Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 09 апр 2009, 00:01

Днес намерих един чертеж, който бях прави за разпънка и там съм отбелязъл, че разстоянието между ботушите е 930мм :shock: .
Ако ти превъртат много гумите им намали налягането на 1,8бар за предните, а задните си ги остави на 2,2
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 апр 2009, 00:06

Пусни го тоя проект, да го видиме...

Гумите са ми като камък, даже вулканизаторът, вика - изхвърли ги, толкова гадни гуми, не съм виждал отдавна :)

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от blago870208 » 09 апр 2009, 00:25

ludavoda написа:Да ви кажа за един сериозен резил. Братовчед ми има Audi Coupe 2.0 140 к.с. Според техническите данни, xr-а е една идея (2 десети) по-бърз от него. Викам си - ще вървят наравно. Обаче греда - Аудито направо ме прескача. Пускахме се много пъти, всеки път ме бие с 1-2 коли...

Обаче аз не мога да тръгна. Когато тръгваме, той пили гуми поне три пъти по-малко от мен. А аз на първа не мога да зацепя. Може и оттук да е, разликата... Поне се надявам.

Сега това ми е цел номер 1. Да бия Аудито. Като сменя гумите понататък, пак ще пиша за резултата :)

абе то си има начин да не пилиш гуми ......там нещо с полусаединител ми беше казал един састезател ,ама и ас така и не оспях :mrgreen:
моито 1.6 беше с механична, е не XR ама много се цепеше лека му пръст :cry:

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 09 апр 2009, 12:00

Sasho85 написа:Днес намерих един чертеж, който бях прави за разпънка и там съм отбелязъл, че разстоянието между ботушите е 930мм :shock: .
Ако ти превъртат много гумите им намали налягането на 1,8бар за предните, а задните си ги остави на 2,2
На твоя и моя еднакви разтояния ли дават??Ако ги дават и на двата модела еднакви (930мм),значи и моята е тръгнала(923мм. ) да прави шпагат!!!Това са 7мм.,не е много но.....?
Явка давай по-бързо да ги укрепваме,че ще си караме разкрачени..... *00143* *00143*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 апр 2009, 17:07

Димо, споко...
Тия седем милиметра са в рамките на статистическата грешка при мерене. Съвсем ти е наред коша. Пък и ти не я напъваш много. Той от това се разкрачва - от зор :)
При мен са 4-5 сантиметра...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 10 апр 2009, 11:54

Днес си пастирах XR-а......... >:D<:
Пастирана... 001.jpg
Пастирана... 002.jpg
За 19 годишна кола все още си я бива,нали? :-/:

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 10 апр 2009, 17:47

Димо екстра е каблиото. Като ново. А и бронята му убава, бе :)

Много ме дразни тая триъгълна лепенка отзад :(

Потребителски аватар
vputsov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
Модел на автомобила: MK4 escort RS
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vputsov » 11 апр 2009, 10:34

колеги дайте да измислим нещо за такажа броня от RS че искам и аз да си възтанова моята аз в момента сам с броня от XR3

Потребителски аватар
vputsov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
Модел на автомобила: MK4 escort RS
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vputsov » 11 апр 2009, 10:38

готов сам да дам моита оригинална за XR3 срещу отливка на RS

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 12 апр 2009, 12:52

Сега бях при колата и пак погленах коша и ме удари все едно тухла четворка едно прозрение. Ми ние мерим от центъра на пръта на амортисьора. Да ама той седи в гумен тампон с лагер в него. По-вероятно е този тампон да е заминал, а не самия кош да е тръгнал да се събира.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
vputsov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
Модел на автомобила: MK4 escort RS
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vputsov » 12 апр 2009, 16:22

точно от тампона и лагера конкретно на тоя модел не може да даде изместване

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 13 апр 2009, 21:46

Ура!!!
Днес съвсем случайно в една морга попаднах на броня от xr3i. Продадоха ми я за 30 лв. Имаше две цепки, но не беше изгубила форма и лесно щях да я оправя. Купих влакнест и обикновен кит, шкурка и за 2 часа я оправих. Първо обаче заших цепките с тел. Стана бетон. На снимките изглежда по-зле отколкото е всъщност. Утре, живот и здраев да е, я боядисвам и ако изсъхне в рамките на деня, я монтирам. Ще пусна снимки...

Между другото старата броня я продавам - 20 лв. Ако някой иска да ми пише на л.с. По нагоре в темата има и снимки...
Последна промяна от ludavoda на 16 апр 2009, 17:41, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 14 апр 2009, 07:30

Браво,много се радвам... >:D<: >:D<: >:D<:
Чакам с нетърпение Неделята(защото съм почивка)да я видя на живо... >:D<:
Давай снимки...

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 14 апр 2009, 10:07

В неделя ви изтървах! Върнах се в нас чак в 8 вечерта. Звънях на Димо да му кажа че съм още извън София, пък той не вдига...

Намерихте ли джанти?
Много яко че си намери броня, да те питам цялата бяла ли ще я правиш или ще оставиш червената линия? Щото ти отстрани и отзад нямаш, може би е по-добре цялата бяла да стане?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 16 апр 2009, 17:44

Колата с новата броня...
snimka21.JPG
Правих още неща по колата и все по-добре върви. По нататък, ще пиша за тях...

Колеги наложи се да махна някои от снимките в темата, щото нямам лимит да качвам повече. Постарал съм се да не са важни и да не пострадат текстовете...

Потребителски аватар
coskoto
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 03 апр 2009, 06:23
Модел на автомобила: Ford Escort 1982
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от coskoto » 17 апр 2009, 01:09

Да не развалям темата,ама тач старата броня с отворите е е ли по хубава,защо я смени? _friends_
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=200610" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 17 апр 2009, 07:38

Как ще е по-хубава старата :-/: :-/: :-/: ,тази си е точно за модела XR3-i,старата броня е за обикновен ескорт,а тази изпъква напред и дава по-агресивен вид на колата! >:D<:
Браво Явка,нощеска минах и я видях отблизо,много гот е станало _friends_ _friends_

ot4eto
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Местоположение: sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ot4eto » 17 апр 2009, 11:06

а да те питам тарся си пружини за rs и да те питам твоите дали не ги продаваш

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 17 апр 2009, 11:09

Моята е XR3-i,незнам дали са като на RS??? :-/: :-/: :-/:
Защо са ти точно от RS?

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 17 апр 2009, 11:46

Според каталозите, които съм гледал окачването на xr3i и rs1600 е еднакво. Мойта кола е с пружини APEX за rs1600. Купих ги от Хеед'91. Поръчка - чака се около месец...

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта