Търся части за Ford Taunus 15M P6 1967г.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Taunus 15M P6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Търся части за Ford Taunus 15M P6 1967г.
След като се ожених и си купихме кола , жена ми ме пита :
Абе неможе ли да се оправи форда и да си го караме??
Този въпрос зададох и на тъста ми /през време оно човека е патувал с кораб из целия свят и е можел да си го позволи тогава когато вилнееха диви москвичи и волги/, който е собственик на въпросната кола , Форд Таунус 15М П6 - 1967 г. Спортен модел с две врати , перфектно купе , двигател на 400000 км. и съсипани лагери на полуоските. От разговор с тъста ми разбрах , че след отчаяни опити във времето на дивия туталитаризъм не е успял да намери тези части ,/полуоски или само лагерите им/ След няколко ходения до германия и срама който е брал при споменаването на модела кола и година се е отказал да го прави на возило. Съдбата му е решена - скраб или ремърке за братята роми които го искат за скромната сума от 200лв. Хора тая кола е седяла в гараж през целият си живот. Маслото и е сменяно на 1000км /Супер Шел само /, когато се е движила по прекрасните някогашни пътища на България. Вътре салона е запазен в идеално състояни, абе супер си е .
Кажете ми , има ли някакъв търговец в България , към който да се обърна с молба за въпросните полуоски или всичко е загубено?
Благодаря Ви.
Абе неможе ли да се оправи форда и да си го караме??
Този въпрос зададох и на тъста ми /през време оно човека е патувал с кораб из целия свят и е можел да си го позволи тогава когато вилнееха диви москвичи и волги/, който е собственик на въпросната кола , Форд Таунус 15М П6 - 1967 г. Спортен модел с две врати , перфектно купе , двигател на 400000 км. и съсипани лагери на полуоските. От разговор с тъста ми разбрах , че след отчаяни опити във времето на дивия туталитаризъм не е успял да намери тези части ,/полуоски или само лагерите им/ След няколко ходения до германия и срама който е брал при споменаването на модела кола и година се е отказал да го прави на возило. Съдбата му е решена - скраб или ремърке за братята роми които го искат за скромната сума от 200лв. Хора тая кола е седяла в гараж през целият си живот. Маслото и е сменяно на 1000км /Супер Шел само /, когато се е движила по прекрасните някогашни пътища на България. Вътре салона е запазен в идеално състояни, абе супер си е .
Кажете ми , има ли някакъв търговец в България , към който да се обърна с молба за въпросните полуоски или всичко е загубено?
Благодаря Ви.
Последна промяна от krasi_nik на 21 апр 2006, 18:06, променено общо 2 пъти.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Не бих казал, че е загубено, но трябва да си намериш кола донор. Иначе ако колата е в такова състояние което описваш, никога, ама никога не трябва да ходи за скраб (ромите въобще няма да ги споменавам). Има ли нещо поспецифично за тези полуоски или се поставят и на обикновени таунуси? По принцип си има специализирани сайтове за ретро автомобили и части, мисля, че там ще са ти по-полезни. Все пак ще се разтърся малко...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Taunus 15M P6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re
До колкото знам полуоските са същите като на модела Таунус M12 от същата година , но само толкова , ако има някакво съответствие с друг модел ще е по-лесно да се намерят , но понеже незнам къде да търся такава съпоставка се обърнах към форума.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Ами те колегите с капритата пазаруват от чужбина, други имат коли донори... Събрах малко линкчета за ретро автомобили ето тук може да не отговарят на въпросите ти, но хората там се занимават с реставриране на автомобили и може би също биха могли да ти дадът съвет. Във Варна jack71 е ретро настроен (да го кажем така). Очакваме включване и от негова страна.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
пробвай в мото пфое. мене пърwо ме отсвириха, че колата ми е много стара и т.н., но после се оказа, че имат каталози на фотоплаки ( или нещо такова : )) ако не могат да ти доставят с поръчка въпросните части то поне да ти кажат каталожните номера. възможно е частите да са взаимозаменяеми с части от друг модел на форд
Bonso
Bonso
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това което мога да кажа аз е , че след всичките си опити да намеря части за Капри в Турция се оказа , че произвеждат само части за Таунус и Сиера , така че пробвай там , а пък аз ще погледна във гаража какво ми е останало от Таунуса / 12 м / които имахме навремето
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
И че хубав, ма много запуснат http://classiccars.zonebg.com/Bulgarien/index.html На тоз линк пишат, че изкупуват такива коли
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Търся части за Ford Taunus 15M P6 1967г.
На pozvanete.bg чрез търсачката на сайта се намира една (или две) обяви на морга с таунус. Мисля, че е в град Провадия. В полетата задавам Варна, всички дни, автосалон, части, ескорт (аз си турсех нещо за ескорта).
Аз понякога ходя до Провадия, мога да купя нещо или да огледам дали става за използване.
А какво им има на старите полуоски? Износени легла на лагерите?
Аз понякога ходя до Провадия, мога да купя нещо или да огледам дали става за използване.
А какво им има на старите полуоски? Износени легла на лагерите?
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
хм. за лагери на полуоски могат да се сменят само лагерите. поне при мен е така. можеш ли да пуснеш някоя снимка на полуоската та да разгледаме. имаш в предвид за лагера накрая на ръкава (навън) нали?. при мен бе горе долу просто: лагера е пуснат по полуоската и е притиснат от една втулка. отрязах втулката с ъглошлайф, избих стария лагер купих нов от магазина на SKF (същия) набих новия(естествено го нагрях в масло), стругар ми направи нови втулки малко по тесни от полуоската, нагрях ги яко на огън и ги набих докато притиснаха лагера. като изстинаха съвсем се свиха и това е.
абе човек аз сега видях че си от варна. дай ако искаш да се срещнем да фърлим по едно оче
абе човек аз сега видях че си от варна. дай ако искаш да се срещнем да фърлим по едно оче
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Taunus 15M P6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за полезните съвети и информация.
Въпросният тъс нещо се опъва, ама кво да се прави , не е като тъща ми -разбран човек.
Да , от Варна съм , но сега за Велик Ден ми предстои едно пътуване до Стара Загора, когато се върна ще пратя малко снимков материал да си кажете мението за колата и въпросните лагери.
Още веднъж БЛАГОДАТЯ НА ВСИЧКИ които имаха желание и време да ми помогнат с информация.
Въпросният тъс нещо се опъва, ама кво да се прави , не е като тъща ми -разбран човек.
Да , от Варна съм , но сега за Велик Ден ми предстои едно пътуване до Стара Загора, когато се върна ще пратя малко снимков материал да си кажете мението за колата и въпросните лагери.
Още веднъж БЛАГОДАТЯ НА ВСИЧКИ които имаха желание и време да ми помогнат с информация.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта