Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
оpex го е обяснил много добре, потвърждавам го от опит. Изключвайки варианта "диво менте", който не е чак толкова често срещан, причините за краткия живот на тампоните са в изтърваната геометрия на окачването. Там се е случило нещо, заради което нормалното им положение се е променило и стоят под напрежение. Дали ще е заради джанти 18-ки, дали заради кривотии и поражения от дупки, дали неправилен реглаж...трябва да се изясни, преди да се присъпи към смяна.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
Ами едно време на мен като ми късаше тампоните го отдавам само на казуса менте и стил на шофиране, тогава колата ми беше стандартно окачване джанти 15 всичко сток и реглаж си имаше и се правеше профилактично, тези дни мисля да я кача на машината обаче, че след свалянето на магарето и рейката и сега като сложих 15ки не ме кефи как се държи.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
Намерих си листа от последния реглаж. На него се вижда това, за което говорех в по-горния дълъг пост - под "Окончателни стойности" за ляво/дясно +00.20* градуса - ако някой си прави реглаж нека каже да го направят на +00.10*, респективно общата сходимост да е +00.20*. В английските форуми съм чел, че ги правят дори на 00.00*, но това са настройки за предимно магистрално каране.
Между другото ако някой е обръщал повече внимание на Ф1 ще придобие представа защо. За пример болидите ги настройват по следния начин:
\-------/ -предни гуми
- - |
- - |
.\-----/ -задни гуми
като колко са отворени вече зависи от пистата (подсказка: засукана, като Монако или 'права', като Монца)

пп Това е със 195/50/16 гуми и спортните пружини, при които гумата е 1-2см в калника, а стандартното положение на носачите е значително извито на горе спрямо равнината на пътя и съответно тампоните са постоянно напрегнати. Тампоните са още сравнително здрави, като носачите са 'моднатите' с два малки тампона, а не е реално колко бой са отнесли откак са сложени, включително и няколко обиколки на Дракон.
Между другото ако някой е обръщал повече внимание на Ф1 ще придобие представа защо. За пример болидите ги настройват по следния начин:
\-------/ -предни гуми
- - |
- - |
.\-----/ -задни гуми
като колко са отворени вече зависи от пистата (подсказка: засукана, като Монако или 'права', като Монца)

пп Това е със 195/50/16 гуми и спортните пружини, при които гумата е 1-2см в калника, а стандартното положение на носачите е значително извито на горе спрямо равнината на пътя и съответно тампоните са постоянно напрегнати. Тампоните са още сравнително здрави, като носачите са 'моднатите' с два малки тампона, а не е реално колко бой са отнесли откак са сложени, включително и няколко обиколки на Дракон.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
Някой друг сменял ли е тампоните с полиуретанови.


-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
А ти сложи ли полиуретана.,/ Ако си, дай повече инфо. Ако не си, пробвай да направиш тампоните на две половинки а не като мен, един цял.
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.
Не съм го сложил още. Тепърва предстои, но преди да се заема, реших да потърся мнения и препоръкиpeigera написа:А ти сложи ли полиуретана.,/ Ако си, дай повече инфо. Ако не си, пробвай да направиш тампоните на две половинки а не като мен, един цял.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта