Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
или табуретки...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дайте идеи за бели габаритни крушки...
Ама да са бели...
Купих си едни, продавачът вика - това е най-белото възможно...
Да ама направо си синеят. Бонсата ме скъса от бъзици...
А старите пък много жълтеят, направо мъгла...
Ама да са бели...
Купих си едни, продавачът вика - това е най-белото възможно...
Да ама направо си синеят. Бонсата ме скъса от бъзици...
А старите пък много жълтеят, направо мъгла...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На Е34-ката сложих такива с девет светодиода и светят бяло. Ама комплекта беше около 25лв.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Попринцип бял цвят от диоди няма как да се извади. Светлината синее и белия ефект се докарва с жълтеникав прах. При диодите лошото е, че не знаеш в коя дупка са правени и супер трудно се нацелват добри. В момента водя преговори с едни, дето са по-големи цигани от мене и не искат да ми смъкнат от цената за голямо количество. Ако се договорим - ще ти пиша какво е станалоludavoda написа:продавачът вика - това е най-белото възможно...
Да ама направо си синеят. А старите пък много жълтеят, направо мъгла...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ще ти бъда благодарен...
Мен синьото не ме дразни чак толкова много, но тия около мен ме скъсаха от бъзик...
Сашо, тия твоите да не са едни големи, дето приличат на "грозд"?
Мен синьото не ме дразни чак толкова много, но тия около мен ме скъсаха от бъзик...
Сашо, тия твоите да не са едни големи, дето приличат на "грозд"?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ето за тези става въпрос.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0" onclick="window.open(this.href);return false;
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
http://promod.bg/offer/58.html" onclick="window.open(this.href);return false; тук би трябвало да се съберешludavoda написа:Данчев, дай некакви идеи за леки предни седалки...
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, благодаря ти...
Едни подобни, на същата цена съм гледал... к'во да ти кажа - не са моите седалки...
Иначе се събирам - верно е...
В крайна сметка, ще си купя (живот и здраве да е) такива, някакви...
Аз исках малко по-оригинални седалки... има в нет-а, ама все по една, а на мен ми трябват две. Гадно ми е само шофьорската да е спортна, а другата обикновена. Като ще е гарга - рошава да е...
Тия седалки са едно от основните ми неща за намаляване на теглото...
Понеже, не мога да накарам колата, да върви повече - значи, намаляваме теглото
Засега се справям добре. Последното мерене на колата, на кантар за камиони показа 820 (ако не се лъжа) килограма...
Показа ги, колата беше празна (т.е. без мен), но със 20-25 литра бензин...
Кантарът, дето я мерих на него, отчита +/- 20 кг., ама нещо не ми се струва възможно?!
Това беше точно след кърпенето, без "кичета", с кухи декоративни прагове, без задните седалки, багажника опоскан целия, малък (45 amp/h) акумулатор, без стойка на акумулатора, без задна чистачка и т.н.
В "сток" вариант колата би трябвало да тежи 950 кг., няма как да съм свалил над 100 кила. Малко ми е съмнително, ще ходя пак да я меря...
Та исках да кажа, че ми остава още да сменя седалките и евентуално (още го обмислям) да изрежа дъното на багажника и да сменя резервоара с алуминиева туба (вече купена)...
Просто не сещам какво още може, без да се разваля визията и здравината на купето...
Едни подобни, на същата цена съм гледал... к'во да ти кажа - не са моите седалки...
Иначе се събирам - верно е...
В крайна сметка, ще си купя (живот и здраве да е) такива, някакви...
Аз исках малко по-оригинални седалки... има в нет-а, ама все по една, а на мен ми трябват две. Гадно ми е само шофьорската да е спортна, а другата обикновена. Като ще е гарга - рошава да е...
Тия седалки са едно от основните ми неща за намаляване на теглото...
Понеже, не мога да накарам колата, да върви повече - значи, намаляваме теглото
Засега се справям добре. Последното мерене на колата, на кантар за камиони показа 820 (ако не се лъжа) килограма...
Показа ги, колата беше празна (т.е. без мен), но със 20-25 литра бензин...
Кантарът, дето я мерих на него, отчита +/- 20 кг., ама нещо не ми се струва възможно?!
Това беше точно след кърпенето, без "кичета", с кухи декоративни прагове, без задните седалки, багажника опоскан целия, малък (45 amp/h) акумулатор, без стойка на акумулатора, без задна чистачка и т.н.
В "сток" вариант колата би трябвало да тежи 950 кг., няма как да съм свалил над 100 кила. Малко ми е съмнително, ще ходя пак да я меря...
Та исках да кажа, че ми остава още да сменя седалките и евентуално (още го обмислям) да изрежа дъното на багажника и да сменя резервоара с алуминиева туба (вече купена)...
Просто не сещам какво още може, без да се разваля визията и здравината на купето...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ти махна ли битума вътре от купето? ако не си опрятай се
За дъното на багажника, аз бих изрязал гадната дупка за гумата и на нейното място една ламаринка прикапана. Не че се спестява кой знае колко като тегло, но мен лично адски много ме дразнят тези дупки, може би съм свикнал от Фиестата дъното да е равно.
А идеята с тази туба вместо резервоар изобщо не ми харесва. Вече си я купил, но ако приемаш идеи аз бих си потърсил резервоар от Трабантче - просто е идеално за тези цели.
Можеш примерно ако изрежеш дупката за резервната гума и се изреже от ламарина ново дъно да направиш профил на присадката и там да си вградиш трабантовото резервоарче - тежи 3кг. 24 литра ще заспи отзад Има си всичко и си спестяваш правенето на щуцери за помпата, отдушници и т.н.
Така и дъното му ще си е под колата и няма да дупчиш да мине маркуча до помпата както ще е с тубата, отгоре остава само гърловината и отдушника.
И най-хубавото - вървят по 15-20 лева
за представа точно колко е голямо
За дъното на багажника, аз бих изрязал гадната дупка за гумата и на нейното място една ламаринка прикапана. Не че се спестява кой знае колко като тегло, но мен лично адски много ме дразнят тези дупки, може би съм свикнал от Фиестата дъното да е равно.
А идеята с тази туба вместо резервоар изобщо не ми харесва. Вече си я купил, но ако приемаш идеи аз бих си потърсил резервоар от Трабантче - просто е идеално за тези цели.
Можеш примерно ако изрежеш дупката за резервната гума и се изреже от ламарина ново дъно да направиш профил на присадката и там да си вградиш трабантовото резервоарче - тежи 3кг. 24 литра ще заспи отзад Има си всичко и си спестяваш правенето на щуцери за помпата, отдушници и т.н.
Така и дъното му ще си е под колата и няма да дупчиш да мине маркуча до помпата както ще е с тубата, отгоре остава само гърловината и отдушника.
И най-хубавото - вървят по 15-20 лева
за представа точно колко е голямо
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз съм си купил две туби. И двете алуминиеви. Тежат пренебрежимо малко.
Едната е най-обикновена туба за бензин - 10 литра. Тя е абсурдно лека, Като й отрежа и дръжките - направо перце...
Другата е 40 литров алуминиев резервоар с всичките му джаджи - вход, изход и т.н. Капачката е от жигула. Напълно е оборудван. Проблемът му е, че е много голям (40 л.), ако се сложи легнал - трябва да се кара с много бензин. И изправен да е - пак трябва да се сипва доста...
Тубичката обаче е много тънка и висока - точно за целта. Може да се кара с пет литра и дори по-малко. Проблемът при нея е начинът на поставяне. Ако някакси я поставя изправена, става нестабилна и е опасно. Ако стане катастрофа и се откъсне, може да се разлее и да стане беля. Това ако е вътре, а отвън не може да се монтира, щото ако е на местото на резервоара трябва да е легнала и пак проблема със голямото количество гориво...
Така, че още не съм решил точно какво да правя...
Дъното щях да го режа миналата пролет, в последния момент се отказах. Ако го резна отзад става много слабо, при евентуален удар, направо ще се сгъне купето...
Едната е най-обикновена туба за бензин - 10 литра. Тя е абсурдно лека, Като й отрежа и дръжките - направо перце...
Другата е 40 литров алуминиев резервоар с всичките му джаджи - вход, изход и т.н. Капачката е от жигула. Напълно е оборудван. Проблемът му е, че е много голям (40 л.), ако се сложи легнал - трябва да се кара с много бензин. И изправен да е - пак трябва да се сипва доста...
Тубичката обаче е много тънка и висока - точно за целта. Може да се кара с пет литра и дори по-малко. Проблемът при нея е начинът на поставяне. Ако някакси я поставя изправена, става нестабилна и е опасно. Ако стане катастрофа и се откъсне, може да се разлее и да стане беля. Това ако е вътре, а отвън не може да се монтира, щото ако е на местото на резервоара трябва да е легнала и пак проблема със голямото количество гориво...
Така, че още не съм решил точно какво да правя...
Дъното щях да го режа миналата пролет, в последния момент се отказах. Ако го резна отзад става много слабо, при евентуален удар, направо ще се сгъне купето...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз не казвам да отрежеш цялото дъно и да седи дупка. Реже се само легена за резервната гума и на негово място се прикапва една кръгла ламарина, повечето ралиджийки са така .... при някой даже ламарината не е заварена а е ударена с нитачката.
Ако я минеш с телеподаващото не виждам къде губиш здравина
Ако я минеш с телеподаващото не виждам къде губиш здравина
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здрасти на всички ,отдавна не съм писал просто много проблеми и работа
Само да споделя че си продавам XR-а и ако някой има интерес нека ми звънне 0894 774 285 иска ми се някой от вас да е новия собственик на тази иначе стара но запазена кола!
Само да споделя че си продавам XR-а и ако някой има интерес нека ми звънне 0894 774 285 иска ми се някой от вас да е новия собственик на тази иначе стара но запазена кола!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Димо, успех с продажбата... и не ни забравяй, пиши от време на време...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Как ще ви забравя,просто нямам нито време нито пари да я потдържам тази хубавица!Ти ми имаш телефона за теб и всички колеги от форума правя отстъпка от 20% от цената на таксиметровите ми услуги!
Ако имате нужда знаете ми телефона!
Ако имате нужда знаете ми телефона!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Стискайте палци.
Подготвям се за ретро-състезанието. Колата поне засега е във върхова форма, дано да е така и на самото състезание.
Онзи ден - странен проблем...
А именно. Колата не съм я вадил от месеци, почти цяла зима. Само е припалвана от време на време. Оня ден отиваме с братчеда, да й слагаме един четириточков колан и да режеме кутията на филтъра. Колата пали кашляйки (както винаги), изкараваме я от гаража, работиме по нея и когато дойде време да я вкарваме обратно, не запали. Това никога не й се е случвало. Винаги, при всякакви условия е палела, студено, топло, няма значение...
Вадиме свещите - мокри. Викаме си - удавила се е и я вкарваме на бутане.
Два дена след това пак отиваме - даже не искаше да "прикашля".
Пак вадиме свещите, проверка. Не работят - слаба искра, мята искрата наоколо...
Сложих й едни стари свещи от Lancia и заспа...
Тия работи не стават ей така. Има някаква причина да изгърмят свещите в даден момент.
Карам с максимално предварение, дали някоя детонация не си е прецакала? Ама пък и на четирите цил. едновременно?!
Както и да е.
Колата е готова и записана за състезанието на 17-ти, има си четириточков колан и рязана филтърна кутия. Много е зла!
Моля се двигателят да издържи и да няма произшествия. Пък класирането ми е на втори план...
Capri-то на Bonso също е записано. В момента го подготвят. Не сме в един клас, но после ще сверяваме времената
П.П. Данчев там ли си на 17-ти?
Подготвям се за ретро-състезанието. Колата поне засега е във върхова форма, дано да е така и на самото състезание.
Онзи ден - странен проблем...
А именно. Колата не съм я вадил от месеци, почти цяла зима. Само е припалвана от време на време. Оня ден отиваме с братчеда, да й слагаме един четириточков колан и да режеме кутията на филтъра. Колата пали кашляйки (както винаги), изкараваме я от гаража, работиме по нея и когато дойде време да я вкарваме обратно, не запали. Това никога не й се е случвало. Винаги, при всякакви условия е палела, студено, топло, няма значение...
Вадиме свещите - мокри. Викаме си - удавила се е и я вкарваме на бутане.
Два дена след това пак отиваме - даже не искаше да "прикашля".
Пак вадиме свещите, проверка. Не работят - слаба искра, мята искрата наоколо...
Сложих й едни стари свещи от Lancia и заспа...
Тия работи не стават ей така. Има някаква причина да изгърмят свещите в даден момент.
Карам с максимално предварение, дали някоя детонация не си е прецакала? Ама пък и на четирите цил. едновременно?!
Както и да е.
Колата е готова и записана за състезанието на 17-ти, има си четириточков колан и рязана филтърна кутия. Много е зла!
Моля се двигателят да издържи и да няма произшествия. Пък класирането ми е на втори план...
Capri-то на Bonso също е записано. В момента го подготвят. Не сме в един клас, но после ще сверяваме времената
П.П. Данчев там ли си на 17-ти?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Незнам още, много ми се иска да дойда да погледам, но имаме семеен празник 3в1 и незнам дали ще мога да се измъкна през деня.
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, и аз имен ден точно тогава
Както и да е. Ще се радвам, ако си там и си ми подкрепа...
Успех.
Както и да е. Ще се радвам, ако си там и си ми подкрепа...
Успех.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Резултатът от ретро състезанието на писта Дракон е Трето място в клас "1600 куб. см. до 1986 г", с най-добро време 1.07 мин.
Колата се представи чудесно - никакви проблеми нямахме. Братовчед ми се представи отлично, а аз не много-добре. И въпреки това се качихме на стълбичката. Ако бях по- в час, щяхме спокойно да станем втори. Първото място спечели едно Пежо, с което поне засега ни е трудно да се борим.
Конкуренцията в сравнение с миналата година, беше несравнимо по-голяма.
Колата изхарчи почти 30 литра за близо час.
Каприто на Бонсо тръгна много добре, но отпадна нелепо заради разхлабено жило на съединителя. Той ще ви пише по-подробно...
Снимки - Бонсата...
Колата се представи чудесно - никакви проблеми нямахме. Братовчед ми се представи отлично, а аз не много-добре. И въпреки това се качихме на стълбичката. Ако бях по- в час, щяхме спокойно да станем втори. Първото място спечели едно Пежо, с което поне засега ни е трудно да се борим.
Конкуренцията в сравнение с миналата година, беше несравнимо по-голяма.
Колата изхарчи почти 30 литра за близо час.
Каприто на Бонсо тръгна много добре, но отпадна нелепо заради разхлабено жило на съединителя. Той ще ви пише по-подробно...
Снимки - Бонсата...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта