Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 окт 2011, 22:50

Да, колата вече е в движение. Нещо не върви като хората... Трябва центровки на инж. да се правят...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 24 окт 2011, 20:34

Живот и здраве в неделя съм в София. От миналата година не съм виждал бегачката и ще се радвам да го направя.

Докато съм ви на гости, трябва да свърша малко работа, т.е. да сваля един мотор и ако някой може да предложи терен за два часа ще съм му благодарен. ще нося и консумативи за скара, които да изядем
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 24 окт 2011, 20:47

Сашко звънни, ако съм свободен ще се видиме. Може и Бонсата най-накрая да извади каприто...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 630
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 27 окт 2011, 08:35

Ще се наложи да се включа- няма начин :D Че ще си забравиме физиономиите... само работа и работа и работа. Не съм карал Капри-то от около месец. *00143*

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 01 яну 2012, 20:09

Честита ви нова година. Живи, здрави, по-малко проблеми с бегачките и повече бензин в резервоарите. :drink:
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 624
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 03 яну 2012, 17:22

За много години! Успех с проектите за бегачки, дано таз година повече коне и по-малъко разходи!
Поздрави.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 08 яну 2012, 15:16

За много години и от мен!Как е Белият ти ХР3? какво става с него,скоро не си писал?
Поздрави: Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 20 яну 2012, 20:02

niki_nikolaev написа:За много години и от мен!Как е Белият ти ХР3? какво става с него,скоро не си писал?
Поздрави: Ники
Колата е в бокса от няколко месеца.
Малко подобрения и се правят, но обещавам да е готова за Форд Феста, когато и да е той


p.s
Токущо разбрах лоша новина, колата от снимката ми е на Tony Turbo от Англия, за съжаление вече не съществува.
http://passionford.com/forum/ford-rs-tu ... -01-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 18 фев 2012, 02:03

Здравейте, не съм влизал два месеца, за което се извинявам. За много години и поздрави на всички...
Около колата напоследък се случиха доста важни неща.
Поради кризата, не съм в състояние да я карам редовно, да й плащам режийните и т.н. Затова я откарах да изкара зимата извън София, свалих и номерата и я бракувах в КАТ. Това надявам се, че не означава край за нея, а просто едно по-различно присъствие, поне докато не дойдат по-добри времена.
Засега колата е под навес, на проветливо и сухо място. Не вали отгоре й.
Намерил съм фирма, която отдава платформи за превоз на леки коли, с цена за ползване под 50 лв. на ден. Това ако трябва да се ходи някъде.
Отделно получих и няколко предложения от приятели за безплатно ползване на техни платформи.
Освен, че ме освобождава от плащане на всички неща около автомобила, това ми дава и свободата и да направя смело някои промени, които преди щяха да се получат по-трудно: рязяне на дъна, смяна на резервоара с алуминиева туба, смяна на стъклата и пр.
Ако всичко върви добре, след няколко месеца, напролет, ще си прибера обратно колата при мен, в София.
Решението го взех и защото за цялата 2011 г. съм изкарвал колата 2-3 пъти - просто няма смисъл да я поддържам в движение.
Бонсата има теглич, ако имам платформа, пак мога да ида където и да било.
Стига и с Каприто да не се случи така, щото и то е вадено 2-3 пъти напоследък :)

Начинът да се регистрира обратно е като премине през ТЕХНОТЕСТ. Друг вариант, който обмислям е да се намери не много изгнило купе, да му се насади моят двигател и пак през ТЕХНОТЕСТ. Така колата ще има една безспорно по-добра база, върху която може да се гради. Но това само ако се подобри финансово ми положение в бъдеще.
Особено внимание ще обърна на състезателните ангажименти, дано през 2012 да има подходящи събития.
Успех на всички следящи темата...

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от kenwoodl » 18 фев 2012, 10:11

ludavoda написа:Здравейте, не съм влизал два месеца, за което се извинявам. За много години и поздрави на всички...
Около колата напоследък се случиха доста важни неща.
Поради кризата, не съм в състояние да я карам редовно, да й плащам режийните и т.н. Затова я откарах да изкара зимата извън София, свалих и номерата и я бракувах в КАТ. Това надявам се, че не означава край за нея, а просто едно по-различно присъствие, поне докато не дойдат по-добри времена.
Засега колата е под навес, на проветливо и сухо място. Не вали отгоре й.
Намерил съм фирма, която отдава платформи за превоз на леки коли, с цена за ползване под 50 лв. на ден. Това ако трябва да се ходи някъде.
Отделно получих и няколко предложения от приятели за безплатно ползване на техни платформи.
Освен, че ме освобождава от плащане на всички неща около автомобила, това ми дава и свободата и да направя смело някои промени, които преди щяха да се получат по-трудно: рязяне на дъна, смяна на резервоара с алуминиева туба, смяна на стъклата и пр.
Ако всичко върви добре, след няколко месеца, напролет, ще си прибера обратно колата при мен, в София.
Решението го взех и защото за цялата 2011 г. съм изкарвал колата 2-3 пъти - просто няма смисъл да я поддържам в движение.
Бонсата има теглич, ако имам платформа, пак мога да ида където и да било.
Стига и с Каприто да не се случи така, щото и то е вадено 2-3 пъти напоследък :)

Начинът да се регистрира обратно е като премине през ТЕХНОТЕСТ. Друг вариант, който обмислям е да се намери не много изгнило купе, да му се насади моят двигател и пак през ТЕХНОТЕСТ. Така колата ще има една безспорно по-добра база, върху която може да се гради. Но това само ако се подобри финансово ми положение в бъдеще.
Особено внимание ще обърна на състезателните ангажименти, дано през 2012 да има подходящи събития.
Успех на всички следящи темата...

Проучи ли варианта да върнеш само талона без да я бракуваш? Мой приятел така само него върна и сега мисля само данък плаща, но той няма да е повече от 22 лв на година...айде 23. После мисля колата минава канала на КАТ и готово.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12490
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 18 фев 2012, 14:37

Тя работа утекла, вече е късно. От тука нататък, само на платформа и паркиране само на частен терен. Това с Технотеста е само теория, веднъж бракувана, процедурата е ........
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 18 фев 2012, 19:19

Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Didibao » 18 фев 2012, 22:27

Аз пък дочух, че от другия месец спират регистрирането на бракувани автомобили вече.
Изображение

Потребителски аватар
vessomitkov
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vessomitkov » 18 фев 2012, 23:12

Дори и веднъж годишно да изкарва Каприто, не мисля че е редно Бонсата да го бракува, сам и само да спести някой лев, щото си е точно така, става въпрос за някой друг лев за данък и тн. Все пак когато имаш такъв автомобил , не е редно да мислиш как ще спестиш сто лева на година от него. Това ще е най-голямата глупост ако го направи. Това си е автомобил, с който можеш да се метнеш и да отидеш навсякъде - на ретро сбирка, на море, на екскурзия или просто да покараш безцелно за кеф. Поне аз така го виждам 8)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12490
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 19 фев 2012, 01:02

ludavoda написа:Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...
Може, но е Мнооого трудно.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 19 фев 2012, 04:16

Веско, това за Бонсата и Каприто е шега, нали разбираш :)
Боян никога няма да бракува Каприто си - неговата гордост.Майтапя се...

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 16 мар 2012, 12:41

Е, защо си го бракувал, вярно криза, ама толкова ли е голяма...
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
pili
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 20 ное 2007, 15:02
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 TDCI 2010г.
FORD ESCORT XR3i 86г. CABRIOLET
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от pili » 16 мар 2012, 17:07

ludavoda написа:Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...
Здравейте колеги,
не съм влизал във форума не помня от кога. Явка не се притеснявай за пускането в движение на колата, не е трудно. Скоро пусках бракувана кола и минах през технотест, преглед, сверка номера и 180лв около един час работа. Издават ти документ и с него в КАТ. Там още малко пари или по-точно 57,60лв и си готов. Поне към момента цените са такива.

Поздрави на всички

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12490
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 19:33

180лв са средния данък за около 9г, по-добре само да я спре от д-е и да си плаща данъка. Така и от общината не могат да му кажат нищо ако я държи на улицата.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 16 мар 2012, 19:41

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта