Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от NIKJAMa » 02 юли 2011, 11:48

Мда, моя грешка. Благодаря.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 16 юли 2011, 01:16

Колата е разглобена и ще й се монтира оригиналният инжекцион. Просто с голфовият сместа беше прекалено богата. Може би, ако взема вал - тогава ще го ползвам. Но засега не мога да използвам добре голямото количество горивна смес. Ще проверя и изпускателния колектор за полепнали сажди и ще пиша...

Успех...

П.П. Малко съм й обиден на колата :) след отчайващите резултати на драг-а на Сепарева баня...

П.П.1 Ivan_racing - Иване, какви RS елементи имаш по-външния вид? Какво си правил по колата та е увеличила мощността си на 90 ++++++?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 16 юли 2011, 14:08

Другият ефект на богатите смеси е, че те са основният причинител за натрупването на нагар или т.н. "карбон" а CVH-а си се плеска дори когато е работил добре (незнам защо :lol: )
Ако има отлагания по челата на буталата, камера, клапани и портове, е все едно какво ще намериш в колектора.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 629
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 16 юли 2011, 18:05

ludavoda написа:
П.П.1 Ivan_racing - Иване, какви RS елементи имаш по-външния вид? Какво си правил по колата та е увеличила мощността си на 90 ++++++?
А какво е дал на Сепарева баня ескорта като данни
Rs Задна броня,прагове и крилце.Мотора е около 115 коня.
поздрави.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 16 юли 2011, 19:47

Никога не съм виждал задна броня RS. Да не би да е само добавка (престилка) RS към нормална броня?
Как си увеличил мощността на двигателя с 25 к.с.? Може ли по-подробно?

П.П. Резултатите на Сепарева баня бяха много зле. Нарочно не ги казвам, за да не стават спекулации :)


Успех...

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 19 юли 2011, 10:52

ivan_racing написа:
ludavoda написа:
П.П.1 Ivan_racing - Иване, какви RS елементи имаш по-външния вид? Какво си правил по колата та е увеличила мощността си на 90 ++++++?
А какво е дал на Сепарева баня ескорта като данни
Rs Задна броня,прагове и крилце.Мотора е около 115 коня.
поздрави.
Какво е правено по мотора?С каква кутия си?
Поздрави: Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 19 юли 2011, 10:54

ludavoda написа:Колата е разглобена и ще й се монтира оригиналният инжекцион. Просто с голфовият сместа беше прекалено богата. Може би, ако взема вал - тогава ще го ползвам. Но засега не мога да използвам добре голямото количество горивна смес. Ще проверя и изпускателния колектор за полепнали сажди и ще пиша...

Успех...

П.П. Малко съм й обиден на колата :) след отчайващите резултати на драг-а на Сепарева баня...
А то голфовия е Същия дето се вика К-Джетроник от бош,въздушния филтър им е един и същ,по-добре мини на ЕФИ,ще забравиш за проблемите ,само че ще ти трябва и глава и колектори.
Поздрави:Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 27 юли 2011, 17:15

Стига ве, ЕФИ-то със стандартната електроника няма какво да покаже. Тази с-ма е направена да бъде икономична, а не вървежна.
Предимството е, че "Мега"-та е направена да работи с нея, така че ЕФИ+Мега= неочаквано добра комбимация.

Ела до Варна за едно плажче и ще ти настроя К-Jetroniсa да върви много и да гори малко, но не и двете заедно :lol:
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 29 юли 2011, 23:17

Сашо, то май единственото решение е "мега" с дросели, иначе не виждам, как по друг начин тоя мъртвороден мотор ще тръгне...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 авг 2011, 01:21

Цяло лято бръмча с един скутер. Като пчеличката Мая съм - пърхам си и жужа из София на 3 л./100 км.
И темата умря...

Хора казвайте как е, какво е, що е. Някой направил ли е нещо, да е научил нещо ново и т.н.
Иначе мойта кола спи с разглобен инжекцион и чака да ме отмързи и да я сглобя. Ще гледам да я стегна, щото Веско заформя среща. Излагация ще е да отида със скутер...

Поздрави и успех на всички...

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от NIKJAMa » 31 авг 2011, 23:45

Изображение
Изображение
Изображение
То вече стара новина, но кабриото е с нова качулка.
Ударих и едно яко чистене на салона с една пяна на ТъртълВакс, но не съм снимал.
Иначе се превих на майстор да сглобя от 2 табла едно и ефекта е.... Ама и тея от Форд са за еване. Може ли във взуално еднакви табла да има разлка от 0.5 сантиметра и да не пасва нищо. Как да е търся с табло с оборотомер и неизтрити цифри.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7226
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от madboy » 01 сеп 2011, 10:55

Защо не си ги направиш циферблатите? Май ще е по-добрия вариант?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от nikolovvd » 01 сеп 2011, 11:29

Махай тия табла и прожектирай всичко на предното стъкло. Ще стане като на самолетите!
За да разбереш за какво ти говоря, сложи един вестник на таблото под прозореца.

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от NIKJAMa » 04 сеп 2011, 20:08

madboy написа:Защо не си ги направиш циферблатите? Май ще е по-добрия вариант?
Самоделки на принтера не ми се правят а и тюнинг бели не ща :D

Адаш аз прожекция на предния джам от новата Ес-класа сложих, ама нали съм абориген и съм свикнал да зяпам на таблото...

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 629
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 07 сеп 2011, 08:57

ludavoda написа:Цяло лято бръмча с един скутер. Като пчеличката Мая съм - пърхам си и жужа из София на 3 л./100 км.
И темата умря...

Хора казвайте как е, какво е, що е. Някой направил ли е нещо, да е научил нещо ново и т.н.
Иначе мойта кола спи с разглобен инжекцион и чака да ме отмързи и да я сглобя. Ще гледам да я стегна, щото Веско заформя среща. Излагация ще е да отида със скутер...

Поздрави и успех на всички...

Какъв скутер си карал като кубаура?А че колата не е ли лесно сглобяването.
Поздрави.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 07 сеп 2011, 22:40

Лесно е, ама ме мързи много :)

Белият гюрук е станал много добре...

Успех...

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 12 сеп 2011, 15:25

Мини на 4 Хоризонтални вебера и 0-100ще ги прави за 7,5-9 секунди,вместо тез инжекциони
Поздрави Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 629
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 16 сеп 2011, 10:15

niki_nikolaev написа:
ivan_racing написа:
ludavoda написа:
П.П.1 Ivan_racing - Иване, какви RS елементи имаш по-външния вид? Какво си правил по колата та е увеличила мощността си на 90 ++++++?
А какво е дал на Сепарева баня ескорта като данни
Rs Задна броня,прагове и крилце.Мотора е около 115 коня.
поздрави.
Какво е правено по мотора?С каква кутия си?
Поздрави: Ники
Кутията е като на 1,6
200 при 5000 об/минута
120 на 3000 об/минута
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 16 сеп 2011, 22:57

Иване, как твоята кола е станала 115 к.с.?

Ако вече си ми отговорил някъде във форума се извинявам, просто не помня...

Успех...

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 09 окт 2011, 16:02

Оправи ли Хр3-то ,сложи ли си инжекцията?
Поздрави Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост