Ще си купувам Мондео....;)

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
carvin
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Ще си купувам Мондео....;)

Мнение от carvin » 30 апр 2007, 17:54

Здравейте,

Отскоро следя форума /а сега вече се регистрирах официално/ и бих искал да ми дадете мнението си за покупка на Мондео '99 1.8TDi комби.
Мисля че двигателя е 90к.с. но как да бъда сигурен?
Моля дайте инфо,който има този модел, как е като двигател и има ли някакви по-генерални проблеми /бтв имам лош опит със Сиера 1.8ТД/.
Ще оценя всякаква информация, вклщчително и за какво точно да гледам при покупката на колата.

Благодаря на всеки отзовал се ;)

Поздрави!
The Silent Man....

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 30 апр 2007, 19:21

Щом имаш опит значи ще ти е по-лесно!Аз лично не съм много по дизеловите автомобили,но това което ще прочетеш по-отдолу определено е вярно.

http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559" onclick="window.open(this.href);return false;

carvin
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от carvin » 30 апр 2007, 19:34

Мерси за пост-а ;)
Тази статия вече я прегледах,както и доста неща от форума.интересуваме повече мнението на собственицитена въпросното Мондео'99 1.8ТД.
Какви са техните наблщдения,проблеми и съвети :)

Поздрави!
The Silent Man....

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 апр 2007, 22:46

Перфектния мотор /явно сиерата е била съсипана като си я взел/ не е капризен, харчи колкото конкурентите, тих е, няма вибрации /просто ако не знаят пасажерите, че се возят на дизел ще си мислят, че е бенз/ и най-важното зимата пали без проблеми!

Колкото до това, че е само 90 кс. не трябва да те плаши, защото реалната мощност /въртящия момент/ е доста висок 178нм при 2200обр./мин, докато 2.0 16V е 176нм при 4000обр./мин - тоест без проблеми си дърпа по баирите с четири човека и багаж!

Реалния разход е ~7-8/100 в София и ~ 5 на дълго /до 120км/ч. - след това си лапа/; докато 2.0 си гори 11-12 в Сф и 7-8 на дълго!

Съветвам те да се насочиш към Комби версиите - реално са доста по широки /по външни габарити са по-дълги с 15см./ от седаните и хечбеците /определено на баща ми седана е доста по-тесен на втория ред и тавана е по-нисък - е верно аз см 190см, ама си има разлиака/; багажника на комбито е меко казано огромен /по-голям е от на Волво 740/ 29инчов телевизор в кутията се събира отзад без да буташ задните седалки; това детси колички, колелета и т.н. са без проблеми; освен това щората е много качествена и приятно скрива съдържанието на багажника! Другото сериозно предимство на комбито е, че има различно задно окачване от седана и хеча - тоест доста по-здраво!

Поддръжката на дизела е доста по-елемнетарна от на бенз верисии и единствения скъп консуматив е смяната на двата ангренажни ремъка!

Ако си решил да купуваш мондео прегледай следните неща:

-предни спирачки - да не са криви дисковете /колата е тежка/ - вдигаш до 100-110 и натискаш спирачката - ако няма вибрации вс. е ок - ако тресе ти трябват нови дискове и накладки!
-тампони /втулки/ на предните носачи - самите те не са скъпи, но за труд искат по ~ 30 на носач /предлагам точно тези части да ги купуваш само от МП - много патих и зам, че ментетата не изкарват дълго/
-биалетки - най-вероятно са сдали багажа - но смяната им с каествени те оправя поне за 70-80 000км.
-тампони на стабилизиращата щанга - смешно евтини са, но са гадни за смяна

От зад /при комбитата/:

-огледай добре надлъжните щанги /те всъщност приличат на летви и в тях има отвор през който минават жилата за ръчната/ - за усуквания или деформации /най-добре огледай друго комби преди това за което собственика ти гарантира, че е ок/ - това ти го поствам, защото нашите гумаджии масово вдигат колата на крик за тях /то иначе им е доста удобно/, при което ги нараняват механично /те обикновенно леко поддават и малко се усукват/, но много бързо след това се скапва тампона от към купето, измества се ъгъла на окачването и често се къса надлъжната щанга /и аз и много от колегите във форума с комбита сме патили, но затова сега сме много внимателни като ни сменят гумите/ кофтито, е че ги има само в МП и са ~ 150лв за бр. в комплект с тампона!
- задните биалетки - евтини са и са лесни за смяна/като при предните/

Това са основните проблеми срещани при Монди, но общо взето не са страшни и стига да използваш качествени части и добър сервиз повече няма да се занимаваш с тях! Аз вече го тормозя моето близо 80 000км. и честно казано съм доста доволен!

пп: влез ми в профила и разгледай постовете и ако евентуално имаш допълнителни ? питай :wink:

carvin
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от carvin » 01 май 2007, 11:23

Благодаря много за изчерпателния отговор chains;)
Мондеото,което изскамда вземам е '99г ако случайно знаеш някаква особеност за тозимодел,примерно за двигателя или някакви други неща на които да обърна внимание ще се р адвам да допълня представата си ;)

БТВ кколата е Ghia ;) Видях че във форума ги тачат доста надявам с е даимам късмет.

ПС:Колата има счупена предна броня,къде може да с е оправи и има ли някой който може д а я залепи?

10х на всички ;)
The Silent Man....

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 май 2007, 12:24

за лепене на брони - като тръгнеш от Хемус нагоре по пътя на 94 отляво има едни пичове дето само с такива работи се занимават. честно казано не съм ходил там но всеки ден минавам и е тъпкано с коли, явно добре работят

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 май 2007, 12:49

За броните ако ти се занимава има тема във форума( в момента не ми се търси), намери я. Относно различните методи пробвах метода на Лъчо- много по-лесен е и става по-добре и по-здраво.

carvin
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от carvin » 01 май 2007, 14:04

Здравейте,

Намерих темата...мерси за отзивите;)
БТВ има ли други 1.8ТДи двигатели,които да не са 90к.с.?
Ще се р адвам и наоще съвети за покупката на 1.8ТДи Мондео Джиа :)
Съжелявам че съм толкова досаден ама първа кола си вземам :oops:

Айде със здраве ;)
The Silent Man....

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 май 2007, 14:55

само това е дизеловия двигател на Мондео

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 май 2007, 23:37

А Джия в общи линии значи по-качествено сглобен модел с доста по-добра шумоизолация, по-луксозна и с повече екстри - иначе вс останало си е като на другите версии!

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта