Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
- Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
- Status: Извън линия
Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Здравейте , захванал съм се да преправям двигател 2.8 V6 с механична инжекция на карбураторен. Взех си всмукателни колектори и карбуратор от гранада Мк1 , но незнам с кой мотор ( дали 2.3 или 2.8 ). Карбуратора е Solex EEIT с автоматичен смукач. Интересува ме дали някой може да ми даде схемата на вакумите. За делкото го знам кой е , но ме интересуват тези от зеления тройник на всмукателя , 2-та от кутията на въздушния филтър и тези от плочката под карбуратора. Другото което ме интересува е как се свързва автоматичния смукач? Двата кабела отиват в датчика на всмукателния колектор там където минава вода , но единия кабел има разклонение което незнам къде се свързва. Ако някой ми помогне ще съм му много благодарен.
Поздрави.
Поздрави.
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
хм . аз имам 2.8 карбуратор преправен от инжекция. утре ще погледна и може да видя нещо. а защо ще го преправяш? твоята инжекция нещо не е в ред? ако я махаш какви парички ще и търсиш че аз искам да върна моя на инжекия
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
- Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Преправям го защото взимам само двигателя и скоростите и ще ги слагам на джип. При условията в които го карам колкото по сложно толкова по зле (или поне за мен е така). И затова реших да мина на по-прост вариант. Иначе инжекцията я продадох вече. Останаха всмукателните колектори , правоъгълника над тях и дросел клапа. Имам и други неща за този мотор. Ще съм благодарен ако ми помогнеш за тези неща
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Пред EEIT, трябва да има цифра (35 за 2.3 и 38 за 2.6)
Зеления превключвател, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от карбуратора, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Вакумите на кутията на ф-ра: единия се свързва с клапата за студен/топъл въздух,а другата със този на плочката. На плочката също влиза и тънкия маркуч от маслоотделителя на отдушника.
Зеления превключвател, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от карбуратора, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Вакумите на кутията на ф-ра: единия се свързва с клапата за студен/топъл въздух,а другата със този на плочката. На плочката също влиза и тънкия маркуч от маслоотделителя на отдушника.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
- Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Благодаря колега. Незнам кой точно номер е карбуратора , но автоматичния смукач му е с жици от датчик към водата. Знаеш ли него как да го свържа? Делкото ми е с един вакум така че тройника отпада. Май ще правя изменения в кутията и клапата й най-вероятно ще отпадне , така че с вакумите се оправих. Сега остава и жиците да оправя и съм готов
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
За смукача, не мога да ти помогна, този електрическия, даже не съм го виждал наяве.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
- Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Е здраве да е. Надявам се някой колега да помогне да реша проблема с жиците. Благодаря ти още веднъж за помоща.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
- Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Намерих и примерна схема за свързването на кабелите. Ето и саита от който си свалих ръководството. Има и за други модели карбуратори обаче е на руски http://faq.ford77.ru/info/carb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор
Благодаря това е много полезно
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта