Петна?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 сеп 2023, 11:05
- Модел на автомобила: Фиеста мк5 2004
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Петна?
Здравейте имам форд фиеста мк5 1.25,55kw бензин 2004 не бе палена години сега ми предстои смяна на масло и ремък но майсторът намекна че тези модели при непалене дълго време правили някъкви петна някой има ли си представа за какво ми говори блафира ме за повече кеш ли ще съм благодарен на всяка информация понеже съм малко индиянец с мпстата благодаря предварително
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Вероятно има предвид петна по цилиндрите. Вдигни на крик някое предно колело, включи на първа или втора скорост и се опитай бавно да завъртиш няколко пъти колелото, за да раздвижи буталата. Може да се завърти и директно на шайбата на коляновия вал, когато не е на скорост, но е по сложно предвид достъпа, иначе и по добре от шайбата да се завърти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Дрън-дрън, пали, остави я да поработи 10-15 мин на място и я подкарвай. Има петна в мозъка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Личен опит: след 6 месеца престой без палене отварях главата на съответен автомобил. През аспуха и всмукателния колектор и през клапаните, които са останали отворени, бе влязла влага с въздуха и сегментите се бяха отбелязали с ръждив пояс.
При друг двигател не пален 5 години, подкарват го и за няколко хиляди кМ. вдигна разхода на масло яко. Картинката беше същата, но с много дълбоки язви, които сегментите бяха доизровили.
Така че за петната е тъй. Двигател без консервация седял повече от година е пътник.
Въртене на сухо няма файда, до някъде сипване на нафта след махане на свещите и въртене първо на ръка, после със стартер помага. След това се сипва по 20 грама масло и пак на стартер и после се пали.
Поздрави.
При друг двигател не пален 5 години, подкарват го и за няколко хиляди кМ. вдигна разхода на масло яко. Картинката беше същата, но с много дълбоки язви, които сегментите бяха доизровили.
Така че за петната е тъй. Двигател без консервация седял повече от година е пътник.
Въртене на сухо няма файда, до някъде сипване на нафта след махане на свещите и въртене първо на ръка, после със стартер помага. След това се сипва по 20 грама масло и пак на стартер и после се пали.
Поздрави.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 896
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Всеки двигател, оставен без работа дълго време, особено ако е стоял на улицата през зимата, е застрашен от корозия в цилиндрите поради причините, които описа Митко. Винаги остават отворени клапани и влажният въздух влиза през тях в цилиндрите. Затова каране му е майката 

Знам всички вицове за Форд 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Или припалване през седмица.ivchotr написа: ↑25 сеп 2023, 12:42Всеки двигател, оставен без работа дълго време, особено ако е стоял на улицата през зимата, е застрашен от корозия в цилиндрите поради причините, които описа Митко. Винаги остават отворени клапани и влажният въздух влиза през тях в цилиндрите. Затова каране му е майката
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 896
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Ами да, и това помага. Само двигателят трябва да загрява до работна температура.
Знам всички вицове за Форд 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Петна?
Тя колата вече е престояла, и кво сега да прави основен ремонт ли? Моя Ескорт стоя 3м. пред магазина на този от който го купих, преди това колко е стоял в Германия никой не знае (беше със счупен диференциал. Като я запалихме пушеше като Трабант и имаше 8 компресия, след като се покара 2-3 месеца до пазара в Д-град и оратно, компресията стана 11 и спря да пуши а след като смених и гумичките (каквото беше останало от тях) разхода на масло влезе в границите на допустимото.
П.П. Хубаво си чешем клавиатурите ама човека вече отдавна не се интересува от нас.
П.П. Хубаво си чешем клавиатурите ама човека вече отдавна не се интересува от нас.
Status:Извън линия
Регистриран:чет 14 сеп, 2023 11:05
Последно активен:чет 14 сеп, 2023 12:48
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта