Страница 1 от 10
Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 18:05
от Bonso
От доста време се каня да кача малко снимки от реставрацията на Капри- то, но все не остава време. И така до днес.
Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше
Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 колата вече придоби вид.
Две- три добри думи за автомобила: Когато видях тази кола за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.
Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).
Който не е карал Капри- препоръчвам да опита
bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 18:17
от Bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 18:30
от Bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 18:42
от Bonso
Като цяло колата е добре, въпреки че непрекъснато има нещо за дооправяне. А и повечето неща са правени и преправяни при познати, приятели или със собствен труд и на части. Става бавно и не е като за изложба, но това са ми възможностите
Bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 20:20
от CH2385AH
доста труд си хварлил =D>:
само така и за напред
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 21:24
от Plamen CONSUL 73
Хубава количка е това Каприто ей,яд ме е че не се вредих и аз за едно на времето ,сега има едно но е разглобено до дупка ей така си стой от години
Абе за каква кола са първите ти гърнета или са точно за Капри.
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 24 яну 2009, 22:24
от cosworth team ruse
това капри е станало много красиво
>:D<:
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 25 яну 2009, 10:09
от Bonso
Гърнетата ги правих преди време при yassimoto. Ще трябва да го питам понеже той е по- наясно.
Поздрави,
Bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 25 яну 2009, 23:53
от vessomitkov
Тая работа с кърпежа е най-важната! Надявам се добре да си я консервирал за да ни радва по пътя още доста годинки
. А мотора много ми се иска да го чуя как ще работи като го сложиш.
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 12 фев 2009, 13:39
от migcho
Красота.
Дълго време да се радваш на количката колега
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 13 фев 2009, 09:15
от booger
Евала колега колата е станала супер, карай с голяма усмивка
зад волана.
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 01 апр 2009, 20:39
от Bonso
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 19 апр 2009, 10:46
от Bonso
Инжекциона вече е сглобен
Преправихме кардана в един сервиз на Ломско шосе, който ми препоръчаха. Вече е готов и монтиран. Инсталацията е прекарана, като имах малко грижи с намиране на ралета и комутатор, но и това вече е о.к. Скоростен лост също се намери и е монтиран. Стойка за алтернатора също вече е налична.
Остава да закачиме генерацията, да прекараме обратния бензин за резервоара и да монтираме радиатора и бензиновата помпа. Ако не се появят някакви проблеми другата седмица Вторник - Сряда трябва да запалиме мотора. Стискайте палци
bonso
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 20 апр 2009, 00:08
от blago870208
като гледам и V8 ще сабере това капри
само така дано доваршителните минат без препятствия . успех
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 21 апр 2009, 00:13
от vessomitkov
Бонса много жица сте разхвърляли из коша бре
. Палците ги стискаме от отдавна, нали ще ходим заедно към Калояново
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 27 апр 2009, 00:37
от Bonso
Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i
:
http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bonso
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 27 апр 2009, 18:49
от DigiPro
Bonso написа:Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i
:
http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bonso
Брей той огън чак хвърля
Много добре става колата.
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 28 апр 2009, 03:10
от ludavoda
Догодина на драг-а, живот и здраве да е, очаквайте Капри - убиец....
Близо 200 коня - дзвер...
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 14 май 2009, 01:40
от vputsov
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Публикувано: 14 май 2009, 10:38
от ludavoda
Vputsov, вчера карах Каприто - сериозна работа. Направо лепи за седалката...
Колата още няма оборотомер и скоростомер, чисто новата бенз. помпа свири, звука е малко гаден, предстои разработване 1000-2000 км., реглаж на клапани и други неща, но като цяло е много добре. От мене има и един филтър K&N... Нали е със задно - тръгва невероятно добре... Мисля, че ще видиш зор с твоя турбалан... Но все пак говоря наизуст - докато колата не се дръпне с няколко автомобила, няма как на усет да се определели, колко върви...
Бонсо й е подготвил стартове с Golf KR и ABF. Има и една Vectra C20XE, дето му е подръка също. Ако ги бие - ще търсиме по-силни съперници.
Но нека той ви каже по-подробно, че му отнемам правото да ви се похвали лично