Страница 33 от 35

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 16 мар 2012, 19:52
от HACKO
Въйййй :D:

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 05 апр 2012, 18:03
от Danchev
Една изключителна екзотика ....

Изображение

Изображение

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 05 апр 2012, 22:27
от Sasho85
Дай малко повече информация за главата. Кой я прави, за каквъв блок е, клапаните хидравлични ли са или така ми се струва?

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 06 апр 2012, 01:10
от Danchev
Това е една изключителна грешка на нашата мила марка .... това щеше да представлява масовото "RS turbo" днес ако някой беше помислил малко повече :)
Позволих си да сложа снимките в тази тема, защото това е 16 клапанова глава за CVH произведена от Schrick *00130*
За съжаление информацията е доста оскъдна ....
Разработката е от началото на 80-те години и е направена за RS1600i. Първоначалната идея на Шрик е била да бъдат произведени 5000 бройки с цел хомологация, като се е мислело кита да бъде пуснат и за продажба през дилърската мрежа ... следващата стъпка е щяла да бъде серийно предлагане. Това е точно периода преди пускането на RS turbo на пазара в гонене на другите лудаци започнали турбо ерата и нашите момци отказват. Пред Форд е представен варианта на мотора, който е разработен за серийно производство и числата са били феноменални за онези години ... говори се за 135 к.с. при под 8000 оборота. Състезателната версия се е въртяла до 10 000 оборота ... за нея цифри няма.
През цялото време се е спекулирало точно колко бройки са били произведени и колко са оцелели до днес .... със сигурност се знае за 3 напълно оборудвани и работещи мотора, като единият е музеен експонат. Преди няколко години във английското списание "Fast Ford" беше показах един немски Ескорт с тази екзотика под капака. Знае се за още две глави ... едната е напълно гола, а другата е с липси и в лошо състояние ... намират се в Англия, може да има и още по немско, но незнам езика и не съм търсил информация. Който му е интересно може да порови :)
Накрая мога да кажа само .... мъка, мъкааааа :mrgreen: и още малко снимки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 08 апр 2012, 20:04
от ru
Дам изумителен кит за CVH ,тук има една бройка дето си е действаща по състезания :oops:


http://www.rs1600i.de/index.php?option= ... &Itemid=63" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 08 апр 2012, 20:08
от ivan_racing
Много зверски изглеждат тез глави и 130+ коня. :shock: И много дросели за помощ.

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 02:48
от Sasho85
Имам нужда от съвет, понеже много се колебая.
Дали да раздуя Ескорта или да го оставя с оригиналния му външен вид? Ако го раздувам дали да е раздувка като на Косуърда или като на Ескорта Група Б?

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 03:59
от Danchev
1700T с две ръце ... раздувки тип коса и гралето не му отиват според мен :)

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 11:38
от vessomitkov
Те това е истината - "Rieger design"
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:D:

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 18:32
от Bonso
добре е! :shock: много е добре даже :D:

дали са правили някакъв тунинг по мотора?

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 18:55
от Danchev
Рийгера е прекален :lol: ей тук ги има повечето възможности http://passionford.com/forum/pictures-v ... corts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

За мен 1700Т си остава най-красивият и ненатрапчив като раздувки ... ето един опит на 4-ка

Изображение

ето го и батко

Изображение

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 12 апр 2012, 21:38
от ivan_racing
Прекалено раздути са тези ескортчета, иначе 1700т е 300 к.с. на него по-му отива да е раздут. Нещо такова повече ми допада на мен:


http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 апр 2012, 01:59
от ludavoda
Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...

Ето го най-красивият! Пълният оригинал!

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 33048p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Сниман до още един пълен оригинал (Каприто на Бонсата)... И не случайно Каприто на Бонсата е най-красивото Капри в България и региона. Просто е оригинално...
Разгледайте Капритата в някой западноевропейски сайт за продажба и ще видите уникални клозети. То не са тунинг-брони, някакви фарове, несъразмерно големи джанти, огромни ауспуси, шарени цветове... чудо е... Всъщност най-селските тунинги съм виждал в Европата...

Запомнете от мен - тунингът е да ПРЕМАХВАШ, а не да ДОБАВЯШ!

Резултатите може да видите на всеки селски събор...

П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 апр 2012, 05:55
от Sasho85
Ескорта на Tony-turbo вече не съществува.

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 апр 2012, 08:05
от ivan_racing
ludavoda написа:Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...

Ето го най-красивият! Пълният оригинал!



П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...

Твоя е много красив, но всеки си има идея какво иска да стане. Примерно крилото на Рс Турбото, не ми допада особено, а всичко друго е достатъчно добре направено. Аз повече харесвам това крилце на Мк4-то, ама може би съм малко пристрастен към колата :D http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=47694" onclick="window.open(this.href);return false;

http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=49102" onclick="window.open(this.href);return false;

Каквото и да реши човек, колата си е негова и той си я прави. Успех на всички ви.

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 17 апр 2012, 21:25
от ru
Да дам и аз мнение от невероятната ми компетенция,щот просто и аз доста се интересувах от раздувки,и мисля че замисъла наистина е да се намали теглото на автомобила,като се заменят металните калници с от по-леки материали а и може би по-добра аеродинамика.Разбира се да се вземе в предвит и уякчаването на купето.Та за мк3 най ми харесва Gartrac G6 и след е това 1700Т,за мк4 ето нови предложения:
https://www.facebook.com/#!/pages/FORD- ... ?sk=photos" onclick="window.open(this.href);return false;

http://passionford.com/forum/general-ca ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;

и това ама само отстрани ми допада
http://prikachi.com/images/727/4658727q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/731/4658731l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 20 апр 2012, 12:21
от niki_nikolaev
Най-красив си остава Мк3 RS Turbo, поне за мен, без пейки и калници като за самолети . :mrgreen:

http://www.projekt-erika.de/die_sportlichen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.google.bg/imgres?q=ford+esco ... 8,s:0,i:78" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 20 май 2012, 10:12
от peterdi_bg
Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.

Изображение

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 20 май 2012, 21:07
от ivan_racing
peterdi_bg написа:Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.

Това на ru ХР-а ли е?

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 20 май 2012, 22:07
от Sasho85
Действам и аз по проект, но за съжаление няма пари да участвам на Спасовден

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;