4-2-1 OHC

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

4-2-1 OHC

Мнение от Sierrata » 27 фев 2012, 22:15

Колеги от къде мога да си набавя такъв колектор или да се изработи да кажем _friends_
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: 4-2-1 OHC

Мнение от Danchev » 27 фев 2012, 23:41

http://www.burtonpower.com/catalogsearc ... T+MANIFOLD" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако тръгне да се прави и искаш да работи и изглежда добре парите са горе долу същите. Най - лекият финансово вариант е да потърсиш от Капри 1.6 ама пък си е трудна работа.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 4-2-1 OHC

Мнение от ludavoda » 16 мар 2012, 01:37

Така и не ми останаха пари да направя една хубава генерация за xr-а, а щеше да тръгне доста по-здраво...
Има много хора, които ще ти направят добра генерация. Провери добре преди да се съгласиш. Търси човек с направена от "тях" генерация за да се увериш дали е здрава. Едно от важните неща е да е изработена от качествени материали. Има опасност да ти прогори скоро след слагането и тогава парите ти отиват на вятъра... Гърне се сменя, но няма как да закърпиш качествено колектор...

Успех в начинанието...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 4-2-1 OHC

Мнение от Sasho85 » 16 мар 2012, 20:42

Между другото на ХР-а генерацията е 4-2-1 8)

А по твоя въпрос имаш три варианта:
1-обикаляш ауспухджиите и гледаш кой има машина за огъване на тръби, след това се спазарявате за цена
2-купуваш от Ибей или от някой чуждестранен форум готова генерация
3- и който аз направих, обикаляш пак ауспухджиите и събираш изрязаните кривки от старите тръби и после си ги нареждаш и заваряваш. Гледай всички тръби да са с еднакъв обем
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: 4-2-1 OHC

Мнение от Danchev » 16 мар 2012, 21:52

На XR-ките ако 4-ката не беше 100 кила чугун щеше да е чудна :) чак двойката е както си требе.
Трябва и фланче на фреза, лазер или вода, после трябва и да се челоса след заварките.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 4-2-1 OHC

Мнение от Sierrata » 17 мар 2012, 04:41

Има много варианти но аз конкретно питах ако излезе нещо направо сток за охц то май е каприджииско оригинално, целта беше уж да избегнем изработка :)
Изображение
Only cosworth is my God

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта