Как се измерва официално градски/извънградски разход

Връзки към страници свързани с ФОРД и други интересни сайтове
Отговори
Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Как се измерва официално градски/извънградски разход

Мнение от cenzor » 30 юли 2008, 12:07

http://www.vcacarfueldata.org.uk/inform ... scheme.asp
Fuel Consumption Testing Scheme
Cymraeg Cymraeg

The fuel consumption testing scheme is intended to give car buyers comparative information about the fuel consumption of different models in standard tests.

Nearly all new car models which are type approved for sale in Europe have to undergo the standard tests to determine their fuel consumption. This booklet contains the results of those tests supplied to the DfT for new cars expected to be on sale after May 2007.

WHAT ARE THE STANDARD TESTS?

Official fuel consumption test procedures have been in use since the 1970's. EU Directive 80/1268/EEC (as last amended by 2004/3/EC) describes the tests which the all new cars on sale after 1 January 2001 have been required to take.

FUEL CONSUMPTION TEST (Directive 80/1268/EEC as amended by 2004/3/EC)

The new test has been agreed internationally and provides results that are more representative of actual average on-road fuel consumption than previous tests. There are two parts: an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust emission classification for the model of vehicle in question.

The cars tested have to be run-in and must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.

Urban cycle
The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20°C to 30°C on a rolling road from a cold start, i.e. the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerations and idling. Maximum speed is 31 mph (50 km/h), average speed 12 mph (19 km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4 km). The cycle is shown as Part One in the diagram below.

Extra-urban cycle
This cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving and the remainder accelerations, decelerations, and some idling. Maximum speed is 75 mph (120 km/h), average speed is 39 mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3 miles (7 km). The cycle is shown as Part Two in the diagram below.

Combined Fuel Consumption Figure
The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part.

Изображение

Често се задава въпроса : "Защо се различава разхода от книжката спрямо моя разход на гориво". Мисля, че линка по-горе е полезен за отговор на подобен въпрос. :mrgreen:


P.S. За колегите, които не се оправят много с английския - ето автоматичен(не много добър, но става) превод от google на горния цитат:
http://translate.google.com/translate_t?sl=en&tl=bg" onclick="window.open(this.href);return false;
Разхода на гориво схема за изпитване е предназначен да даде купувачите на коли сравнителна информация за разхода на гориво на различни модели в стандартните тестове.

Почти всички нови модели коли, които са типово одобрени за продажба в Европа трябва да преминат през стандартни тестове за определяне на тяхната консумация на гориво. Тази брошура съдържа резултатите от тези изследвания, предоставени на DfT за нови автомобили се очаква да бъде в продажба след май 2007.

Какви са стандартните тестове?

Официален консумацията на гориво тестовите процедури са в употреба, тъй като на 1970. ЕС Директива 80/1268 / ЕИО (последно изменен с 2004/3/EC) описва тестове, които всички нови автомобили за продажба след 1-ви януари 2001 година са били длъжни да вземат.

Потреблението на гориво тест (Директива 80/1268 / ЕИО, изменен с 2004/3/EC)

Новият тест е договорено и международен план предвижда резултатите, които са по-представител на действителното средно на автомобилния разход на гориво, отколкото предишните опити. Има две части: един градски и извънградски градски цикъл. Изпитът цикъл е същата като тази, използвана за определяне на емисии на изгорели официалното класиране за модел на моторно превозно средство.

Автомобилите трябва да бъдат тествани навечерието и трябва да бъде управляван в продължение най-малко 1800 мили (3000 километра) преди тестването.

Градски цикъл
Градският изпитателен цикъл се извършва в една лаборатория, в една обикновена температура от 20 ° C до 30 ° C за свиване на пътищата от студ на проекта, т.е. на двигателя не тече за няколко часа. Цикъл се състои от серия от accelerations, постоянна скорост, decelerations и idling. Максималната скорост е 31 mph (50 км / ч), средна скорост 12 mph (19 км / ч) и изминатото разстояние е 2,5 мили (4 км). Цикъл е показан като част едно в схемата по-долу.

Екстра-градски цикъл
Този цикъл се провежда непосредствено след градски цикъл и се състои от приблизително половината стабилна скорост на водача и останалата accelerations, decelerations, както и някои idling. Максималната скорост е 75 mph (120 км / ч), средната скорост е 39 mph (63 км / ч) и изминатото разстояние е 4,3 мили (7 км). Цикъл е показан като част Две в диаграма по-долу.

Комбиниран консумацията на гориво фигура
Комбинираният фигура е представена за градски и извънградски градски цикъл заедно. Поради това е една средна стойност на двете части на теста, претеглени с разстоянията, които във всяка страна.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Отговори

Върни се в “ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта