Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 29 яну 2011, 00:24

или табуретки...
:)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 30 яну 2011, 12:09

Дайте идеи за бели габаритни крушки...
Ама да са бели...

Купих си едни, продавачът вика - това е най-белото възможно...
Да ама направо си синеят. Бонсата ме скъса от бъзици...

А старите пък много жълтеят, направо мъгла...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 30 яну 2011, 21:29

На Е34-ката сложих такива с девет светодиода и светят бяло. Ама комплекта беше около 25лв.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Pyrhel » 30 яну 2011, 23:27

ludavoda написа:продавачът вика - това е най-белото възможно...
Да ама направо си синеят. А старите пък много жълтеят, направо мъгла...
Попринцип бял цвят от диоди няма как да се извади. Светлината синее и белия ефект се докарва с жълтеникав прах. При диодите лошото е, че не знаеш в коя дупка са правени и супер трудно се нацелват добри. В момента водя преговори с едни, дето са по-големи цигани от мене и не искат да ми смъкнат от цената за голямо количество. Ако се договорим - ще ти пиша какво е станало :)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 31 яну 2011, 00:05

Ще ти бъда благодарен...
Мен синьото не ме дразни чак толкова много, но тия около мен ме скъсаха от бъзик...

Сашо, тия твоите да не са едни големи, дето приличат на "грозд"?

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 31 яну 2011, 21:51

Ето за тези става въпрос.

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0" onclick="window.open(this.href);return false;
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 05 фев 2011, 15:44

ludavoda написа:Данчев, дай некакви идеи за леки предни седалки...
http://promod.bg/offer/58.html" onclick="window.open(this.href);return false; тук би трябвало да се събереш
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 фев 2011, 01:06

Данчев, благодаря ти...

Едни подобни, на същата цена съм гледал... к'во да ти кажа - не са моите седалки...

Иначе се събирам - верно е...

В крайна сметка, ще си купя (живот и здраве да е) такива, някакви...

Аз исках малко по-оригинални седалки... има в нет-а, ама все по една, а на мен ми трябват две. Гадно ми е само шофьорската да е спортна, а другата обикновена. Като ще е гарга - рошава да е...

Тия седалки са едно от основните ми неща за намаляване на теглото...
Понеже, не мога да накарам колата, да върви повече - значи, намаляваме теглото :)

Засега се справям добре. Последното мерене на колата, на кантар за камиони показа 820 (ако не се лъжа) килограма...
Показа ги, колата беше празна (т.е. без мен), но със 20-25 литра бензин...
Кантарът, дето я мерих на него, отчита +/- 20 кг., ама нещо не ми се струва възможно?!
Това беше точно след кърпенето, без "кичета", с кухи декоративни прагове, без задните седалки, багажника опоскан целия, малък (45 amp/h) акумулатор, без стойка на акумулатора, без задна чистачка и т.н.

В "сток" вариант колата би трябвало да тежи 950 кг., няма как да съм свалил над 100 кила. Малко ми е съмнително, ще ходя пак да я меря...

Та исках да кажа, че ми остава още да сменя седалките и евентуално (още го обмислям) да изрежа дъното на багажника и да сменя резервоара с алуминиева туба (вече купена)...
Просто не сещам какво още може, без да се разваля визията и здравината на купето...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 10 фев 2011, 02:30

Ти махна ли битума вътре от купето? ако не си опрятай се :)
За дъното на багажника, аз бих изрязал гадната дупка за гумата и на нейното място една ламаринка прикапана. Не че се спестява кой знае колко като тегло, но мен лично адски много ме дразнят тези дупки, може би съм свикнал от Фиестата дъното да е равно.
А идеята с тази туба вместо резервоар изобщо не ми харесва. Вече си я купил, но ако приемаш идеи аз бих си потърсил резервоар от Трабантче - просто е идеално за тези цели.
Можеш примерно ако изрежеш дупката за резервната гума и се изреже от ламарина ново дъно да направиш профил на присадката и там да си вградиш трабантовото резервоарче - тежи 3кг. 24 литра ще заспи отзад :) Има си всичко и си спестяваш правенето на щуцери за помпата, отдушници и т.н.
Така и дъното му ще си е под колата и няма да дупчиш да мине маркуча до помпата както ще е с тубата, отгоре остава само гърловината и отдушника.
И най-хубавото - вървят по 15-20 лева :D

Изображение

за представа точно колко е голямо

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 11 фев 2011, 23:12

Аз съм си купил две туби. И двете алуминиеви. Тежат пренебрежимо малко.

Едната е най-обикновена туба за бензин - 10 литра. Тя е абсурдно лека, Като й отрежа и дръжките - направо перце...

Другата е 40 литров алуминиев резервоар с всичките му джаджи - вход, изход и т.н. Капачката е от жигула. Напълно е оборудван. Проблемът му е, че е много голям (40 л.), ако се сложи легнал - трябва да се кара с много бензин. И изправен да е - пак трябва да се сипва доста...

Тубичката обаче е много тънка и висока - точно за целта. Може да се кара с пет литра и дори по-малко. Проблемът при нея е начинът на поставяне. Ако някакси я поставя изправена, става нестабилна и е опасно. Ако стане катастрофа и се откъсне, може да се разлее и да стане беля. Това ако е вътре, а отвън не може да се монтира, щото ако е на местото на резервоара трябва да е легнала и пак проблема със голямото количество гориво...

Така, че още не съм решил точно какво да правя...

Дъното щях да го режа миналата пролет, в последния момент се отказах. Ако го резна отзад става много слабо, при евентуален удар, направо ще се сгъне купето...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 15 фев 2011, 17:49

Аз не казвам да отрежеш цялото дъно и да седи дупка. Реже се само легена за резервната гума и на негово място се прикапва една кръгла ламарина, повечето ралиджийки са така .... при някой даже ламарината не е заварена а е ударена с нитачката.
Ако я минеш с телеподаващото не виждам къде губиш здравина :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 22 мар 2011, 18:57

Здрасти на всички ,отдавна не съм писал просто много проблеми и работа *00124* *00124* *00124*
Само да споделя че си продавам XR-а и ако някой има интерес нека ми звънне 0894 774 285 иска ми се някой от вас да е новия собственик на тази иначе стара но запазена кола! _friends_

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 23 мар 2011, 14:08

Димо, успех с продажбата... и не ни забравяй, пиши от време на време...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 24 мар 2011, 20:13

Как ще ви забравя,просто нямам нито време нито пари да я потдържам тази хубавица!Ти ми имаш телефона за теб и всички колеги от форума правя отстъпка от 20% от цената на таксиметровите ми услуги! *00143* *00143* *00143*
Ако имате нужда знаете ми телефона!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 06 апр 2011, 21:00

Стискайте палци.
Подготвям се за ретро-състезанието. Колата поне засега е във върхова форма, дано да е така и на самото състезание.

Онзи ден - странен проблем...
А именно. Колата не съм я вадил от месеци, почти цяла зима. Само е припалвана от време на време. Оня ден отиваме с братчеда, да й слагаме един четириточков колан и да режеме кутията на филтъра. Колата пали кашляйки (както винаги), изкараваме я от гаража, работиме по нея и когато дойде време да я вкарваме обратно, не запали. Това никога не й се е случвало. Винаги, при всякакви условия е палела, студено, топло, няма значение...
Вадиме свещите - мокри. Викаме си - удавила се е и я вкарваме на бутане.
Два дена след това пак отиваме - даже не искаше да "прикашля".
Пак вадиме свещите, проверка. Не работят - слаба искра, мята искрата наоколо...
Сложих й едни стари свещи от Lancia и заспа...

Тия работи не стават ей така. Има някаква причина да изгърмят свещите в даден момент.
Карам с максимално предварение, дали някоя детонация не си е прецакала? Ама пък и на четирите цил. едновременно?!

Както и да е.
Колата е готова и записана за състезанието на 17-ти, има си четириточков колан и рязана филтърна кутия. Много е зла!
Моля се двигателят да издържи и да няма произшествия. Пък класирането ми е на втори план...
Capri-то на Bonso също е записано. В момента го подготвят. Не сме в един клас, но после ще сверяваме времената :)

П.П. Данчев там ли си на 17-ти?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 06 апр 2011, 22:00

Незнам още, много ми се иска да дойда да погледам, но имаме семеен празник 3в1 и незнам дали ще мога да се измъкна през деня.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 06 апр 2011, 23:01

Данчев, и аз имен ден точно тогава :)


Както и да е. Ще се радвам, ако си там и си ми подкрепа...

Успех.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 07 апр 2011, 21:30

_friends_
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 17 апр 2011, 21:14

Резултатът от ретро състезанието на писта Дракон е Трето място в клас "1600 куб. см. до 1986 г", с най-добро време 1.07 мин.

Колата се представи чудесно - никакви проблеми нямахме. Братовчед ми се представи отлично, а аз не много-добре. И въпреки това се качихме на стълбичката. Ако бях по- в час, щяхме спокойно да станем втори. Първото място спечели едно Пежо, с което поне засега ни е трудно да се борим.

Конкуренцията в сравнение с миналата година, беше несравнимо по-голяма.
Колата изхарчи почти 30 литра за близо час.

Каприто на Бонсо тръгна много добре, но отпадна нелепо заради разхлабено жило на съединителя. Той ще ви пише по-подробно...

Снимки - Бонсата...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 17 апр 2011, 21:18

:drink:
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта