13 фев 2017, 19:54
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Нов член на форума с няколко въпроса
Благодаря младежи
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 13 фев 2017, 19:54
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Нов член на форума с няколко въпроса
Здравейте колеги, да споделя малко впечатления от Фиестата.
Върви горе - долу добре. Вече е с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.
Върви горе - долу добре. Вече е с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта