Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 18 юни 2011, 18:13

Здравей, две седмици не съм влизал...

Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията :)
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България :)

Успех...

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 21 юни 2011, 12:55

В момента единствения Мк3 с xr3i двигател - за който аз знам поне - е този, обаче му е сложен от друга кола

Изображение

Не съм го виждал от 2-3 месеца из София, може би е решил вече да му слага по-голям двигател (както беше писал човека някъде)
Имаше още 2-3 по разни обяви, но не са в движение и надали може да се сравнява добре с тях.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 24 юни 2011, 13:42

ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...

Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията :)
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България :)

Успех...


АБВ Поща DOX още Търсене в Интернет

в Мрежата в БГ странициподробно търсене







Поща Адреси Услуги Заведи ме в новата поща
turboto944@abv.bg| Настройки| Помощ

НАПИШИ ПРОВЕРИ
ТЪРСИ ИЗХОД




Папки създай/промени
Кутия
Изпратени
Чернови
Спам изчисти
Кошче изчисти
Моите папки

Поща > Папки > Кутия > Отворено писмо


обратно предишно | следващо | следващо непрочетено

ИЗТРИЙ СПАМ ПРЕПРАТИ ОТГОВОРИ ИНСТРУМЕНТИ ПРЕМЕСТИ



Подател: epizod epizod <turboto944@abv.bg> добави в адреси
До: turboto944@abv.bg
Относно:
Дата: Четвъртък, 2011, Юни 23 09:36:10 EEST








Здравей колега.

Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:

Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.


1-ва 45км/ч на 6000 об/мин

2-ра 79 км/ч на 6000об/мин

3-та 119км/ч об/мин

4-та 160 км/ч на 6000 об/мин

5-та 200 на 6000 об/мин

Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :

3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа

1-ва 54км/ч на 6000об/мин

2-ра 93км/ч на 6000об/мин

3-та 140км/ч на 6000об/мин

4- 180км/ч на 6000 об/мин

5-та 236км/ч на 6000 об/мин

Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:

3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.

1-ва 70км/ч на 6000об/мин

2-ра 100км/ч на 6000 об/мин

3-та 150км/ч на 6000 об/мин

4-та 190км/ч на 6000об/мин

5-та 250км/ч на 6000об/мин

Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.



А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.

Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?



А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?



А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.



А за тунинг на Хр3-то ти:

Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!

Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :

-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)

-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!

Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!

А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв



Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 24 юни 2011, 13:43

ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...

Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията :)
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България :)

Успех...

















Здравей колега.

Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:

Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.


1-ва 45км/ч на 6000 об/мин

2-ра 79 км/ч на 6000об/мин

3-та 119км/ч об/мин

4-та 160 км/ч на 6000 об/мин

5-та 200 на 6000 об/мин

Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :

3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа

1-ва 54км/ч на 6000об/мин

2-ра 93км/ч на 6000об/мин

3-та 140км/ч на 6000об/мин

4- 180км/ч на 6000 об/мин

5-та 236км/ч на 6000 об/мин

Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:

3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.

1-ва 70км/ч на 6000об/мин

2-ра 100км/ч на 6000 об/мин

3-та 150км/ч на 6000 об/мин

4-та 190км/ч на 6000об/мин

5-та 250км/ч на 6000об/мин

Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.



А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.

Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?



А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?



А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.



А за тунинг на Хр3-то ти:

Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!

Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :

-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)

-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!

Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!

А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв



Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 24 юни 2011, 19:44

Мисля, че скоростната ми кутия е като първата от списъка...
Става въпрос за инжекционната глава, не за главата на двигателя.
Иначе главата на двигателя съм я портвал сам. Писал съм в темата някъде...
Отделно главата е свалена с 0.5, но компресията ми пада прогресивно и ще я дръпна още толкова, за да компенсирам що-годе.
Маховика е олекотен с кило и нещо, вече не помня точно...
Не съм за реглаж, ами съм за нов разпр. вал :)

Мерси за инфото за скоростите...

Успех...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 19:59

И-З-Л-А-Г-А-Ц-И-Я !
Трагедия, също така :)

Ужасни резултати днес на Сепарева баня. При превключването на скоростите отзад излиза плътен, черен, миризлив облак от сажди и недобре изгоряло гориво.
Като стигне прекъсвач, облаците излизат на тласъци :)

Ще се прави нещо по колата, така не може - сместа е прекалено богата. И понеже е така близо година, се чудя дали няма отлагания в колектора и тръбите...

Поне препарирах Мондеото на Бонсата, та ми поолекна, че иначе съвсем се бях спихнал....

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от cosworth team ruse » 25 юни 2011, 21:57

тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли бе :D и това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti :?:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 22:13

Абе първата гонка ти бях на вратите на финала ама айде :D По- бърз е XR3-то от Мондеото- не споря. То и по всички каталожни данни си е така. Не съм имал и съмнения по въпроса... Тон и четиристотин и нещо все- пак, срещу около 800 кила на олекотения Ескорт. А и с тези 235 гуми на 18 цола джанти, малко се спъна Мондеото... но пък изглеждат добре :D

Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва? 8) :D:

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 22:59

cosworth team ruse написа:тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли бе :D и това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti :?:
Да, върви повече от Мондеото на Бонсата. Върви повече и от GTi 8v, но срещу GTi 16 и GSi - никакъв шанс. "Точкуват" ме отвсякъде :)

-----------------------------------------
Bonso написа:Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва? 8) :D:
B. не отваряй вратите на ада така подмолно, щото CosworthTeamRuse само това чака - да се хване за тая сламка :)
Добре знаеш, какъв ластик ти прави xr-a...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 23:03

така е :D

и все- пак цифрите говорят :D:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 25 юни 2011, 23:11

Добре де аз се обърках *00202* ти правиш ластик на Бонсата, а той с по-добро време???
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 23:17

Така е... или измервателната апаратура не е наред- или xr3-то нещо се е спънало *072*

Или Капри-то е имало проблем когато сме ги дърпали колите? *00117*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 23:17

Данчев, то и аз се обърках...
Или колата е страшно зле в момента или е някаква разлика в измервателната апаратура...
Щото трасето си е същото...

Иначе още на първа - две-три коли. Оттам нагоре става(ше) страшно - в геометрична прогресия :mrgreen:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 23:19

Дали не е заради това че смених скоростната кутия? :?:

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 23:21

Bonso написа:Дали не е заради това че смених скоростната кутия? :?:
Нема нищо общо. Твоят резултат е със старата кутия, а аз съм те ошамарвал и с двете... (доколкото помня)

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 23:24

Резултата на Капри-то на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия. За другото обаче, според мене грешиш. Доколокото имам спомени с тебе сме ги дърпали колите в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съм имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.
Последна промяна от Bonso на 25 юни 2011, 23:28, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 23:28

Bonso написа:Според мене грешиш. Резултата на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия, но с тебе сме ги дърпали в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съm имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.
Аз излизам от тоя спор, щото след малко така ще го извъртиш, че сякаш никога не сме се дърпали. :D:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 25 юни 2011, 23:30

С две думи- XRз то нещо не върви. Депресия.. :D имам вече леки съмнения и принципно за Форд ;):

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 юни 2011, 23:33

Така си е. Днес аз отидох с идеята за леко рекордче, но си отидох от Сапарева баня посърнал, разочарован и объркан ;;):
Трябва да се работи по колата *00926*

А иначе да поздравим нашият приятел Миро с Alfa 145 със спечелването на Първо място... Браво! *00133*
Организацията беше на високо ниво. Всичко ставаше много бързо и без излишно чакане...
Последна промяна от ludavoda на 25 юни 2011, 23:46, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 25 юни 2011, 23:35

Аха то тва били два различни пъти ... ясно :)
Щом е толкова богата, че чак на кълбета мята няма как да е във форма .... има нещо нередно.
Казваш, че и компресията пада което не е добре. Хубаво ще го сгъстиш още, но явно имаш проблем който трябва да се търси и това само по себе си не е решение.
Вече си го бутнал с 0.5, което не е малко. Повечето CVH-и са с т.н. глава с полусферични камери от където идва и името на мотора.
има и такава ... т.н. lean burn
Изображение
Твоята би трябвало да е с облите камери. И моята е такава и въпреки това пак има разлика със степента, която дават по книжките 9.5:1 при теб и 9.75:1 при EFI-то, която разлика би трябвало да идва от буталата. Отделно скоро разбрах, че бутала от 1.3 стават на 1.6 и степента скача на 10 и нещо 11:1
Намери от къде ти духа мотора и после помисли по тия двата варианта ... според мен главата е достатъчно смъкната.
Последна промяна от Danchev на 26 юни 2011, 05:36, променено общо 4 пъти.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта