Ford Capri и още нещо...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 12 ное 2009, 17:58

Привет колеги! Доста пъти съм разглеждал страниците на вашия форум,но все на намирах време да се регистрирам. Вече съм част и от форума и от гордите собственици на Капри!

Колата ми е от 1976г./поне така е по документи/. Имам и един Форд Скорпио 2. 9i и смятам да взема скоростите и двигателя от Скорпиото и да ги инсталирам на Каприто. Но тук идва и големия проблем-трябва ми човек,който да го направи,защото аз си нямам абсолютно никава представа от подобно начинание!

Снимки ще кача тези дни. Колата е за реставрация,но смятам,че ще се справя като цяло! Също така търся и:
Задно стъкло
резервоар
седалки
решетка - 2броя
волан

За контакти:
Тел.: 0888/02-65-48
София

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от ludavoda » 12 ное 2009, 20:06

За смяната на мотора се обърни към Bonso. Той ще те насочи, но надали ще е евтино, щото е много, много работа...

morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 12 ное 2009, 20:35

Мерси!
Знам за многото кинти,които ще трябва да се хвърлят за смяната на двигателите-то това е и основната причина да се замисля...

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от deshi » 12 ное 2009, 22:16

Приготви си мноооооого пари ,под много имам пред вид наистина много доста сме хората които сме го минали пътя по който вървиш , и не е само мотор и скорости , като смениш мотора първото което ще ти изкочи е проблема с спирачките , после окачването , отпред , после отзад, послед ще разбереш че задните ти лагери на полуоски не държат на тормоз , после диференциалите няма да ти държат ... няма край ...
live and let die

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 12 ное 2009, 22:26

Това Капри да не е това от Мобил.бг :D

morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 12 ное 2009, 23:11

Не.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от ludavoda » 13 ное 2009, 00:04

За да сложиш мотора в коша трябва да се правят нови "лапи". После идва проблема със скоростната кутия - най-вероятно ще трябва да режеш тунела, защото не може да побере "камбаната" на скоростите...
После идва резервоарът - трябва да се направят отвори за бензиновата помпа, а и да се направят трябва да караш с много бензин, щото резервоарът вероятно няма системата за подаване на количество гориво, която имат резервоарите направени да работят с ел. помпи...
Отделно е инсталацията, която трябва да се преправи...
Охлаждането също...
Спирачките...
Окачването, и то... Каприто по принцип - "ни се води, ни се кара", представи си как ще е с големия и тежък мотор...
Като ти натежи моторът в/у предния мост - почва още по-трудно да се върти воланът....
Отделно, че колата е много тежка - над 1 000 кг...
На Бонсата съм му дал един резервоар от xr3i, по-нататък ще го слага и ще видиме как е... Щото той сега кара с минимум 20-30 л. бензин, просто резервоарът на инжекционите е различен...
Да не говориме, че след смяната просто няма узаконяване...
Сигурно ще се наложи преправяне на кардана...
Отделно, което Деши ти казва - диференциалът...

Но ако си мераклия - почвай... Пътят е труден, но при всички е било така... :)
Тия проекти стават бавно - години наред...
Успех...

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 13 ное 2009, 08:35

http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 9789086216" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
Някакво съвпадение е сигурно :D:

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от deshi » 13 ное 2009, 09:10

Най тежкото Капри е 2.8 и тежи 1040 кг , така че проблема му не е в теглото .
live and let die

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от ludavoda » 13 ное 2009, 16:23

Капри 2.8 тежи 1230 кг.
Справка Globalcar.com :)

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от cosworth team ruse » 14 ное 2009, 00:15

колега щом си се навил да го направиш това нещо,действаи остави тея лафове че много пари ще ти трябват дрън-дрън,щом заводско има капри с 2,8 мотор значи безпроблем ще си влезе 2,9 пък камоли да режеш тунела на колата,евентуално проблеми ще имаш с кардана но и това се оправя и електрониката не е кой знае каква болка за умиране 8)

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от deshi » 14 ное 2009, 16:48

Мдааа сега поглднах , верно 2.8 е 1200 кг , явно мотора тежи много повече от редовите . А за 2,9 ти давам гаранция че ще режеш тунела , понеже 2.9 е с мт 75 а при мен не се събра мт 75 и имаше рязане , а за парите ... ще ти излезе много това и аз ти го казвам , а бонзата предполагам ще потвърди
live and let die

Потребителски аватар
vladikata
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 16 ное 2008, 20:05
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от vladikata » 14 ное 2009, 18:59

На момчето вече му се вие свет от вас а още не е започнал да прави колата ...

morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 14 ное 2009, 20:49

Доста информация,но е полезна-мерси!
Все още не съм започнал,защото имам няколко други проекта за довършване и искам да завършвам проектите си и тогава да започвам нови!

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 14 ное 2009, 23:57

Да. виждаме че си по големите проекти и имаш поне още два а не знаеш кой и как да ти постави двигател от Сорпио. :D:

morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 15 ное 2009, 01:30

Не се занимавам с днегатели!!! Сега започвам да си кърпя един от Мерцедесите и в същото време ще правя ел. инсталация на едно Порше,а след това имам да довършвам салона на Поршето и да му търся оригинални джанти!!! Все още си търся човек,който да направи тази транспантация!

Потребителски аватар
vladikata
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 16 ное 2008, 20:05
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от vladikata » 15 ное 2009, 01:36

на много малко мерцедеси им се налага да се кърпят... какъф е ?

morghito
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2009, 00:29
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от morghito » 15 ное 2009, 02:33

250 SE W108 1967г.
Ето и щетите от влажен гараж-в такъв е била при предишния собственик!!! :(:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Доста работа си е,защото арките на калниците се кърпят адски трудно,а и до този момент не съм намерил друг Мерц,от.който да отрежа цял панел за калника.
И при резервната гума има доста голямо изгнило място,но забравих да го снимам!

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 15 ное 2009, 08:51

Oпитай във ЕВРОКАР да си намериш вежди преди 2 години ми доставиха за моя Консул от Норвегия по 40лв.бройката 8)

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Capri и още нещо...

Мнение от Bonso » 15 ное 2009, 12:33

Честито за новата кола. *00125* Каприто е баш като мойто преди да го боядисам :)

Относно смяната на двигател - според мен наистина си е трудоемко, но не и невъзможно. Ако искаш мога да те свържа с момчетаата, които смениха моя двигател. От 1.6 редови сега съм с 2.8i V6. Ако решиш ще те заведа при тях да си говорите по темата. Аз лично съм доволен и колата ми в момента е о.к. За цена не искам да говоря, защото си е въпрос на договорка.

Bonsata

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта