Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 06 сеп 2009, 17:40

Да си призная не съм сигурен, как да се раазбере, че скоростната кутия е тип 9. Просто това е информацията, която намерих в един каталог за части за Форд Капри 2.8i Предполагам трябва да пише някъде. Мисля утре да питам в Мото-Пфое, ако знаят.

bonso

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от mitakacapri » 13 сеп 2009, 12:32

http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=160" onclick="window.open(this.href);return false; Провери тук :D

Потребителски аватар
vanio27
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 31 мар 2009, 02:34
Модел на автомобила: GRANADA 2.8i V6 , GRANADA 2.3 V6 , Fiesta 1.8 Diesel,Mitsubishi Pajero 2.5 TDI , Toyota Corola 2.0 Diesel
Местоположение: Stara Zagora
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от vanio27 » 14 сеп 2009, 04:24

извенявам се ... само да питам може ли да се сложе 4ип на 2.8 механи4на инжекция ????

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 18 сеп 2009, 14:42

не съм съвсем сигурен, но според мене не може да се сложи чип на механична инжекция k-jetroniik.

bonso

Потребителски аватар
vanio27
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 31 мар 2009, 02:34
Модел на автомобила: GRANADA 2.8i V6 , GRANADA 2.3 V6 , Fiesta 1.8 Diesel,Mitsubishi Pajero 2.5 TDI , Toyota Corola 2.0 Diesel
Местоположение: Stara Zagora
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от vanio27 » 19 сеп 2009, 04:44

:cry: :cry: :cry: :cry: жалко ..... бладаря все пак за инфо.-то :)

м20м
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 30 мар 2008, 09:58
Модел на автомобила: granada 2.3;taunus17mp3
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от м20м » 28 сеп 2009, 11:38

Колеги извинявамсе предварително ,че задавам този въпрос тук..интересуваме, къде са отбелязани кубатурите на 2,4; 2,6; 2,8 и 2,9 двигатели на блоковете им...по какво друго може да се разпознаят....намерил съм няколко двг.но никой не знае колко са кубика..

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 29 сеп 2009, 00:02

По кода на мотора. Три букви на латиница.

1. Първа позиция е обем на двигателя:
L - 1.6
R - 1.8
N - 2.0
Y - 2.3
A - 2.4
S - 2.5
P - 2.8
B - 2.9
H - 3.0

2. Втора позиция е Модификация на двигателя. Зависи дали е бензин, дизел, редови или V - обраазен. При V - образните:
R / 4 - инжекционна система
Y - висока степен на компресия
..... и т.н.

3. Позиция трета
Зависи от модела на автомобила

Например - Капри 2.8i е с код на двигателя PRN, Гранада 2.3 има код YYU, YYP. Скорпио 2.9 има код BRF, BRC и т.н.

Ако искаш потърси кода, който е набит на двигателя и пиши. Ако го има в каталозите ще ти кажа колко кубика е.

Поздрави,
bonso

м20м
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 30 мар 2008, 09:58
Модел на автомобила: granada 2.3;taunus17mp3
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от м20м » 02 окт 2009, 16:10

два от фордовете отпадат ...кода който видях на третия е ARD-по това май излиза 2,4...125к.с .за сега отпада като вариант незнам какво ви е мнението, но май 2,9 е по-добър вариант знам, че 2,9V6 -24 е по добре, но трудно се намира

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 02 окт 2009, 21:32

код ARD: Форд Скорпио след '85 г. 125 к.с., 2.4 бензин EFI, V6

Ако ще е V6 според мен е по-добре е да е поне 136 к.с. карбуратор или 150 к.с. механична инжекция. Иначе за 125 к.с. може да се търси и редови мотор. Разбира се всеки си преценява, а и зависи какъв е бил оригиналния двигател на автомобила. На Гранада ли ще се монтира?

Поздрави,
bonso

м20м
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 30 мар 2008, 09:58
Модел на автомобила: granada 2.3;taunus17mp3
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от м20м » 03 окт 2009, 14:49

На гранада ще го монтирам..като намеря разбира се .В момента е с 2,3V6 и идеята ми пак да е V6 но по-мощен 2,8 ;2,9 или 2,9 V6-24с ръчни скорости...4-цилидровия мотор нещто не ми допада за гранадата.Във'Ford scene international ' имаше едно капри с двигател BMW-6цил. но щте се отвори доста работа и време да стане пък и регистрация после...Като се размисля май най -добре е да взема
цяло скорпио и да се прехвърли двигатела и инсталацията,пък за диференциала щте видя по-натам...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 11 окт 2009, 14:48

Малко видео от drag day- a днес на пистата до Дупница;


http://www.youtube.com/watch?v=WpHKR8WTDMI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Bonso на 18 апр 2011, 21:48, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 12 окт 2009, 19:24

Олееее повечето от тук нямаме шанс .Браво :D *00133*

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от cosworth team ruse » 12 окт 2009, 20:01

*00133* =D>:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 12 окт 2009, 20:16

Благодаря, но да си призная резултатите не бяха много добри. :)

От три опита най- добро време 17.25 секунди за 1/4 миля ( при каталожни данни 16.2) *00143*

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 06 дек 2009, 20:37

Вече сме екипирани с 5 - степенна кутия N9 . Трябва да се преработи малко скоростния лост, защото при втора опира в ръчната, но това не е проблем. На първи впечатления колата я усещам много по- добре. Разбира се, когато се засече времето на 1/4 миля ще знам дали наистина има ефект :D

Bonsata

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от venom4o » 13 дек 2009, 10:26

Действай ! :D: :D:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 17 яну 2010, 13:16

Помагайте, какви предни пружини ми трябват за Каприто? Оригинално си беше с 1.6 мотор. Откакто сложих 2.8 двигател предницата "клекна" доста сериозно. Идеята ми е да подменя пружините с такива от Капри 2.3 или 2.8, но незнам дали въобще се продават някъде и какви са цените.

bonso

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от venom4o » 19 яну 2010, 19:16

Имам от Сиера предни и задни ако ти вършат работа

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от jack71 » 19 яну 2010, 20:29

с пружините и аз го ядах. първо сложих задни от сиера. прекалено твърди , дълги и яки излязаха. скъсих амортисьорите но по този начин остават под силно напрежение и ме дошубя. с натискане на предницата пружината изобщо не се свива. после сложих от голф. понеже са спираловидни в двата края и са по-дълги ги отрязах по половин врътка. сега предницата е добре балансирана като я натискам на ръка пружинира, стойката е добра.
мотора е 2.8 6цил.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 24 яну 2010, 19:49

Намерих пружини за Капри V6 в motomobil.de, но са 84 евро за 2 бр. Малко множко пари са, но ако не намеря подходящи в BG май ще ги поръчвам другия месец на заплата.

bonso

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта