Айде и аз да кажа за моя TDdi, наистина има много електроника. Всичко е електронно и даването на газ /нафта

/ барабар с помпата и още куп други неща. Има три датчика само за температурата на въздуха докато влезе в смукателния колектор, по-натам е доста сложно за обяснение. С две думи има какво да се разваля. Вече съм минал 20-тина хиляди км. с него и нямам грижи освен в началото. Пушеше много, голяма сажда и след сума перипети се оказа ЕГР клапана. Изолираха го и от тогава всичко е о.к.
Върви наистина много, за тея 90 к.с. и 200 Нм въртящ момент се представя доста добре. Горене зависи колко ти е тежък десния крак - градско съм го правил и с 6 и нещо си литра на 100км., отивала и 10 л./100км. зимата на къси разстояния с много натискане. Извън града се представя добре около 5л./100км. при 4 човека и средна скорост 100км./ч.
Това DI е същия като моя без кулера може би?
Разликата най-общо между TDdi и TDCI е:
- при TDCI горивото се впъсква под високо налягане в цилиндрите /1000-1500 бара, зависи коя генерация комън рейл е/
- усъвършенствана електроника за управление на двигателя и не само
- при някои модификации и турбина с променлива геометрия на лопатките /пример 1.6 TDCI 109 к.с. 240 Нм/
- колегата chaosdd

да допълни, знам че разполага с доста информация

по въпроса с модификациите на двигателите.
Това мога да кажа за сега, доволен съм и ми се оправдаха очакванията от автомобила

, возията е добра въпреки че моя е на 14-ки джанти, окачването е стегнато и изключително здраво за нашите пътища.
@mrdds няма да съжаляваш, ако наистина вземеш Фокус с тоя мотор 1.8 TDdi добра машина е. Стига да е читав естествено. Успех ти желая в избора на Фокусник

!