CLASSIC DAY 2012

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
GT 51
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
Status: Извън линия

CLASSIC DAY 2012

Мнение от GT 51 » 17 фев 2012, 20:54

8) 8) 8)

Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя на едно класическо състезание :kinggrin: <_< :drinkin:
~ CLASSIC DAY ~
Състезание за ретро и класически автомобили 2012г.
31.03.2012г. – писта “Дракон“ – с. Калояново

1. Обща организация:
Състезанието се организира от Ретро клуб “Авангард“.
2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив.
Дата 31.03.2012г.
3. Програма на състезанието:
* Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2012г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала.
* Брифинг с участниците на надпреварата-9.00 ч.
* Старт на първа група участници-9.30 ч.
* Старт на втора група участници -12.00 ч.
* Финал на състезанието – 14.00 ч.
* Награждаване на победителите – 14.30 ч.
* Свободно каране на пистата и дрифт шоу – 14.30 ч. до 18.00 ч.
Автомобилите ще бъдат разделени в две групи:
* Първа група:
- Производство до 1980г. до 1600 куб. см.
- Производство до 1980г. над 1600 куб. см.
* Втора група:
- Производство до 1987г. до 2000 куб. см,
- Производство до 1987г. над 2000 куб. см.
Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за състезанието.
4. Изисквания към екипажите: Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по-малко от двама и не повече от трима пилоти. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно, без навигатор. Интервалът между двете смени трябва да бъде максимум 40 минути или 3 смени за сесия,ако са трима пилота.
5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1978 – 1987г., а конкретния автомобил е произведен през 1987г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1987г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия, всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6. Протичане на състезанието:
Състезанието за издръжливост на Ретро автомобили се състои в двучасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен чрез жребий.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието.
Такса за участие :
100 лв. платена до 30.03.2012 г.
200 лв. на място , преди старта на 31.03.2012 г.
Тел. за връзка: 0899 851 350
0882 406 292 – Владимир Димитров

Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастно и коректно протичане на надпреварата.

GT 51
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от GT 51 » 21 мар 2012, 23:11

8) 8) 8)
http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/cla ... 012.663599" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Bonso » 30 мар 2012, 08:34

Утре около 10 часа планирам да съм на Калояново. Ще погледам шоуто и мисля да пусна Каприто на свободното каране :D Ще има ли други съфорумци?

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от ludavoda » 31 мар 2012, 17:42

Днес Никола (мой братовчед) и Павел с Golf II спечелиха трето място в клас до 2000 куб.см. и до 1987 г. и най-добро време 1:05:26
Каприто на Бонсо отнесе две награди за най-добре изглеждащ ретро автомобил.

Поздравления и за всички класирали се в челните места.

Като цяло състезанието беше много хубаво, със страхотна организация. Който не дойде - смятам, че изпусна...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Danchev » 01 апр 2012, 02:43

Ралито как пострада? Намерих снимки на Бонсо яко нахилен, ако иска мога да ги постна :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2012, 11:34

Качвай гииииииииии, да се порадваме .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от ludavoda » 01 апр 2012, 11:42

Нещо ми се изгуби първото съобщение!?!

Пежото спука предна гума точно на края. Удари се в гумите и се поожули. Счупен фар. Иначе даваха страхотни времена - 1:03 ако не се лъжа.
Другото Пежо се движеше страхотно.
Въобще и двете Пежа на този етап са по-напред от xr-а. За в бъдеще трябва да се подготвям по-добре, ако искам да се доближа до тях.
Макар да не бях с xr-a, следях внимателно какво става в клас 1600...
При ладите всичко си беше както преди - капеха като мухи :)

Пускай снимки, ако имаш...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Sasho85 » 01 апр 2012, 13:20

Яворе, пожелавам ти в бъдеще да направим едно отборно показно. Стига да отмине това безпаричие.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Danchev » 01 апр 2012, 18:34

Изображение

Изображение

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Bonso » 01 апр 2012, 19:07

Яки снимки! ;):

Голфа е 1.8 16v, върви много яко и взе трето място съвсем заслужено! Времето беше екстра, та успях и потъркалям Форд-а на свободното каране. Дадох 1.14, като време. После на luda.voda братовчед му с моето Капри даде 1.08, което си беше доста добро постижение.

Евала на организаторите за добре направеното състезание! Наистина изкарахме много добре. :D

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 01 апр 2012, 23:12

Ей голям Красавец е това твоето Капри . :shock: :D

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от ivan_racing » 02 апр 2012, 14:35

Те Пежата с тези карбуратори как да не вървят, но и много добре ги караха. Малко бяхме на ретрото,ама беше супер. Жалко за отпадналите коли.
Ето малко снимки, че не всичко качих:

http://porshe962.snimka.bg/auto-racing/ ... 012.666555" onclick="window.open(this.href);return false;

Да се порадват и другите.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

GT 51
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от GT 51 » 05 апр 2012, 00:43

Скоро ще пусна снимки , клипове и коментар за състезанието, като за начало ... 8) _friends_
http://marica.bg/show.php?id=79202" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: CLASSIC DAY 2012

Мнение от Bonso » 25 апр 2012, 21:34

това видях днес във vbox- a

http://www.vbox7.com/play:8d56b762f1" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта