Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 24 яну 2009, 18:05

От доста време се каня да кача малко снимки от реставрацията на Капри- то, но все не остава време. И така до днес.

Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше :? Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 колата вече придоби вид. 8)

Две- три добри думи за автомобила: Когато видях тази кола за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.

Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).

Който не е карал Капри- препоръчвам да опита :D

Изображение


bonso
Последна промяна от Bonso на 17 апр 2011, 22:36, променено общо 28 пъти.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 24 яну 2009, 18:17

Малко снимки от реставрацията на ретро машината :D:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна от Bonso на 18 апр 2011, 21:45, променено общо 14 пъти.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 24 яну 2009, 18:30

В момента се работи върху мотора на Форд - а. Там има още какво да се направи, но ще стане.

Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор, който подготвям е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион на bosh и 160 к.с. от Форд Гранада. Предвидил съм и монтиране на спортен разпределителен вал на kentcams от който по каталог би трябвало да изстискаме още допълнителни 22 к.с., както и спортен филтър K&N. Ще се свалят главите с един милиметър, както и планирам да олекотя маховика с 3 килограма. Ще има малко играчка с подмяната на скоростната кутия, както и ще се наложи вероятно да се преправят лапите на мотора, но няма начин :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна от Bonso на 06 юни 2010, 15:45, променено общо 20 пъти.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 24 яну 2009, 18:42

Като цяло колата е добре, въпреки че непрекъснато има нещо за дооправяне. А и повечето неща са правени и преправяни при познати, приятели или със собствен труд и на части. Става бавно и не е като за изложба, но това са ми възможностите :D

Bonso
Последна промяна от Bonso на 13 юни 2009, 17:41, променено общо 6 пъти.

Потребителски аватар
CH2385AH
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 31 авг 2007, 19:41
Модел на автомобила: ford fiesta
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от CH2385AH » 24 яну 2009, 20:20

доста труд си хварлил =D>:
само така и за напред :)

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 24 яну 2009, 21:24

:shock: Хубава количка е това Каприто ей,яд ме е че не се вредих и аз за едно на времето ,сега има едно но е разглобено до дупка ей така си стой от години :? Абе за каква кола са първите ти гърнета или са точно за Капри.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от cosworth team ruse » 24 яну 2009, 22:24

това капри е станало много красиво _friends_ >:D<: :D:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 25 яну 2009, 10:09

Гърнетата ги правих преди време при yassimoto. Ще трябва да го питам понеже той е по- наясно.

Поздрави,
Bonso

Потребителски аватар
vessomitkov
потребител
потребител
Мнения: 560
Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от vessomitkov » 25 яну 2009, 23:53

Тая работа с кърпежа е най-важната! Надявам се добре да си я консервирал за да ни радва по пътя още доста годинки *00143* . А мотора много ми се иска да го чуя как ще работи като го сложиш.

Потребителски аватар
migcho
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 29 мар 2008, 20:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.25
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от migcho » 12 фев 2009, 13:39

Красота.

Дълго време да се радваш на количката колега :!:

Потребителски аватар
booger
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 03 фев 2008, 10:45
Модел на автомобила: Ford Taunus 17m
Местоположение: Vidin \ Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от booger » 13 фев 2009, 09:15

Евала колега колата е станала супер, карай с голяма усмивка :D: зад волана.
Пишете ми ако имате информация за Ford Taunus 17m 1961 г.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 01 апр 2009, 20:39

Двигателят вече е в коша 8) подготвяме се за събора в края на месеца. Имам малко грижи с кардана, както и със скоростния лост, но вярвам, че проблемите ще се решат. Набихме риза на единия цилиндър, както и се наложи да купя две глави от друг мотор, защото тези не бяха добре. Престъргахме ги, пипнахме малко клапаните и вече са о.к. Сложих нови сегменти и нови повдигачи. Нова водна помпа, гарнитури и термостат и това е. :D

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна от Bonso на 06 юни 2010, 15:05, променено общо 8 пъти.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 19 апр 2009, 10:46

Инжекциона вече е сглобен :D Преправихме кардана в един сервиз на Ломско шосе, който ми препоръчаха. Вече е готов и монтиран. Инсталацията е прекарана, като имах малко грижи с намиране на ралета и комутатор, но и това вече е о.к. Скоростен лост също се намери и е монтиран. Стойка за алтернатора също вече е налична. 8) Остава да закачиме генерацията, да прекараме обратния бензин за резервоара и да монтираме радиатора и бензиновата помпа. Ако не се появят някакви проблеми другата седмица Вторник - Сряда трябва да запалиме мотора. Стискайте палци *00133* *00143*

bonso
Последна промяна от Bonso на 13 юни 2009, 17:42, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от blago870208 » 20 апр 2009, 00:08

като гледам и V8 ще сабере това капри :D:
само така дано доваршителните минат без препятствия . успех

Потребителски аватар
vessomitkov
потребител
потребител
Мнения: 560
Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от vessomitkov » 21 апр 2009, 00:13

Бонса много жица сте разхвърляли из коша бре :lol: . Палците ги стискаме от отдавна, нали ще ходим заедно към Калояново _friends_

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от Bonso » 27 апр 2009, 00:37

Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i :D :

http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

bonso

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от DigiPro » 27 апр 2009, 18:49

Bonso написа:Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i :D :

http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

bonso
Брей той огън чак хвърля :) Много добре става колата.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от ludavoda » 28 апр 2009, 03:10

Догодина на драг-а, живот и здраве да е, очаквайте Капри - убиец....

Близо 200 коня - дзвер...

Потребителски аватар
vputsov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
Модел на автомобила: MK4 escort RS
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от vputsov » 14 май 2009, 01:40

очаквам те :D :D :D

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Мнение от ludavoda » 14 май 2009, 10:38

Vputsov, вчера карах Каприто - сериозна работа. Направо лепи за седалката...
Колата още няма оборотомер и скоростомер, чисто новата бенз. помпа свири, звука е малко гаден, предстои разработване 1000-2000 км., реглаж на клапани и други неща, но като цяло е много добре. От мене има и един филтър K&N... Нали е със задно - тръгва невероятно добре... Мисля, че ще видиш зор с твоя турбалан... Но все пак говоря наизуст - докато колата не се дръпне с няколко автомобила, няма как на усет да се определели, колко върви...
Бонсо й е подготвил стартове с Golf KR и ABF. Има и една Vectra C20XE, дето му е подръка също. Ако ги бие - ще търсиме по-силни съперници.

Но нека той ви каже по-подробно, че му отнемам правото да ви се похвали лично :)

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта