Страница 1 от 1

Нов Ford Focus 1.8 TDCI

Публикувано: 07 мар 2018, 06:05
от Vank1s
Здравейте, вече мога да Ви нарека колеги! :D От 2 дена съм собственик на Ford Focus, 1.8 TDCI, 115 коня, 2003 г. Първият ден се занимавах с вадене на транзитни номера, имах проблеми с пластмасите понеже е внос от Холандия, и се наложи да ги сменям :? . Това ми е първа лична кола! Досега съм карал само Mercedes 124, 2.0 122 hp на бащата и Ford Focus 1.8 115 hp бензин на един приятел. Нямам никакъв опит с дизеловите агрегати. Преди да я закупя прочетох, че често срещан проблем са дюзите, които доколкото разбрах се чупят заради лошото гориво. Нов съм и във форума, затова не знам как да прикача снимки да го видите :D Искам да ми кажете къде са слабите места на 1.8 TDCI, с какво да внимавам, предстои смяна на масло и не знам какво да налея. И като цяло дали съм направил добър избор с двигателя? Хора използващи такъв двигател от къде наливат нафта? Благодаря предварително! :)

Re: Нов Ford Focus 1.8 TDCI

Публикувано: 07 мар 2018, 08:49
от Roninn
И аз си мислих че карам 1.8 TDCI ,но се оказа че бил 1.8 TCD duratorq което би трябвало да е едно и също само по нов модел.Аз карам с пълна синтетика,на 150000 км.от нов е още,слагам оригинален Кастрол за турбо дизел.Слаби места незнам да има тоя модел,виж си подгревните свещи ,инъче по комънрейла може свят да ти се завие,ти си със стария егр и там нещата са по прости.

п.п Честито за колата.

Re: Нов Ford Focus 1.8 TDCI

Публикувано: 07 мар 2018, 11:39
от Vank1s
Всъщност и аз мисля съм с duratorq mechanic-smile

Re: RE: Re: Нов Ford Focus 1.8 TDCI

Публикувано: 07 мар 2018, 20:53
от Roninn
Vank1s написа:Всъщност и аз мисля съм с duratorq mechanic-smile
До колкото знам модела е от 2008 г.Дали е така, някой да потвърди.

Re: Нов Ford Focus 1.8 TDCI

Публикувано: 12 мар 2018, 16:27
от Conan_1
Здравей колега ! Порови от форума темите за тоя мотор , дюзите не се чупят а се износват с времето(200 - 250 000км ) и се рециклират за около 1000- 1200 лв. , започне ли да влиза в авариен режим като я настъпваш на 4 и 5та значи си за рециклиране на дюзите. Страдат тези мотори от спукани вакуумни маркучн често отгоре на мотора, запушени горивни филтри( сменяй го !) и въздух в системата , огледай маркучите за обратната нафта и ако са мазни или на кокъл сменяй ги с хубави на Гейтс. Ако я ръчкаш не я гаси после веднага а я остави да поработи минутка-две на свободна или с времето ще хвърлиш турбината. Ползвай тънко масло 5в30 не като някои 10в40 или даже 15в40 видях веднъж един идиот с тезата че колата била стара . Моята е на 340 000км и не пипа 5в30. Като палиш дай на контакт и чакай да цъкне преди да въртиш .Имаш трети болт който ти държи фаровете отдолу откъм подкалника - махни ги и си ги дръж на двата горни болта , като изгори крушка дане си чупиш ръцете а си сваляш фара и сменяш. Карай и сменяй на по-високи обороти смело ( не като баща ми да я мъчи на 1000 - 1200 ) иначе се запушва и спира да върви . Смени си филтъра на купето защото никой не ги пипа и са наблъскани до горе с боклуци и мизерия! Ако имаш въпроси давай на лични и ще помагам ! :twistednew: